דף הבית בניין ואחזקה בית חכם שיש
שיש
[email protected] 08/10/13 |  צפיות: 3394

שיש הינו מרכיב משמעותי בעיצוב הבית שלנו, יש לנו חיפויים ומשטחים רבים ואפילו ריצוף שללא שיש, לא היינו יכולים לעצב. חוץ מעיצוב, השיש תמיד היה חומר שהיה מיועד גם לדברי וחפצי אמנות, כמו למשל פסלים למיניהם, עמודים דקורטיביים, חיפויים אמנותיים לקירות ועוד. רוב הארמונות של המלכים הקדומים, היה בנוי משיש. יש למצוא את איכות וסוג השיש המתאים לנו לפי שנחליט את סוג השיש אותו אנו מעוניינים לרכוש. השיש, גורם לביתנו להיות מלכותי יותר ויוקרתי. אין כמו שיש מבריק המגדיל את חלל הבית במידה ומדובר בריצוף של כל הבית. ישנו מבחר ותחרות עצומה של שיש בישראל, יש לפנות לחברות המספקות שיש שהן וותיקות ובעלות מוניטין.

מה אתם יודעים על השיש?

שיש, זו אבן יפה ושימושית, יש בה מינרלים כמו גיר, זוהי אבן, שניתן ללטש אותה וליצור לה מראה חדש. בארץ, קיימות מחצבות שיש הנמצאות בצפון הארץ ,בירושלים ובמכתש רמון. האבן שמגיעה אלינו הביתה כמשטח שי מבריק, עברה המון ליטוש ועבודה. בישראל, ניתן למצוא שני סוגים של שיש, שיש טבעי ,או שיש מעובד.  יש גם שיש המיובא מחו"ל במיוחד מאיטליה והוא כמובן מעלה את העלות שלו. שיש אם נסתכל עליו כחומר גלם, הוא זול. ניתן אף למצוא שיש בהרבה בתי מלאכה בארץ, אך מה שחשוב הוא ששיש יכול להגיע ממגוון של מקורות, האיכות של השיש עלולה להשתנות. אם אינכם מבינים בשיש, קחו אתכם איש מקצוע אשר יבחר עבורכם את השיש הטוב והאיכותי שישרת אתכם למשך הרבה שנים.

שיש בעיצוב חדרי האמבט

הטרנד של עיצוב חדרי אמבט או שיש איכותי למטבח, מאפשר שימוש של שיש. בדרך כלל הגוונים של השיש באמבטיה יהיו כהים ודרמטיים יותר, גם התחושה בעיצוב של שיש כהה, היא הרבה יותר אינטימית. השיש שהיום משתמשים בו המון לחדרי האמבט, הוא שיש האוניקס שהוא בעצם עשוי מאבן חצי שקופה או צבעונית שמשתלבת היטב עם חדר האמבט. חדרי האמבט של הילדים יהיו יותר מעוצבים בשיש זוהר, עם אלמנטים צבעוניים יותר שיהפוך את חדר האמבט, למהנה ומקום שכיף להתרחץ בו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
שיש
08/10/13 | בית חכם
שיש הינו מרכיב משמעותי בעיצוב הבית שלנו, יש לנו חיפויים ומשטחים רבים ואפילו ריצוף שללא שיש, לא היינו יכולים לעצב. חוץ מעיצוב, השיש תמיד היה חומר שהיה מיועד גם לדברי וחפצי אמנות, כמו למשל פסלים למיניהם, עמודים דקורטיביים, חיפויים אמנותיים לקירות ועוד. רוב הארמונות של המלכים הקדומים, היה בנוי משיש. יש למצוא את איכות וסוג השיש המתאים לנו לפי שנחליט את סוג השיש אותו אנו מעוניינים לרכוש. השיש, גורם לביתנו להיות מלכותי יותר ויוקרתי. אין כמו שיש מבריק המגדיל את חלל הבית במידה ומדובר בריצוף של כל הבית.

שיש
12/09/13 | צרכנות
שיש הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר במטבח. הוא המשטח עליו נכין את את כל אשר נפשנו תחשוק ובכלל הוא מהווה מעין סוג של קיר בסיסי באיזור בו אנחנו מבלים את רוב זמננו- המטבח. כשחושבים לקנות שיש מומלץ לחשוב לפני כן על שני דברים. מראהו ועיצובו בהתאמה לשאר המטבח והחומר ממנו עשוי,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI