דף הבית בניין ואחזקה בית חכם תכנון חדרי ילדים
תכנון חדרי ילדים
רהיטי דורון 02/10/13 |  צפיות: 3367

גם אם אנו לא מבינים ברהיטים ובתכנון של חדרים בבית כולנו אוהבים לבצע תכנון חדרי ילדים. לדעת מה בדיוק יאהבו ומה יהיה להם נוח בחדר, מה ישרה אווירת ילדות של תמימות ונועם. בימינו קצת קשה ליצור חדרים מהסוג הזה בגלל הטכנולוגיה והקידמה וכל הדרישות של ילדים, אבל לא צריך להיענות לכל הדרישות שלהם. תכנון חדרי ילדים דורש מחשבה על כל הרהיטים, על הצבעים, הגדלים, הסידור שלהם בחדר וכד'. אנו צריכים להתאים את המיטה לארון לספריה אלא אם אנו בוחרים לקנות סט תואם מראש ולהקל על עצמנו, אך לא תמיד נאהב את כל הרהיטים הכלולים בסט ולכן נצטרך לבחור רהיטים בודדים ולהתאים אותם.

תכנון חדרי ילדים יכול להיעשות על ידינו או על ידי מעצבי פנים שיודעים את התחום על בוריו ומבינים בדיוק איך מתכננים חדר ילדים. ברוב המצבים נוכל לסמוך על עצמנו ולבצע תכנון חדרי ילדים בלי להסתבך יותר מידי. מה שחשוב הוא להיצמד לתנאי החדר הגודל שלו, אורך ורוחב והמבנה שלו וכמובן לתקציב הכלכלי שהצבנו לעצמנו. תכנון חדרי ילדים דורש מאיתנו להתאים לילד שלנו רהיטים, שיהיו גם נוחים וגם יפים גם נעימים וגם שימושיים ויעילים. כולנו רוצים לקנות רהיטים איכותיים שיישמרו לאורך זמן וישמשו אותנו רבות, אבל חשוב לזכור כי תכנון חדרי ילדים בעצם מוגדר כחדר ילדים וילדים מטבעם גדלים ולכן חדר ילדים לא יתאים להם לתמיד.

אנו יכולים לבדוק בחנויות רהיטים שונות לגבי הרהיטים להם אנו זקוקים שיהיו בחדרי ילדים, אם ספריה אם מיטה מתאימה לפי הגודל לפי מספר הילדים שישנים בחדר לא תמיד כל חדר שייך לילד אחד בלבד. גם ארון בגדים רצוי שיהיה בגודל מתאים לא גדול מידי ומשתלט על כל החדר אך שיספיק לכל מה שאנו רוצים לאחסן בו. תכנון חדרי ילדים מהנה אנו רוצים לתת לילדינו את הטוב ביותר, שירגישו חמימות ושיהיה להם נעים ככל האפשר, שירגישו בבית ויהנו לבלות בחדר שלהם, שיהיה להם מקום פרטי, של שקט ורוגע, לשחק ללמוד ולעשות כל דבר בו בהנאה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רהיטי דורון

רהיטי דורון - http://www.doron1949.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת רהיטי דורון
 
תכנון חדרי ילדים
02/10/13 | בית חכם
גם אם אנו לא מבינים ברהיטים ובתכנון של חדרים בבית כולנו אוהבים לבצע תכנון חדרי ילדים. לדעת מה בדיוק יאהבו ומה יהיה להם נוח בחדר, מה ישרה אווירת ילדות של תמימות ונועם. בימינו קצת קשה ליצור חדרים מהסוג הזה בגלל הטכנולוגיה והקידמה וכל הדרישות של ילדים, אבל לא צריך להיענות לכל הדרישות שלהם. תכנון חדרי ילדים דורש מחשבה על כל הרהיטים, על הצבעים, הגדלים, הסידור שלהם בחדר וכד'. אנו צריכים להתאים את המיטה לארון לספריה אלא אם אנו בוחרים לקנות סט תואם מראש ולהקל על עצמנו, אך לא תמיד נאהב את כל הרהיטים הכלו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI