דף הבית עסקים נדל"ן נדל"ן מניב - רוצים להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח סכומים יפים ?
נדל"ן מניב - רוצים להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח סכומים יפים ?
schlein_group 24/09/13 |  צפיות: 6690

החברה שלנו הינה חברה יזמית אשר מתעסקת באיתור קרקעות ובניינים ישנים להריסה. את השטח אשר מתפנה, אנו מייעדים עבור פרויקטים שונים ולכן חשוב לנו לבחור בשטחים אשר ממוקמים באזורים מרכזיים, מתפתחים, תרבותיים ובעלי אופי יוצא דופן. הבחירה של המיקום משפיעה על הצלחת הפרויקטים. כמובן שככל שהפרויקט מצליח יותר, ניתן להרוויח סכומים גבוהים יותר.

מנכל החברה שלנו הינו יזם ותיק ובעל ניסיון בתחום הנדל"ן. הוא התחיל את דרכו כמשווק וכיום הוא עוסק ביזמות ובנייה בתל אביב. בין מגוון השירותים שאנו מספקים ללקוחות שלנו, אנו דואגים לבצע תמ"א 38, (אנו דואגים לבצע את כל שלבי התהליך - דואגים לוודא כי כל הדיירים הסכימו לבצע את השיפוץ, דואגים לבצע את התהליך התכנוני, דואגים לבצע את התהליך הבנקאי ודואגים שהתהליך הביצועי יבוצע כראוי), מסייעים לאנשים אשר רוצים להרוויח באמצעות נדל"ן מניב, מוצאים למחפשי הדירות את הדירות שמתאימות להן ועוד.

נדל"ן מניב – שירות מקיף, מקצועי ואמין – היועצים שלנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך !

החברה שלנו מעסיקה מגוון אנשי מקצוע – יועצים, אדריכלים ומעצבי פנים מובילים אשר עובדים מול הרשויות המקומיות. באמצעות הליווי המסור והעבודה המקצועית תוכלו לשפר את המבנים בהם אתם מתגוררים (מחקר שבוצע על ידי החברה שלנו גילה כי ערך הנכסים אשר ביצעו תמ"א 38 עלה בכ- 30%), כמו כן, נסייע לכם במציאת דירות יוקרה בתל אביב, משרדים למכירה בתל אביב, משרדים להשכרה בתל אביב ועוד.

החברה שלנו בוחרת להשקיע את מרצה בבנייה במקומות מתפתחים ובעלי פוטנציאל ריווחי. המטרה שלנו היא להשקיע בפרויקטים מצליחים ובמידה ותיעזרו בשירותים שלנו, תוכלו להרוויח יחד איתנו. אם ותרצו להגיע אל משרדנו, תמצאו אותנו בבית הטקסטיל בתל אביב בקומה התשיעית.

מעוניינים לקבל מידע ולהתחיל להשקיע ולהרוויח ?  אנחנו מחכים לכם !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, מגוון השירותים שאנו מעניקים ללקוחות שלנו, נדל"ן מניב או במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע לגבי דירות אשר מתאימות למשפרי דיור, דירות למשקיעים, דירות לזוגות צעירים, דירות בתל אביב, דירות סטודיו קטנות, דירות פנטהאוז יוקרתיות וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס. אצלנו תוכלו להשקיע במגוון נכסים ובמידה ותשקיעו בצורה נכונה, תוכלו להרוויח סכומים גבוהים וליהנות מהכנסה קבועה אשר תשפר את המצב הכלכלי שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 schlein_group

schlein group- קבוצת שליין

מנכ"ל- ניר שליין

מחפשים דירה? למה לכם להתאמץ?? תנו לנו למצוא לכם את הדירה המושלמת עבורכם!!!

אז למה אתם מחכים??

לפרטים נוספים!!! לחצו כאן.



 


מאמרים נוספים מאת schlein_group
 
דירות בתל אביב – מה יש בה בעיר הזו ?
10/10/13 | נדל"ן
דירות בתל אביב – לתת לבעל מקצוע לאתר לכם את הבית

נדל"ן מניב - רוצים להשקיע בצורה נכונה ולהרוויח סכומים יפים ?
24/09/13 | נדל"ן
נדל"ן מניב – החברה שלנו תסייע לכם למצוא את הנכסים הרצויים. מעוניינים להתחיל לחפש ביחד ?

נלדן מסחרי – החברה שלנו ומגוון סוגי השירותים שהיא מציעה לציבור הרחב
23/09/13 | נדל"ן
נלדן מסחרי – להתמקד במקומות בעלי אופי ייחודי ופוטנציאל תרבותי (אחת מהמטרות שלנו)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI