דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר שיטות ומכשירים לניקוי המים
שיטות ומכשירים לניקוי המים
מיכל ז 08/09/13 |  צפיות: 3272

מי שתייה הם חיוניים לנו ולגוף שלנו, כדי שנהיה נמרצים וערניים. לא סתם מציעים לנהגים עייפים לעצור בצד ולשתות מים, כי המים מרעננים אותם ועוזרים להם להמשיך בדרך, גם בנסיעה בשעת לילה מאוחרת.

אבל מי שמרבה לשתות מים, כמו שצריך, וכבר התרגל למים מינרליים, לא ישמח כשיציעו לו מי ברז רגילים שלא עברו תהליך ניקוי וטיהור. מי שצורך מים מינרלים כבר שנים, או אפילו חודשים, יוכל לזהות את ההבדל בין מי ברז למים המזוקקים, וההבדל מורגש עוד יותר כשמדובר במים בטמפרטורת החדר.

אבל מה לעשות שמים מינרלים הם דבר לא זול (כשמחשבים את הסכומים המצטברים עם הזמן). מזל שיש עוד שיטות וגם מכשירים לניקוי של המים שאנחנו שותים, והרבה מהם פועלים עם מערכות אוסמוזה שמנקות את המים, מערכות פשוטות אבל חכמות ויעילות מאוד.

יצא לכם פעם לראות מיני בר מים בבית של מישהו או במשרד? מכשיר שכזה עוזר לנקות את המים ולאפשר צריכת מים נקיים שלא עולה בעלויות שלה על צריכה של מי ברז רגילים. המכשיר מתחבר למערכת המים, והמים עוברים תהליך טיהור לפני שהם יוצאים מהמכשיר אל הכוס שלנו.

כיום אפשר למצוא מיני בר למשרד ולבית, וגם למוסדות, במחירים עיצובים וגדלים שונים. לרוב, מה שזול יותר פחות טוב או שהוא עדין יותר ולכן יש לו נטייה להיהרס מהר יותר. על כן, אם מגיעים להחלטה לקנות מכשיר מים לבית או למשרד, כדאי להשקיע יותר כסף כדי לקבל מכשיר איכותי יותר שמאריך חיים.

לפני שמתחילים לחפש מכשירי מים, כדאי קודם כל לבדוק מה רוצים, מה צריכים ומה יתאים. בדיקה פשוטה וקצרה זו תזרז את תהליך השוואת המכשירים והמחירים. לצורך הדוגמא, אם אתם גרים בדירת חדר קטנה עם מטבח קטן, כדאי שתתמקדו בחיפוש של מיני ברים, במקום מכשירי מים גדולים לריצפה.

אם אתם אוהבים דברים חדשים ונוצצים, והעיצוב חשוב לכם, כמו שציינו, יש שלל עיצובים וצבעים למכשירי החשמל, כולל קווים ישרים ועגולים, רכים יותר, צבעי אדום, צהוב, כחול ועוד.

אם התקציב שלכם נמוך יותר ממה שמכשיר מים דיגיטלי דורש, תוכלו להתפשר על החלופה- ברז שמחובר למערכות מים. מתקינים אותו לצד הברז הרגיל במטבח, ומחליפים מעת לעת את המסננים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI