דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה לימודי רפואה משלימה – מהמזרח אל העולם המערבי, לומדים מכל העולמות
לימודי רפואה משלימה – מהמזרח אל העולם המערבי, לומדים מכל העולמות
סוויצ' מי- ברק וסוזן 17/09/13 |  צפיות: 3598

במהלך השנים האחרונות, הפכה הרפואה המשלימה לשיטת טיפול מקובלת ביותר. אנשים רבים אשר לא האמינו בכוחה, (האמינו רק ביכולותיה של הרפואה המסורתית), גילו כי היא מסוגלת לרפא ולשפר את מצבם הבריאותי והנפשי. כתוצאה מעליית הביקוש עבור מטפלים מוסמכים ברפואה משלימה, נפתחו מגוון מכללות אשר מאפשרות לסטודנטים להירשם אל לימודי רפואה משלימה ולהשתלב בעולם התעסוקה במרפאות, קליניקות פרטיות, קופות חולים, מרכזי בריאות ועוד.

אם גם אתם מעוניינים להשתלב בעולמה של הרפואה המשלימה ולעבוד בתור מטפלים, תוכלו להירשם אל המכללה הירוקה והנעימה שלנו. במכללה, תלמדו בכיתות קטנות (בצורה זו יקבל כל סטודנט את מלא תשומת הלב) וילמדו אתכם מרצים מנוסים ומקצועיים ביותר. תוכלו להירשם אל מגוון קורסים, ביניהם קיימים קורסים שנתיים וקורסים רב שנתיים. הלימודים עוסקים בתחומים מגוונים אשר כוללים אבחון, תזונה, הבנת תהליכים רגשיים, הבנת תהליכים נפשיים, הבנת תהליכים רוחניים, הקשבה, תנועה, עבודת גוף, רכישת כלים מגוונים ושיטות טיפול שונות.

לימודי רפואה משלימה –  מטרת הלימודים במכללה שלנו - לגרום לכם להפוך להיות מטפלים מקצועיים

המטרה של המכללה שלנו היא להכשיר מטפלים מקצועיים, בעלי ידע נרחב, רגישות, קשיבות ופתיחות למגוון סוגי אנשים. באמצעות הכלים והשיטות שירכשו הסטודנטים, הם יוכלו לטפל בגופם ונפשם של המטופלים, וכידוע רפואה משלימה מאמינה שלא ניתן להפריד בין הגוף והנפש.  אם אתם מעוניינים להשתלב בלימודים, תוכלו לבחור בין מגוון תחומי לימוד כמו למשל: לימודי נטורופתיה, לימודי פסיכותרפיה, לימודי עיסוי, לימודי הילינג, לימודי שיאצו, לימודי רפלקסולוגיה, לימודי פסיכולוגיה, לימודי פרחי באך, לימודי רכיבה טיפולית, לימודי ליצנות רפואית ועוד.

בכדי לעבוד בתחום רפואה אלטרנטיבית, צריכים הסטודנטים לעבור תהליך פנימי עם עצמם. במהלכו, הם יכירו את העוצמות, היכולות והכוחות שלהם. ההתפתחות האישית של הסטודנטים תאפשר להם להתבגר ולהפוך להיות מטפלים מקצועיים וקשובים.

רוצים לקבל מידע נוסף או להירשם ללימודים ? צרו איתנו קשר ונסייע לכם להתקדם !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה הירוקה והכפרית שלנו, המרצים המקצועיים אשר עובדים אצלנו, תחומי הלימודי המגוונים (כמו למשל: לימודי עיסוי, לימודי שיאצו, לימודי הילינג, לימודי פסיכולוגיה, לימודי פרחי באך, לימודי רכיבה טיפולית, לימודי פרסנולוגיה, קורס קלפי אימון וטיפול וכו)' או במידה ויש לכם שאלות לגבי לימודי רפואה משלימה, הכלים הנלמדים במכללה ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות. יחד איתנו, במכללה, תוכלו ללמוד מקצוע לחיים ולעבוד בתחום מרתק, מלהיב ומלא אתגרים. כתוצאה מהתרומה והסיוע שתתנו למטופלים שלכם, אתם תתמלאו בתחושת סיפוק ושמחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סוויצ' מי- ברק וסוזן


 


מאמרים נוספים מאת סוויצ' מי- ברק וסוזן
 
לימודי רפואה משלימה – מהמזרח אל העולם המערבי, לומדים מכל העולמות
לימודי רפואה משלימה – להיכנס אל תחום מבוקש ומלא אתגרים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI