דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות דירה ומשרדים
הובלות דירה ומשרדים
erezanddori 21/08/13 |  צפיות: 3243

 

לפנייך מקבץ שאלות ותשובות העוסק בנושא הובלות דירה ומשרדים . מומלץ לקרוא היטב את המאמר: ייתכן והתשובה לשאלתך נמצאת כבר בפנים. ככלל, הובלות דירה הוא תחום מרתק, אך מצריך מספר צעדים מקדימים שיסייעו לך לבצע הובלה יעילה וחלקה.

כיצד יש לבחור חברת הובלות דירה או הובלות משרדים ?

יש להיכנס לאינטרנט ולבצע סקר שוק. המחיר ייקבע על ידי היקף הציוד שלך ומשקלו, כמו גם מיקום הדירה או המשרד בתוך הבניין. הובלות דירה ומשרדים הוא תחום כלכלי מאד, שנקבע לגופו של עניין בהתאם לפרמטרים אלה. מצד שני, ישנם כל מיני תעריפים, ואין אחידות בין החברות, ולכן מומלץ לבצע סקר שוק על מנת לאתר חברת הובלות דירה זולה , אמינה ומקצועית. ניתן גם להשתמש בפרסומי התקשורת הכתובה או להתייעץ עם חברים ומכרים.

האם תמיד מוטב להיעזר בשירותי הובלות דירה, או שניתן לפעמים להוביל דירה בעצמך ?

הדבר הוא תלוי מקרה. על פי רוב, דירה סטנדרטית תכיל חפץ כבד אחד לפחות כמו פסנתר או מיטה זוגית גדולה. חפצים אלה לא ניתן להוביל לבד, ולכן אתה חייב להיזקק לעזרה מקצועית בתחום הובלות דירה. לעומת זאת, אם מדובר בדירת סטודנט ללא פסנתר, דירת סטודיו או דירת רווקים, אפשרי להוביל את הדירה בכוחות עצמך, אך שימוש בשירות הובלות דירה יחסוך לך כמחצית מן הזמן, שהוא – כידוע משאב חשוב לא פחות מכסף.

באלו סוגי משאיות נעזרות חברות הובלות דירה ומשרדים ?

משאיות סטנדרטיות לאחסון כמה מאות או אלפי ק"ג של ציוד. לעתים, אם מדובר בהובלת בניין שלם, כתוצאה מתמ"א 38, תכנית פינוי בינוי, ועוד תכניות קולקטיביות העוסקות בפינוי בניין, חברת הובלות דירה עשויה להיעזר בטריילר עם מכולה עליו: מלבן ענק, עשוי מפח, המורכב על גבי משאית שמשקלה יותר מ 3 טון. תכולת הבניין כולו מועמס על מכולה או 2 מכולות כאלו, תלוי בהיקף הפינוי. הטריילר מוביל את הדירות ליעדן החדש.

כיצד מתבצע הליך שלם של הובלות דירה ?

לאחר שסיכמת עם חברות ההובלות מחיר וזמן אספקה, נציגי החברה מגיעים לבית עם המשאית חנויה בחניה סמוכה. רצוי כי הפריטים של יסודרו מבעוד מועד בתוך תיקים וירוכזו בפינות בודדות. במקרה זה , הציוד יילקח למשאיות מיידית. במקרה אחר, יהיו יותר משימות לבצע. בדרך כלל מה שקורה הוא – שהציוד מועמס בתיקים בפינה אחת, והארונות נשארים ריקים, מחכים לחברת הובלות דירה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 erezanddori
ארז ודורי הובלות משרדים - http://www.hovalotmisradim.co.il/


 


מאמרים נוספים מאת erezanddori
 
הובלות במרכז
הובלות במרכז להלן מספר עצות וטיפים מקצועיים בתחום הובלות במרכז. חשוב לקרוא טיפים אלה ולהימנע מטעויות נפוצות בתחום הובלות במרכז. מאמר זה ישמש כל אדם המעוניין להוביל את דירתו באזור המרכז. הובלות במרכז כרוכות בפרמטרים רבים, אותם עלייך לדעת היטב

הובלות דירה ומשרדים
21/08/13 | מעבר דירה
לפנייך מקבץ שאלות ותשובות העוסק בנושא הובלות דירה ומשרדים . מומלץ לקרוא היטב את המאמר: ייתכן והתשובה לשאלתך נמצאת כבר בפנים. ככלל, הובלות דירה הוא תחום מרתק, אך מצריך מספר צעדים מקדימים שיסייעו לך לבצע הובלה יעילה וחלקה. כיצד יש לבחור חברת הובלות דירה או הובלות משרדים ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI