דף הבית בניין ואחזקה בית חכם סוככים
סוככים
kerenshahot 15/08/13 |  צפיות: 3472

אילו  סוככים ופתרונות הצללה ישנם בארץ?

במדינה שלנו שהיא חמה, כמעט ברוב חודשי השנה, קשה להימנע מקרינה ישירה של השמש. סוככים זה הדבר הכי מבוקש. באמצעות סוככים, אנו מקטינים את הסכנה לחשיפה בשמש. נוכל לשבת בגינה שלנו גם בשעות החמות ביותר של היום, מבלי לסבול מהחום והשמש ונוכל אף להגן על גופנו מחשיפת יתר לשמש. בכל מקום, אפילו בבתי עסקים כמו מסעדות ובתי קפה נוכל לראות סוככים שמגנים על הלקוחות המעוניינים בכל זאת לשבת באוויר הצח. גם בגני המשחקים ובגנים הציבוריים, היות והרבה ילדים משחקים שם, יש סוככים שמטרתם להגן על הילדים מחשיפה לשמש הקופחת במיוחד בשעות הצהריים החמות.

סוככים ניתן לראות גם בחופי הרחצה

בחופים המוסדרים באזורים שונים בארץ, נוכל לראות סוככים שונים עבור אלה המעוניינים לברוח לצל בכל פעם. בהרבה בתים, ניתן לראות סוככים בחצרות או אם מדובר בדירות מגורים, נראה את הסוככים הללו בהרבה מרפסות. יש גם פרגולות העשויות מעץ, שזה גם סוג של סוככים, סוככים מסוג זה, מוסיפים המון לגינה שלנו, העץ הטבעי, יכול להשתלב נפלא עם הגינה הפורחת שלנו.  יש סוככים העשויים מחומרים שונים ומגוונים. קחו למשל סוככים העשויים מבד ברזנט, סוגים כאלה של סוככים מתאימים גם נגד השמש וגם בחורף נגד הגשמים. סוגים אלה של סוככים העשויים מבד ברזנט, זקוקים לטיפול מדי פעם כמו למשל צביעה בפוליטורה כנגד רטיבות און דהייה מהשמש החזקה בימי הקיץ.

סוככים לדירות גג

מי שגר בדירות גג, יחפש סוככים שיגנו עליו ועל דירתו מפני השמש החמה או בחורף יעשו סגירות חורף. השוק כיום, מציע לנו מגוון גדול של חברות המציעות סוגים רבים של כעיסויים וסוככים למרפסות ולחלונות הבית. מי שירצה ללמוד יותר על  סוככים, כדאי שיתחיל לברר בנושא זה. אין חברה היום, שלא תשמח לתת לכם ייעוץ חינם לגבי סוגי הסוככים והתאמתם לדירה או לבית שלכם. תוכלו לברר על הסוגים השונים, המחירים והעיצובים השונים. ניתן היום להדפיס על סוככים מגוון אלמנטים מעניינים כמו לוגו, ציורים עיטורים ועוד, וכל זה יהיה בצבעוניות עשירה ומעניינת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 kerenshahot

קרן אור סככות החברה המובילה בישראל בייצור והתקנת סוככים וסככות



 


מאמרים נוספים מאת kerenshahot
 
מרקיזות
03/09/13 | שיפוצים
מרקיזות הן סוככים קטנים המשמשים הגנה על חלונות של דירות בבניינים מפני גשם ושמש. כן, משמשות המרקיזות גם לעמדות הכספומט בבנקים ולמשרדי כרטיסים הפרוסים תחת כיפת השמים. המרקיזה מותקנת על גבי זרוע שבקצה שלו יש ציר המאפשר את התקפלות או פריסת המרקיזה. קיפול או פריסת מרקיזות נעשה או באמצעות חבל ייעודי הקשור למרקיזה וניתן למשיכה מתוך המבנה, או על ידי תמסורת ידנית הצמודה לקיר המבנה, ופותחת את המרקיזה המקופלת בדומה לתריס, או על ידי מנוע והפעלת מנגנון אלקטרוני.

סוככים
15/08/13 | בית חכם
אילו סוככים ופתרונות הצללה ישנם בארץ?



במדינה שלנו שהיא חמה, כמעט ברוב חודשי השנה, קשה להימנע מקרינה ישירה של השמש. סוככים זה הדבר הכי מבוקש. באמצעות סוככים, אנו מקטינים את הסכנה לחשיפה בשמש. נוכל לשבת בגינה שלנו גם בשעות החמות ביותר של היום, מבלי לסבול מהחום והשמש ונוכל אף להגן על גופנו מחשיפת יתר לשמש. בכל מקום, אפילו בבתי עסקים כמו מסעדות ובתי קפה נוכל לראות סוככים שמגנים על הלקוחות המעוניינים בכל זאת לשבת באוויר הצח. גם בגני המשחקים ובגנים הציבוריים, היות והרבה ילדים משחקים שם, יש סוכ


סוככים נגד גשם
05/08/13 | בית חכם
סוככים נגד גשם
סוככים נגד גשם כשמם כן הם, אמורים להגן עלינו במקום שהוא פתוח לכיפת השמיים ואנו חשופים לגשם שיורד. סוככים נגד גשם בגלל שהם בחוץ ואמורים להגן מפני הגשם, הם גם צריכים להיות חזקים בהתאם ועמידים לתנאים האלו שבחוץ, והחילוף בין הגשם לשמש היוקדת, חומרים שיוכלו לעמוד מול זה.


פרגולה איכותית
פרגולה דבר שנחוץ לכל גינה או חצר או אפילו מסעדה או בית קפה ברחוב. ללא פרגולה, אנשים יכולים לסבול משמש יוקדת או מגשם מטפטף, השולחנות שנמצאים בחוץ עלולים להתרטב אם מדובר בחצר ביתנו אז גם שם, השמש או הגשם יכולים להרוס יותר את הרהיטים והפרגולה שומרת עליהם מזה, היא יוצרת צל לרגעים שרוצים בו, והגנה מפני גשם לרגעים בהם יש גשם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI