דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיסה לאירופה – בחורף או בקיץ?
טיסה לאירופה – בחורף או בקיץ?
מיכל ז 29/08/13 |  צפיות: 3084

אירופה היא יעד חלומי עבורנו, הישראלים, משום שהיא כל כך קרובה אלינו, ולכן אנחנו יכולים להגיע ליעדים שונים במערב, מרכז או מזרח אירופה תוך כמה שעות וכמה מאות בודדים של דולרים. אבל השאלה המתבקשת היא, מתי כדאי לטוב לאירופה?

התשובה היא פשוטה מצד אחד ומורכבת מצד אחד. בקצרה, אפשר לומר שהזמן הנכון לטוס ליעדים שונים באירופה הוא תלוי היעד שבוחרים לנפוש בו. יש יעדים שאליהם עדיף לטוס בזמן מסוים, בעוד שבזמן הזה כדאי להימנע מנופש ביעדים אחרים.

ועכשיו בוא נרחיב קצת. הדבר הכי חשוב בכל מה שקשור לטיסות ונופשים הוא מזג האוויר. יש אנשים שעבורם אין זו התלבטות בכלל אם להזמין כרטיסי טיסה למינכן בחודשי הקיץ או החורף, והם תמיד יטוסו בקיץ, יש אנשים שבוחרים דווקא בחורף ויש אנשים שמתלבטים. אנחנו כאן כדי לעזור למתלבטים שביניכם להחליט אם כדאי לכם לטוס בחורף או בקיץ.

יש יתרונות וחסרונות לטיסות בקיץ ולטיסות בחורף. החיסרון הכי גדול של טיסה לרומא ויעדים אחרים באירופה בחודשי הקיץ הוא המחיר, שעולה בהקבלה לעלייה של הטמפרטורות. מחירי הטיסות יכולים להיות בהבדל של לפחות 100 דולר לעומת החורף, ואפילו יותר.

כמובן שהחורף לא תמים לגמרי, ואתם יכולים לראות טיסה ללונדון ועוד יעדים במחירים גבוהים מהרגיל לעונה כשמדובר בתאריכים ספציפיים. לצורך הדוגמא, בתקופת החגים - חג ההודיה, חג המולד והסילבסטר - המחירים עולים, כי הביקוש לטיסות ליעדים אלה ואחרים עולה גם הוא.

אבל גם לחורך יש חיסרון אחד גדול ובולט, והוא מזג האוויר. כל מי שנפש בעבר באירופה במהלך החורף יודע שהחורף שם הוא לא כמו זה שפה. באירופה הרבה יותר קר. אם יצא לכם לנפוש גם בחורף וגם בעונות הנוחות יותר, סביר להניח שהיה לכם יותר נוח לטייל בכל זמן אחר מלבד החורף.

אם מזג אוויר קיצי חשוב לכם במהלך החופשה, כדאי לא לטוס בחורף, ולדחות את הטיול והנופש לחודשים החמים של השנה. חשוב לזכור שיש יעדים באירופה שבהם הקיץ הוא לא קיצי מאוד, כמו למשל בצפון אירופה, ויש מקומות שבהם הקיץ הוא לח וחם בדיוק כמו בארץ. עשו את הבחירה שלכם בהתאם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI