דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל הופעות בחו"ל – חבילת נופש מושלמת
הופעות בחו"ל – חבילת נופש מושלמת
מיכל ז 02/09/13 |  צפיות: 3109

לנפוש בחוץ לארץ זה לא עסק זול בכלל, ורוב האנשים צריכים לחסוך לפחות שנה שלמה על מנת להגיע לסכום הנחוץ עבורם למטרת הנופש. ולא מדובר רק ביעדים רחוקים, אלא אפילו יעדים באירופה שמוצעים לנו במחירים נמוכים. אין מה לעשות, יוקר המחייה של ימינו בישראל לא מאפשר לרובנו לצאת לנופש במידת הפעמים שהיינו רוצים.

אבל בכל זאת, אנחנו מנסים לחסוך עוד ועוד כדי שנוכל לצאת לפחות פעם בשנה לחופשה בחו"ל, ומכיוון שאנחנו מתקמצנים על קטנות וחוסכים חודשים רבים, מן הראוי שהחופשה תהיה לא פחות ממושלמת. יש אנשים שמסתפקים בסיורים ברחובות, באתרים ובעתיקות ברחבי היעד שבו הם נופשים ומסביב לו, אבל בשביל חופשה מושלמת צריך אירוע מיוחד, כמו הופעות חיות של אמנים בינלאומיים מהמצליחים ביותר.

למזלנו, אפשר למצוא חבילות נופש שכוללות הופעות בברלין או ביעדים אחרים, הכל לפי היעד שאליו אנחנו רוצים לטוס. כמובן שכרטיסי הכניסה להופעות מעלים את המחיר לעומת חבילת נופש רגילה באותו יעד, אבל עדיין מדובר במחיר משתלם, ובאופן יחסי כל העלויות על הטיסות, המלונות והכניסה להופעה יוצאות נמוכות.

אם תרכשו כרטיסים להופעות בנפרד מהחבילה, או יותר מזה, תרכשו בנפרד טיסות, מלונות וכרטיסי כניסה להופעות, תגיעו לעלויות הרבה יותר גבוהות, ולכן כדאי להזמין חבילות מיוחדות שכוללות הופעות בפריז , מדריד, אמסטרדם וכדומה.

חוץ מהמחיר עבור חבילות עם הופעות בברצלונה ושאר יעדים, שיוצא ברוב הפעמים משתלם יותר, זה גם הרבה יותר נוח, חוסך הרבה טלפונים, בדיקות וגיהוצים של כרטיס האשראי. אתם קונים את החבילה המיוחדת שאתם רוצים, ביעד הרצוי ולהופעה של האמן האהוב עליכם, דרך חברת תיירות אחת, ובזה נגמר הסיפור.

למה אתם יכולים לצפות מהופעות בחו"ל? פה בארץ נדיר שתהיה הופעה של אמן בינלאומי, וההיצע באירופה ובארצות הברית הוא הרבה יותר גדול. ולמרות זאת, ההופעות תמיד מושקעות, כי בחו"ל אין בעיה של תקציב, כמו זה שיש פה בארץ.

על אף התדירות הגבוהה יחסית של הופעות של האמנים הכי גדולים, האולמות תמיד יהיו מלאים עד אפס מקום, וסביר להניח שיהיה קשה לתפוס מקום על יד הבמה (אם מדובר בהופעה בעמידה ללא שמירת מקומות). על כן, ראוי שתגיעו כמה שיותר מוקדם למקום המופע. אם מדובר בהזמנת מקומות ישיבה, כדאי להזדרז ולהזמין כרטיסים כמה שיותר מהר כדי להשיג מקום בשורות הראשונות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI