דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב גינות כיסוי בריכה – אין מה להתלבט ! בונים בריכה ובמהירות האפשרית !
כיסוי בריכה – אין מה להתלבט ! בונים בריכה ובמהירות האפשרית !
ירון- אגור הנדסה 06/10/13 |  צפיות: 7451

הרבה אנשים מעוניינים לבנות בריכה פרטית בביתם. בכדי לבנות בריכה בבית, יש לגור בבית פרטי אשר מכיל חצר ויש להתייעץ עם אדריכל ולתכנן את התהליך בצורה מסודרת. אנשים רבים מוותרים על בניית הבריכה משום שהם חוששים לביטחון של הילדים שלהם, לא רוצים לפגוע בשטח הבית, חוששים לפגוע בעיצובו של הבית, לא רוצים להתאמץ בכדי לנקות את הבריכה ועוד. כל החששות הללו הינם הגיוניים ביותר, אך היום אתם כבר לא צריכים להתמודד עימם.

באמצעות מגוון פתרונות יצירתיים שהמציאה החברה שלנו, חברה אשר מתמחה בתכנון, ייצור התקנה ותחזוקה של מגוון פתרונות הנדסיים יוצאי דופן, תוכלו להיות רגועים. אחד מהפיתרונות שלנו הינו כיסוי בריכה.

כיסוי הבריכה יפתור לכם את כל הבעיות. הפיתרון הנפלא כולל רצפה מתרוממת. בצורה זו תוכלו להרים את הרצפה (אשר מעוצבת על זרוע הידראולית). על ידי הרמת הרצפה תוכלו לשלוט בעומק המים (תוכלו להתאים את העומק לילדים, תוכלו להתאים את העומק לצורך שחייה ועוד). נוסף על כך, סגירת הבריכה תאפשר לכם לשמור על ניקיונה.

כיסוי בריכה –  לחשוב מחוץ לבריכה !

כיסוי חשמלי לבריכות הינו פיתרון חדשני וחכם. באמצעות כיסוי בריכות, תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות : תוכלו לשמור על הביטחון של בני הבית, תוכלו לשמור על יופיו ועיצובו של הבית, (ניתן לעצב את הרצפה במגוון סגנונות), המנגנון אשר בנוי מפלדת אל חלד, מבוסס על שימוש במי ברז והוא מונע כתמים של שמן כך שהבריכה תישאר נקייה, תוכלו לסגור את הבריכה ולנצל את השטח כרצונכם (כאשר הבריכה סגורה היא נעלמת לגמרי, לכן היא נקראת רצפה צפה), על השטח היציב יוכלו הילדים לשחק, תוכלו להזמין אורחים ועוד, המנגנון הינו בלתי נראה ולכן הוא לא מכער את מראה החצר, הוא עמיד לאורך שנים, קל לתפעול, ניתן להתאים את אותה רצפה נעה לגדלים שונים וצורות שונות ועוד.

במידה ותפנו אל החברה שלנו, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים מיומנות ומקצועיות. החברה שלנו הוקמה בשנת 1990 ומאז הספקנו לצבור ניסיון רב. אצלנו תקבלו ואת השירות האיכותי והאישי ביותר.

מעוניינים להתחיל לבנות את הבריכה שלכם ? צרו קשר ונתחיל את התהליך בהקדם !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, הפיתרונות היצירתיים שלנו, אנשי המקצוע המנוסים אשר עובדים אצלנו או במידה ויש לכם שאלות לגבי כיסוי בריכה, רצפה מתרוממת ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון- אגור הנדסה

Agor-Eng- אגור הנדסה, בניית בריכות שחייה יוקרתיות.

ירון זולר



 


מאמרים נוספים מאת ירון- אגור הנדסה
 
כיסוי בריכה – אין מה להתלבט ! בונים בריכה ובמהירות האפשרית !
כיסוי בריכה - הבריכה הפרטית שלכם מדהימה את כל מי שמגיע אל הבית !

בתי יוקרה – תפרגנו לעצמכם עד הסוף. לא יודעים איך ? תשאלו אותנו !
בתי יוקרה – לדמיין, לתכנן ולהתקין – בשביל זה אנחנו כאן

בניית בריכות שחייה – בחרו בשירות הטוב והמתקדם ביותר שיש
בניית בריכות שחייה – הפיתוחים החדשניים ביותר כבר בבית שלכם

כיסוי בריכה – העתיד כבר פה
כיסוי בריכה – פיתוחים וחידושים אשר מקלים על החיים

בתי יוקרה - אנשים יצירתיים? אנחנו פה בשבילכם !
בתי יוקרה - כאשר הטכנולוגיה והיופי נפגשים

כיסוי בריכות : תיקונים ותחזוקה
07/05/13 | שיפוצים
אם כבר יש לכם בריכת שחייה, אתם בוודאי יודעים כי לצד היתרונות הרבים קיימות גם לא מעט מטלות תחזוקה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI