דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוץ משרדים
שיפוץ משרדים
impanel2013 03/10/13 |  צפיות: 2862

עולם השיפוצים הוא גדול, יש קבלני שיפוצים המתמחים יותר בשיפוץ דירות ובתים ויש כאלה שמומחים יותר עם שיפוץ משרדים. המהות של שיפוץ משרדים היא שונה לגמרי משיפוץ דירות ובתים. אנו חייבים לתכנן מרחב עסקי שייתן לנו את התחושה כמו הבית השני שלנו. כולנו מבלים המון שעות במשרד.  שיפוץ המשרד, יכול לנבוע מהמון סיבות, אם נכנסנו למשרד חדש ואנו מעוניינים לשפץ אותו לפי צרכינו שיהיה נעים , נוח וייצוגי יותר, או אם המשרד הקיים מתחיל להתיישן ולהיראות מוזנח. שיפוץ מקצועי, יעניק רושם טוב על לקוחות המשרד ותהיה התייעלות של העובדים כשהמשרד הרבה יותר יפה ונוח לעבודה.

שיפוץ משרדים באופן חכם ונכון

שיפוץ משרדים ותוספת בניה, חייב להיעשות באופן חכם ונכון, יש אפשרות ליצור מחיצות ומעטפות זכוכית בין המשרדים כך שניתן להכניס אור מחלון של חדר אחד לחלל השני, כך נוכל ליצור אור טבעי במשרדים ובמעברים ביניהם. שימוש בצבעים בהירים במשרד, ייתן לנו תחושה של מרחב. חלל פתוח או יותר נכון, מרחב פתוח, ייצור שיתוף פעולה בין העובדים . כדאי לחסוך כמה שיותר כשאנו מבצעים שיפוץ משרדים, למשל דלתות של המשרדים שנראות לנו אולי ישנות, לא כדאי לזרוק. דלתות יכולות לעלות הרבה כסף, לכן, שיפוץ דלתות או פנלים למשל, יהיה הרבה יותר זול. כדאי לבדוק את האופציה הזאת ולחסוך הרבה כסף.

כדאי להכין כתב כמויות לפני שיפוץ המשרד

כשאנו מעוניינים לבנות תקציב לשיפוץ המרד שלנו, אנו צריכים לכלול תכנית עבודה מפורטת שתכלול את כתב הכמויות. כתב הכמויות הוא חלק בלתי נפרד מהשיפוץ וכך באמצעותו נדע אם אנו חורגים מהתקציב או לא. לא כדאי לקבוע מחיר גלובלי מראש עם קבלן השיפוצים, קבלן שיפוצים שיקבל את שכרו מראש, זה יהיה המתכון לבעיות. יש לשלם לקבלן השיפוצים לפי שלבי העבודה ומועד סיומם על מנת שתוכלו להיות בראש שקט. נקודה חשובה נוספת שיש לציין, זה העמידה בלוח הזמנים, היות ומדובר לא במקום מגורים אלא בעסק, כל יום שעובר מהווה נזק כספי לבעל החברה או העסק. לכן, כדאי להקפיד על לוח זמנים מדויק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 impanel2013


 


מאמרים נוספים מאת impanel2013
 
ליקוי בנייה- ראו הוזהרתם
מהו ליקוי בנייה? כיצד נוצר ליקוי בנייה? מי מוסמך לאתר ליקוי בנייה ואיך מתמודדים עם ליקוי בנייה? כל זאת ועוד במאמר הבא המיועד לאנשים הנמצאת לקראת או תוך כדי תהליך רכישת בית או לחילופין בניית בית - שימו לב לנושא של ליקוי בנייה!

בדיקת ליקויי בניה
בידקת ליקויי בניה כשמה כן היא, היא בדיקה יסודית ומקצועית אשר נועדה לבדוק האם ישנם ליקויים בעת הבניה או השיפוץ של מבנים.

שיפוץ משרדים
03/10/13 | שיפוצים
עולם השיפוצים הוא גדול, יש קבלני שיפוצים המתמחים יותר בשיפוץ דירות ובתים ויש כאלה שמומחים יותר עם שיפוץ משרדים. המהות של שיפוץ משרדים היא שונה לגמרי משיפוץ דירות ובתים. אנו חייבים לתכנן מרחב עסקי שייתן לנו את התחושה כמו הבית השני שלנו. כולנו מבלים המון שעות במשרד. שיפוץ המשרד, יכול לנבוע מהמון סיבות, אם נכנסנו למשרד חדש ואנו מעוניינים לשפץ אותו לפי צרכינו שיהיה נעים , נוח וייצוגי יותר, או אם המשרד הקיים מתחיל להתיישן ולהיראות מוזנח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI