דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
masterplus- אייל ליבנה 16/09/13 |  צפיות: 3728

תפקידה של מערכת החיסון הוא להגן על הגוף מפני פולשים. המערכת החכמה זוכרת את הפולשים אשר חדרו לגופינו ומייצרת נגדם נוגדנים. בצורה זו היא יכולה למנוע מחלות רבות. המערכת מסוגלת למנוע את התפשטות המחלה ומסוגלת להבריא את הגוף.

המערכת החיסונית מושפעת מאיכות התזונה שלנו, זיהום האוויר, מידת הפעילות הגופנית שלנו, מזג האוויר, שגרת החיים שלנו, מצבנו הנפשי ועוד. כאשר מערכת החיסון חלשה, אנו עלולים לסבול ממגוון מחלות כמו למשל: כאבי גרון, נזלות, אלרגיות, צלקות שלא מתאחות במהירות ועוד. אם אתם סובלים ממחלות שונות, אלרגיות, פצעים שלא מתאחים לאורך זמן וכו', תוכלו ללכת אל מטפל ברפואה משלימה. באמצעות רפואה משלימה, יוכל המטפל לחזק את המערכת החיסונית שלכם.

המטפל יוכל לטפל בכם במגוון שיטות, כמו למשל : דיקור סיני, דיקור יפני, שימוש בצמחי מרפא, שימוש בפרחי באך, עיסוי רקמות, עיסוי שיאצו, שינוי התזונה ועוד. הטיפולים יסייעו לכם להירגע, להתאזן, הדיקור יניע את זרימת הדם ויעודד את ייצור תאי הדם הלבנים, החסימות ישוחררו ועוד.

רפואה משלימה -  המטפל שלכם מחזיר אתכם לאיזון ואתם מרגישים נהדר

חיזוק המערכת החיסונית בגוף יסייע למטופל לחיות חיים בריאים וטובים יותר. לאחר שהמערכת תתחזק ותתאזן, יפסקו הכאבים והמחלות הרבות. באמצעות רפואה אלטרנטיבית תוכלו לטפל גם בכאבי ראש, כאבי מחזור, נשירת שיער, כאבי גב, כאבי צוואר, אלרגיה, בעיות נשימה ועוד. אם אתם מעוניינים לקבל טיפול אצל מטפל מנוסה ומקצועי, תוכלו להגיע אל הקליניקה הפרטית אשר נמצאת ברחובות.

למטפל אשר עובד בקליניקה, יש ניסיון קליני אשר מתפרש על פני  8 שנים והוא יוכל לטפל בכם באמצעות שיטות מגוונות אשר כלולות במסגרת הרפואה הסינית והרפואה היפנית. באמצעות השיטות הטבעיות תוכלו להימנע מנטילת כדורים אשר עלולים לגרום לתופעות לוואי מגוונות. המטפל יוכל להעניק לכם טיפול ממוקד אשר יתמקד בשורש הבעיה ויפתור אותה.

מעוניינים לקבל טיפול יעיל ? פשוט פנו אל הקליניקה וקבעו לעצמכם תור !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המטפל המקצועי והמנוסה, הקליניקה הפרטית אשר נמצאת ברחובות, שיטות הטיפול אשר כלולות במסגרת רפואה משלימה, טיפול באלרגיה, איזון הגוף, דיקור סיני, דיקור יפני, שימוש בעשבי מרפא, עיסוי שיאצו, דמיון מודרך, תיעול אנרגיות, עיסוי רקמות וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס. באמצעות הטיפולים המגוונים, תוכלו להחזיר את האיזון הטבעי לגופכם ואתם תהיו חזקים ובריאים. מה אתם אומרים, שווה לכם, לא ?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI