דף הבית רפואה ובריאות רפואה רופא אף אוזן גרון - למה צריך אותו בכלל
רופא אף אוזן גרון - למה צריך אותו בכלל
דוד כהן 30/09/13 |  צפיות: 3756

כידוע לרובנו, ישנם רופאים ספציפיים המתמחים ברפואת אף אוזן גרון, או בהגדרה המלאה "מומחה במחלות אף, אוזן, גרון וכירורגיה של ראש-צוואר". רופאים אלה עוברים הכשרה בת כשש שנים בסך הכל בתחומי אף אוזן גרון. הכשרתם היא כללית מאוד וכוללת את רוב סוגי הטיפול הרפואי שישנו, באזורים ספציפיים אלה. בין היתר הרופאים לא רק מתמחים באבחון, אלא בכירורגיה גם לצרכים רפואיים וגם לאסתטיים. למומחה אף אוזן גרון ישנן שלל התמחויות ייחודיות, בין היתר באבחון, מתן טיפול של מחלות אף, אוזניים וגרון, חלל הפה, הלוע, הפנים והצוואר.
להלן חלק מהבעיות הרפואיות משלל הסוגים שבהם מטפלים מומחי אף אוזן גרון:

  • גרון - מעבר לדלקת הגרון השגרתית שכל אחד מאיתנו סובל ממנה לפחות מספר פעמים במהלך חייו, רופא אף אוזן גרון אף מאבחן ומטפל בבעיות דיבור, נחירות, בעיות בדרכי הנשימה, ובעיות בקנה הוושט.
  • אף - רבים לוקים במחלות כרוניות בסינוסים. בהתאם לכך דלקת בסינוסים, הידועה בשמה "סינוסיטיס" היא אחת הסיבות השכיחות ביותר להגעה לביקור אצל רופא. רופא אף אוזן גרון הוא מומחה בטיפול בדלקות מהסוג הזה. כמו כן הרופא מומחה גם בטיפול אסתטי כזה או אחר הנדרש באף.
  • אוזניים - מעבר לטיפול בדלקות אוזניים כאלה ואחרות, הרופא מומחה גם בטיפול בבעיות שמיעה, בעיות בשיווי משקל ומחלות בעצב הפנים או בעצבי הגולגולת, שלעיתים קרובות הטיפול בהן נעשה דרך אזור האוזניים וחיבורן עם הראש.
  • ראש וצוואר - באזור האחורי של הראש, בחיבור עם הצוואר, נמצאים סיבים עצביים האחראים לתפקוד תקין של החושים. רופא אף אוזן גרון מתמחה גם בטיפול באזור הזה ובתפקוד לקוי של חוש כזה או אחר. מעבר לכך, אזור זה הוא גם מוטה למשיכת גידולים, ממאירים ולא ממאירים, וגם לכך נותן הרופא מענה.

רופא אף אוזן גרון, אם כן, יכול להעניק מענה לשלל הבעיות הרפואיות שעשויות להיווצר בכל אזורים אלה. דרכי האבחון והטיפול שלו הן רבות בהתאם להכשרתו המגוונת שנוגעת כמעט בכל סוגי הטיפול שקיימים בעולם הרפואה. רבים מהרופאים הבוחרים להתמחות בתחום זה, ממשיכים לאחר מכן לתת התמחות באחד משלל הנושאים שכלולים תחת התחום. בין היתר ישנם רופאים רבים שמתמחים בטיפול באלרגיות, טיפול בבעיות שמיעה, ניתוחים קוסמטיים, טיפול בסינוסים, או טיפול בגידולים שפירים וממאירים בצוואר.
אין ספק שכשנזדקק לרופא אף אוזן גרון, נוכל להרגיש בנוח עם הרופא, שכן זה עבר הכשרה מקיפה ורבת שנים בתחומי הרפואה השונים, וסביר שהוא האיש הנכון לפתור לנו את הבעיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI