דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר שתיית קפה בדוכן
שתיית קפה בדוכן
totach kidum 18/08/13 |  צפיות: 2920

בכל יום רובנו עוצרים ואוכלים במגוון דוכני מזון שקיימים ברחבי הארץ. ניתן לראות שבבקרים המון אנשים עוצרים בדרך לעבודה ושותים ספל קפה ואוכלים דברי מאפה שונים. למעשה, תרבות הקפה גדלה רבות בשנים האחרונות, וכיום לא תוכלו לעבור יום אחד מבלי לשתות כוס קפה.

אם גם אתם חשבתם לפתוח דוכן קפה, כדאי שתתחשבו בהמון דברים ופרמטרים לפני הפתיחה. ראשית, כדאי שתבחרו במיקום מרכזי. מקום שיש סביבו בתי עסק רבים ומשרדים. למעשה, רוב הלקוחות שיהיו לכם הם יהיו העובדים שמשרדים ובחנויות השונות באזור. מיקום הנו חלק מאוד חשוב מבחינה עסקית. נניח והייתם ממוקמים בקניון, מקום שיש בו אנשים רבים ההולכים ושבים במהלך היום. בכל קניון קיים אזור שבו מתרכזים רוב האנשים, בדרך כלל במתחמי האוכל, ויש אזור שהוא הכניסה האחורית לקניון ואין בו כמות אנשים גדולה במהלך היום. אילו הייתם ממקמים דוכן באזור כזה, סביר להניח שלא הייתם זוכים אף לעשרים לקוחות ביום.. אולי תוכלו לכסות את ההשקעה, אמנם המטרה של כולנו הנה להרוויח. לכן, קודם שתשכרו שטח ספציפי, תעשו בירורים ותבדקו את רמת הפופולאריות שלו בשוק.

נניח ומצאנו במקום מרכזי שטח פנוי להשכרה והחלטנו להקים דוכן קפה בתל אביב. נאלץ עכשיו לתכנן את שאר הדברים.. למעשה, בעיר כזו קיים אלפי דוכנים שונים שבהם קיים לקוחות קבועים והן כאלו אחרים. למה שמישהו בעצם יעצור ליתר דיוק אצלכם? לצורך שתוודאו שהמזכירה הבאה תחליט בדרכה לעבודה לרכוש ספל קפה ליתר דיוק אצלכם, תצטרכו ליצור ייחודיות משלכם. תצטרכו לתת סיבה ללקוחות הפוטנציאלים לרכוש ליתר דיוק אצלכם. תוכלו להכין שלטים מוארים ובולטים בצבעים זוהרים, כאלו שימשכו אנשים אך משום שהמראה. אחר כך שמשכתם את האנשים, תצטרכו להשאיר אותם ולוודא שיהפכו ללקוחות קבועים. תוכלו לעשות זאת בדרכים שונות. קיים מסעדה מוכרת ביותר בארה"ב הברית הידועה במלצריות בעלות חזה גדול. זוהי ייחודיות של אותה מסעדה וזוהי אחת הסיבות שבגללה קיים בה המון לקוחות. תוכלו הן לדאוג לצוות צעיר שנראה טוב ושיחייה את המקום. חוץ מעניין המראה, בהחלט שיש את רמה השירות. תדאגו שהצוות במקום יהיה מוכשר או שיעבור הכשרה מקצועית. חשוב שהצוות יהיה מיומן ומקצועי ושלא יעשה טעויות שיבריחו לקוחות. אילו תדאגו שהמקום שלכם יהיה ייחודי ומקצועי, אין שום סיבה שלא תצליחו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI