דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיסה לכל מקום בעולם – עכשיו זה הזמן!
טיסה לכל מקום בעולם – עכשיו זה הזמן!
מיכל ז 09/10/13 |  צפיות: 3245

לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו לצאת לנופש בחו"ל בחודשי הקיץ, שאלה הם כמובן החודשים האידיאלים לנופש בחו"ל, בזכות מזג האוויר המשגע. אז מה נעשה? לעולם לא נטוס לחו"ל?

מי שאין לו בעיה עם קור וגשם, ואולי גם קצת שלג, יש לו יתרון גדול על מי שמרגיש שהוא מוכרח לנפוש דווקא בקיץ. הסיבה לכך היא העובדה שיחד עם הצניחה בטמפרטורות, מגיעה הצניחה במחירי הטיסות למגוון יעדים נבחרים ברחבי העולם. לצורך הדוגמא, אפשר למצוא טיסה לפריז בעלות של כ 350 דולר, לכרטיס הלוך ושוב, לעומת מחיר הטיסה בקיץ שיכולה להיות 100 דולר או יותר.

טיסה לאמסטרדם ויעדים אחרים היא לא היחידה שצונחת במחיר שלה, ואפשר לראות שגם בתי המלון מתחילים להיות נדיבים יותר מתמיד כשבחוץ מתחיל להיות קר. השהות בלילה אחד יכול להיות נמוך בעשרות דולר, והאיכות של השירות נשארת כמו בכל תקופה אחרת.

גם המחירים האלה נמוכים בשבילכם? אין בעיה! עם מבצעים של הרגע האחרון תוכלו לרכוש טיסה לאיטליה ומדינות אחרות במחיר עוד יותר נמוך מהרגיל. הבעיה היחידה היא שמבצעים אלה הם לטיסות שתאריך היציאה שלהן הוא עניין של כמה ימים. אם יש לכם לו"ז גמיש, הרווחתם. אם לא, תצטרכו להסתפק במחירים הרגיל.

הדבר היחיד שכדאי לזכור הוא שמזג האוויר החורפי מביא לסגירה של אטרקציות ואתרים מסוימים. יש כאלה שפתוחים רק בזמנים מסוימים. קחו את דיסנילנד פריז למשל- למרות הקור, הפארק פתוח ועושה אירועים מיוחדים לכבוד ליל כל הקדושים וחד המולד. כדי לא להגיע ולהתאכזב, כדאי להתעדכן ולדעת מבעוד מועד מה צפוי להיות בתאריכים הטיסה והנופש שלכם, כך שתוכלו לתכנן הכל, גם מבחינת הלו"ז וגם מבחינת התקציב שלכם. כדאי להתייעץ עם סוכני נסיעות לגבי מסלולי טיול.

אל תשכחו לארוז את המזוודה עם בגדים חמים, כי הולך להיות קר. אבל בכל מקרה, המחירים הנמוכים יעזרו לכם להתחמם. מזל שיש את החורף, כי עם מחירים כאלה סוף סוף גם אתם יכולים לצאת לחופשה.

אל תשכחו לבדוק אם צריך אשרות כניסה מיוחדות או מה ההגבלה באשר לזמן השהות ביעד הנבחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI