דף הבית תיירות ונופש אטרקציות פינוקים של ספא
פינוקים של ספא
אפרת כ 02/09/13 |  צפיות: 3262



אחת המתנות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות היא בילוי באתר ספא. ספא אפשר לתת במתנה לחברה טובה או לאחות, אפשר לקחת בת זוג לבילוי משותף או לפנק אותה בטיפול ספא אישי. במשפחות רבות בנות המשפחה בוחרות לבלות יום כיף באתר ספא וגם גברים רבים בוחרים להתפנק על ידי קבלת טיפולי ספא. אפשר לתת בילוי ספא במתנה גם ליחידים וגם לזוגות. יש מקומות ספא הפתוחים רק בשעות היום בעוד שאתרי ספא אחרים משלבים לינה. ספא מהווה גם אטרקציה במסיבות רווקות בשנים האחרונות וגם, באופן לא מפתיע, במסיבות רווקים. ככל שטרנד החיים הבריאים ו"ירוקים" הולך ותופס מקום כך גם אירועים המשלבים אורח חיים בריא כמו ספא.
בעבר כאשר היו רוצים להתפנק היו מזמינים עיסוי הביתה ובשנים האחרונות דווקא החוויה הכוללת של ספא בדרום עם מגוון הטיפולים המוצעים בו, בנוסף לעיסוי, היא אטרקטיבית ומושכת אנשים רבים. אפשר היום לראות אנשים רבים לוקחים פסק זמן קצר מהמרוץ של היום-יום ועושים אתנחתא קלה באחד מאתרי ספא רבים שקיימים היום.
אפשר למצוא אתרי ספא בכל מקום כמעט בארץ. חלקם בסיסיים וחלקם מפוארים. גם סוגי הטיפולים יכולים להיות שונים ומגוונים בין אתרי ספא שונים וכל ספא מנסה להיות שונה, ייחודי ואטרקטיבי כדי לגרום לאנשים לא רק לבוא וליהנות מטיפולי ספא אלא לחזור וליהנות. אם למשל הגעתם לטיפול ספא במסגרת מסיבת רווקים או קיבלתם מתנה מחברה טיפול ספא, אם תיהנו בוודאי תמליצו לחברים וגם תחזרו ביוזמתכם לקבל טיפולי ספא נוספים באותו מקום ולא רק תמליצו ותחזרו אלא גם תתנו מתנה לאנשים שיקרים לכם יום כיף בספא בבאר שבע עם ג'קוזי וטיפול ספא באותו מקום בו אתם ביקרתם. אז, בפעם הבאה כשלמישהו יקר לכם יש יום הולדת, יום נישואין או אם מתחשק לכם לפנק את אהובכם ואת עצמכם אל תשכחו שגם ספא זה מתנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אפרת כ


 


מאמרים נוספים מאת אפרת כ
 
רהיטים מעוצבים לחדרי ילדים בהתאמה אישית
28/05/15 | רהיטים
אם פעם היינו מעוניינים לבצע רהיטים מעוצבים לחדרי ילדים בהתאמה אישית באמצעות נגר מקצועי, כי הילד או הילדה היו מעוניינים בחלום שיש להגשים בחדרם מהבחינה העיצובית, אז היום, ישנן חנויות ויצרניות רהיטים המעסיקות אנשי מקצוע שיזמינו עבורכם את רהיטים מעוצבים לחדרי ילדים בהתאמה אישית.

מוצרי חשמל ואביזרים לבית
10/12/14 | ריהוט
במאמר זה ננחה אתכם כיצד לאכלס בית המוכן למגורים - בתכולה ניידת: אביזרים ומוצרי חשמל. ככלל, מוצרי חשמל לבית ומוצרי אמבט מעוצבים קשורים הן בתחום העיצוב, הן בתחום הנוחות, הן בפונקציונליות האביזר והן בחסכון האנרגטי שבכל מוצר. הפאנים הללו יסייעו לכם לאתר מהם מוצרי החשמל והאביזרים הביתיים להם תהיו זקוקים לשם קיום חיי שגרה תקינים ואף נוחים מכך - בבית שלכם

ארונות לחדרי ילדים
16/01/14 | ריהוט
ארונות לחדרי ילדים ארונות לחדרי ילדים, לא רוכשים רק על מנת להישאר אתם באותה הדירה או הבית, חשוב כי ארונות לחדרי ילדים יהיו קלים לפירוק והרכבה ואף חזקים דיים. חשוב כי הארון בחדר הילדים יהיה מתאים גם מבחינת העיצוב לילד. חשוב כי ארון הילדים יהיה גדול מספיק על מנת שיוכל לאחסן לא רק בגדים, כי אם גם צעצועים ומשחקים. הבטיחות עבור הילדים כאשר מדובר על ריהוט כמו ארונות לחדרי ילדים, יש לתת תשומת לב מרבית, כמו למשל להתקין מנגנון טריקה רכה לדלתות הארון ולמגרות על מנת למנוע פגיעה בילד. יש להשריש סדר בארון

חדרי נוער
12/12/13 | ריהוט
חדרי נוער אם גם הילדים שלכם גדלו, ואתם מעוניינים לשכנם בחדרי נוער, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נסייע לילדיכם להגיע לחדר נוער מאובזר ומרווח אשר יותיר את חותמו בביתכם עוד שנים רבות. אם גם אתם מתעניינים בחדר נוער שכולו יופי, חן ואהבה – לרשותכם מדריך מלא שיסייע לכם לאתר חדרי נוער מומלצים במיוחד. חדרי הנוער הללו כוללים מידוף מפותח, שולחן כתיבה, ומיטת ומקום אחסון למיטת נוער כפולה. להלן המדריך המלא לאיתור חדרי נוער, קנייתן וטיפוחם:

ספא
26/11/13 | צימרים
לפעמים אנו לא מבינים מדוע אנו צריכים לעבוד כל כך קשה ואנו כבר חושבים כיצד לפצות את עצמנו על העבודה הקשה והשגרה היום יומית שהפכה כבר להיות מעייפת. העבודה אמנם מייצרת עבורנו את הכסף, אך חוץ מחובות ותשלומים שונים עלינו להשתמש בכסף זה גם עבורנו כך שלא נצא מתוסכלים ונרגיש רק כמו עבדים. הרבה מאוד אנשים מבינים את זה והם יוצאים לחופש לפחות פעמיים בשנה , או שהם יוצאים לגיחה מפנקת במלונות או צימרים בהם יש ספא מפנק. בספא מסוג זה כמו למשל באזור הצפון, יש לכם אפשרות לברוח מההמולה של העיר ולהיות ברוגע ובשק

רכישה נכונה של מחשבים
מחשבים הפכו מזמן לחלק משמעותי מאוד מחיינו כמעט כולם משתמשים היום במחשבים מסוגים שונים, מחשבים ניידים מחשבים נייחים או מחשבים מסוגים אחרים. על מנת לרכוש מחשבים איכותיים ומוצלחים עלינו במקרים רבים להכיר לעומק את עולם המחשבים. קניה נכונה של מחשבים איכותיים שיחזיקו לאורך זמן ויתאימו לצרכים הספציפיים שלנו היא משימה כלל לא פשוטה. במקרים רבים על מנת לעשות קניה נכונה של מחשבים איכותיים שיחזיקו לאורך זמן ויתאימו לצרכים הספציפיים שלנו, עלינו לנסות לבצע בדיקה מקיפה ככל הניתן של הצרכים שלנו ולאחר מכן יש לב

חדרי שינה
01/10/13 | ריהוט
במאמר זה תוכלו למצוא עצות לבחירת חדר שינה. חדרי השינה רבים ומגוונים ולכן חשוב להתאימם לצרכים שלכם. במאמר זה נסקור סוגים שונים של חדרי שינה ואת אופן איתורם ורכישתם. חשוב לקרוא מדריך זה בעיון על מנת להשיג תוצאה בלתי נשכחת, עליה תוכלו לספר לחבריכם שנים רבות:

חברות הפצה והפצת מוצרים
חברות הפצה עוסקות בכל הקשור להפצת מוצרים או שליחת דבר מה ממקום למקום. חשיבות חברות הפצה היא רבה מאוד. לא ניתן כיום לנהל עסק או לשווק מוצר ללא חברות הפצה. תפקידן של חברות ההפצה הוא רחב ומגוון מאוד. למשל חלוקת מוצרים לצרכניות ולסופרים הגדולים- שכאן יש צורך במכשור ואבזור מתאים של רכבי חברות הפצה אם מדובר במזון ואישור של משרד הבריאות להובלה בקירור. דוגמה נוספת ושונה מאוד מקודמתה היא חברות הפצה שמפיצות מתנות לארגונים שונים ועסקים שיש איתם יחסי גומלין.

חברות הפצה ושיווק
תחום השיווק הוא תחום גדול ונרחב שכדי להשתלב בו בצורה ראוייה וטובה, כדאי כיום להעזר בשירות של חברות הפצה. חברות הפצה מבצעות את הקשר החשוב בין החברות והיצרנים השונים של המוצרים לבין הספקים והלקוחות הסיטונאים והקמעונאים. התפקיד של חברות הפצה הוא לשלוט על המידע של כמויות הסחורה הדרושות לחברה וליצרנים, ולדעת לאמוד את הביקוש וההיצע. תפקיד נוסף המצוי בקרב חברות הפצה הוא נושא השינוע וההובלה של המוצרים עצמם. חברות הפצה פועלות בקו ישיר של שינוע המוצרים מהיצרן עצמו אל עבר הלקוחות השונים, וגם בקו ישיר הפוך

יעילות חברות הפצה
חברות הפצה הם חלק חשוב ובלתי נפרד מכל מערך השיווק של חברות מסחריות והן למעשה מהוות ערוץ קישור קריטי בין מקבלי ההחלטות בחברות המסחריות ובין השוק עצמו. חברות ענק רבות יכולות לתכנן מהלכי שיווק ופרסום גאוניים, אך ללא מנגנון יציב של חברות הפצה יעילות שיפיצו את הסחורה (ואת הבשורה...) כל ניסיונות השיווק, מבריקים ככל שיהיו, יעלו בתוהו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI