דף הבית בניין ואחזקה בית חכם פרגולות וגדרות
פרגולות וגדרות
IronDesign90210 10/09/13 |  צפיות: 3338

כשאנחנו בונים פרגולות או גדרות, עלינו להתאימם לגודל הגינה ולשאר הרהיטים על מנת שתהיה ביניהם הרמוניה. השיקולים של התקציב קובעים גם הם בבחירת הפרגולה. יש הרבה סוגים של פרגולות , חלקן עשויות מעץ, פלסטיק ואלומיניום. ישנן פרגולות העשויות מעץ איכותי כמו עץ האורן למשל, אך עץ זה רגיש למים ויש לכסות אותו היטב בחורף. הבחירה וההתקנה של פרגולות דורשים שיקול ומחשבה. יש לבחור אדם מקצועי המתעסק בתחום ושיוכל לייעץ לכם לגבי סוג הפרגולה וצורתה.

פרגולות חייבות אישור בנייה מהעירייה

פרגולות, דורשות אישור בנייה מהעירייה, על מנת שהבנייה תהייה מדויקת ולא תהיינה סכנות של קריסה או בעיות שעלולים לסכן את בטיחותם של בני הבית או מי שנמצא בסביבתה. ניתן למקם מתחת לפרגולה ריהוט גן כמו ספסלים מעץ, דלתות פרופיל בלגי או כל ריהוט גן אחר שיהיה מתאים לפרגולה. ריהוט גן מעץ, יכול להתאים עבור פרגולות העשויות עץ. פרגולה שהיא מעוצבת, מוסיפה נופך מיוחד לגינה או למרפסת בזכות העיצוב המיוחד שלהן. התחזוקה של הפרגולה היא פשוטה והיא יכולה להיראות תמיד כמו חדשה אם תדעו כיצד לתחזק אותה נכון. לגבי התקציב של בניית הפרגולה, יש לבדוק את המחירים השונים וכדאי כי לאחר סקר השוק שביצעתם, תגדירו לעצמכם את התקציב עבורה. יש כאלה המעוניינים בשילוב של עץ וברזל , המראה של פרגולה כזאת הוא מראה כפרי, הברזל חייב לעבור תהליך גלוון ולאחריו ייעשה ריתוך. יש חומרים אחרים המשתלבים יפה יחד בבניית הפרגולה.

צלמו את הפרגולה שמצאה חן עיניכם

יש כאלה שיוצאים לשטח ומחפשים את סוג הפרגולה שיוכל להתאים להם. ניתן לצלם את הפרגולה שממנה התרשמתם העי הרבה ולהראות את התמונה לאיש המקצוע. יש שני סוגים של פרגולות הסוג הנפוץ הינו פרגולה העומדת בכוחות עצמה ונמצאת במרכז הגינה  והסוג השני זו הפרגולה שמשתלבת בחזית הבית או ביציאה למרפסת האחורית. הפרגולות מהסוג הראשון הן פחות בטיחותיות, יש לבדוק אם הפרגולה היא מספיק יציבה.  פרגולות עץ תלויות הן הכי מורכבות לבנייה ונחשבות ליקרות ביותר, הן מתאימות לכל מקום ונתמכות ע"י כבל ברזל. הכול נטול לשיקולכם ולהתאמת הפרגולה לגינה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 IronDesign90210

Iron Design - http://www.xn--5dbchaiqqdly5i.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת IronDesign90210
 
חדרי שמש
08/10/13 | בית חכם
במאמר זה נעסוק בחדרי שמש המשמשים לאיטום מרפסות שמש. כידוע, במשקי בית רבים המתנהלים מוילה או בית פרטי קטן דו מפלסי, קיים החשש כי הילדים עלולים ליפול מן המרפסת. יועצים שונים מתחום בטיחות האנוש יציעו כי תתקינו מעקה גבוה, תשימו סורגים על המרפסת, ועוד. מעוניינים בפתרון אחר, שהוא גם בטיחותי וגם יפה ? חדרי שמש, זה הפתרון עבורכם ! אין צורך לאטום בזכוכית את כל חדר המרפסת. ניתן לאטום רק את החלק הקדמי, החשוף לנפילה. מומלץ לאטום גם את הגג בפלטות זכוכית על מנת ליצור רצף עיצובי יפה.

פרגולות וגדרות
10/09/13 | בית חכם
כשאנחנו בונים פרגולות, עלינו להתאימה לגודל הגינה ולשאר הרהיטים על מנת שתהיה ביניהם הרמוניה. השיקולים של התקציב קובעים גם הם בבחירת הפרגולה. יש הרבה סוגים של פרגולות , חלקן עשויות מעץ, פלסטיק ואלומיניום. ישנן פרגולות העשויות מעץ איכותי כמו עץ האורן למשל, אך עץ זה רגיש למים ויש לכסות אותו היטב בחורף. הבחירה וההתקנה של פרגולות דורשים שיקול ומחשבה. יש לבחור אדם מקצועי המתעסק בתחום ושיוכל לייעץ לכם לגבי סוג הפרגולה וצורתה.

סורגים
18/08/13 | בית חכם
מדרגות יכולות להיות עשויות ממגוון גדול של חומרי גלם שונים ומגוונים: מדרגות יכולות להיות עשויות מאבן, הן יכולות להיות עשויות מברזל, הן יכולות להיות עשויות משיש, הן יכולות להיות עשויות מעץ וכן הלאה. חשוב מאוד להתאים את חומר הגלם ממנו עשויות המדרגות ואת העיצוב של המדרגות לחומרי הגלם הדומיננטיים בבית ולעיצוב הכללי של הבית. למשל, מדרגות אשר עשויות מברזל יתאימו יותר לבתים אשר יש משהו מעט יותר גס ופחות מעודן בעיצוב שלהם. לעומת זאת, מדרגות אשר עשויות מעץ או מפרופיל בלגי יוכלו להתאים יותר לבתים אשר מעוצב
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI