דף הבית בניין ואחזקה בית חכם בדיקת גז ראדון
בדיקת גז ראדון
אשד 18/08/13 |  צפיות: 3510

בדיקת גז ראדון היא בין הבדיקות החשובות שיש לבצע.

גז ראדון הוא גז שתוקף בשקט, הוא חסר צבע או ריח וקשה להבחין בו. הגילוי ייעשה באמצעות גלאים מיוחדים ועל ידי אנשי מקצוע. כאשר יש חשש ניתן לפנות לעזרת המשרד להגנת הסביבה ולבקש הכוונה וייעוץ. המשרד לאיכות הסביבה הוא המוסמך לבצע בדיקת גז ראדון ומתן היתרים מתאימים לביקורת מבנים. בכל שאלה ניתן לפנות למשרד לאיכות הסביבה ולקבל מענה מקצועי ואמין. המשרד לאיכות הסביבה מספק גם רשימה של נותני השירות המבצעים בדיקת גז ראדון למניעת אי הבנות בהזמנת איש מקצוע לא אמין או מוסמך לבצע בדית גז ראדון.

בדיקת בית וגז ראדון צריכה להתבצע בכל מבנה שכן הוא מצוי בכל מבנה ומתרכז בעיקר במקומות הנמוכים והנסתרים שבו.

אנשים הסבורים שאינם צריכים לבצע בדיקת גז ראדון מאחר וביתם מאוורר דיו, צריכים לשקול בשנית.גז ראדון לא פוסח על אף מבנה שיש בו אדמה, קרקע או שבנוי מחומרים בהם יש אדמה. גז ראדון חודר מן הקרקע במקומות בהם תחלופת האוויר וריכוז החמצן נמוכים עלול להיאסף ולהיאגר בריכוזים מסוכנים.

ריכוז גז הראדון שמצוי במבנה תלוי בגורמים רבים. בכל מקרה אין להסתכן וחשוב לבצע בדיקת גז ראדון שתקבע את ריכוז הגז ותנחה בהתאם לממצאים.

בדק בית למציאת גז ראדון היא בבחינת בדיקה הרת גורל. גז ראדון הוא רעיל ומסוכן וחשוב להיות עם האצבע על הדופק ולערוך בדיקת גז ראדון לעיתים תכופות.

תדירות בדיקת גז ראדון מותנת בסוג המבנה. מאחר וגז ראדון חודר מן הקרקע בתי קרקע הינם בעלי הסיכון הגבוה ביותר ולכן אין מן הנמנע שבדיקות לריכוז גז ראדון יתבצעו בטווחים קצרים מאד יחסית.

מבנים ציבוריים כמו בתי ספר מחוייבית לערוך בדיקת גז ראדון ולטפל בממצאים שמתגלים.משרד לאיכות הסביבה מנחה באופן מפורט מה יש לעשות אם הממצאים שהתגלו גבוהים בהרבה מהנורמה המקובלת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אשד

אשד התחדשות עירונית המובילה בישראל בשירותי תמ"א 38, פינוי בינוי והתחדשות עירונית



 


מאמרים נוספים מאת אשד
 
התחדשות עירונית
02/09/13 | מעבר דירה
אחוז גדול מהאוכלוסייה בארץ, מתגוררים באזורים עירוניים. במשך השנים, האזורים הישנים יותר סובלים מירידה משמעותית בערך החברתי והפיזי. על מנת שרמת החיים תהיה גבוהה יותר גם באזורים העירוניים בכל הארץ, יש כמה הליכים שמסייעים לכך וזו תכנית התחדשות עירונית. תכנית זו, כוללת חידוש מרכזים מסחריים, הוספה של דירות ומקלטים לבניינים ישנים, שימור בניינים ואתרים מיוחדים וחשובים, חיזוק מפני רעידת אדמה על פי תקן 417. התכנית של התחדשות עירונית, כוללת גם על פי תכנית תמ"א 38, הריסת מבנים ישנים ובניית בנייני מגורים חד

בדיקת גז ראדון
18/08/13 | בית חכם
בדיקת גז ראדון היא בין הבדיקות החשובות שיש לבצע. גז ראדון הוא גז שתוקף בשקט, הוא חסר צבע או ריח וקשה להבחין בו. הגילוי ייעשה באמצעות גלאים מיוחדים ועל ידי אנשי מקצוע. כאשר יש חשש ניתן לפנות לעזרת המשרד להגנת הסביבה ולבקש הכוונה וייעוץ. המשרד לאיכות הסביבה הוא המוסמך לבצע בדידת גז ראדון ומתן היתרים מתאימים. בכל שאלה ניתן לפנות למשרד לאיכות הסביבה ולקבל מענה מקצועי ואמין. המשרד לאיכות הסביבה מספק גם רשימה של נותני השירות המבצעים בדיקת גז ראדון למניעת אי הבנות בהזמנת איש מקצוע לא אמין או מוסמך לבצ

התחדשות עירונית
18/08/13 | מעבר דירה
היתרונות של התחדשות עירונית. משרד השיכון והבינוי שם לו למטרה לעודד התחדשות עירונית ועושה הכול על מנת שגופים ציבוריים, פרטיים ומסחריים ייקחו בה חלק. ישנן כמה סיבות עיקריות שבעטיין החליט משרד השיכון והבינוי על קידום התחדשות עירונית, ננסה לעמוד על העיקריות שבהן:  מחסור חמור בקרקעות פנויות – כידוע רוב האזרחים של מדינת ישראל רוצים ומתגוררים באזור המרכז. הביקוש לפתרונות דיור באזור המרכז, השפלה והשרון נמצא כל העת במגמת עליה, וכדי לספק מענה לביקוש ההולך וגובר הכריז משרד הבינוי והשיכון על מדיניות התח

אשד התחדשות עירונית
12/06/13 | שיפוצים
היום יותר ויותר דיירי בניינים פונים לבצע תמא 38 בבניין שלהם. תוכנית תמא 38 היא תוכנית ארצית שאוש
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI