דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט ספרים משומשים
ספרים משומשים
totach kidum 20/10/13 |  צפיות: 11132

בתוך החנות

היום ניתן למצוא ספרים משומשים למכירה גם בלחיצת כפתור באינטרנט , אפשר גם בחוץ אבל כשמגיעים לוקח המון זמן למצוא משהו ספציפי לכן בתוך אתר חנות של ספרים משומשים למכירה יש מנוע חיפוש מובנה שיסדר לך את מלכת החיפוש ויהפוך אותה לחוויה הרבה יותר פשוטה וקלה. פשוט מכניסים את שם הספר ואם הוא קיים בחנות אז מנוע החיפוש ימצא לך אותו בשנייה, מה גם שבאתר הכל יהיה מסודר לפי נושאים שונים ומגוונים וייתן לך המלצות לעוד ספרים ישנים בנושא שאולי לא ידעת שקיימים. מידת אמינות המקור היא אמינה מאוד ואפשר להיות בטוחים שהספר באמת איכותי בדיוק כמו בתמונה.

בנוסף

אם יש לך ילדים קטנים ואתה לא מתחבר לכתיבה של היום אפשר לומר שבחנויות ספרים יד שנייה תמצא את מקומך ותוכל לחשוף את ילדיך לספרות הרבה יותר קלאסית עניינים ומעניינים שלא תמצא בשום ספר חדש  , הסופרים של פעם היו מבטאים את עצמם בצורה הרבה נכונה פעם היו שמים דגש על כתיבה נכונה מדויקת שקושרת אותך הרבה יותר לספר עצמו, התוכן של הספרים הישנים מלא בסיפורים מלאי מוסר ולמידה מרחיבת אופקים. חשוב לציין שספרי ילדים בחנות יד שנייה מלאי ציורים שצוירו בידי הסופר עצמו דבר המפתח את הדימיון ונותן הרבה יותר עניין לסיפור ולקורא עצמו  אפשר לשים לב שבגלל שבחנויות ספרי יד שנייה הספרים ישנים יותר הציורים לא נוצרו בתוכנות של אנימציה וגרפיקה כמו בכל הספרים המודרנים.

קישורים

המודעות הקולקטיבית קשורה מאוד למכירה הגלובלית היום ניתן למצוא ספרים שיגיעו מכל העולם ולא רק דרך החנות עצמה , דבר שפותח חלון הזדמנויות רחב יותר שמעניק מגוון של ספרים אותם ניתן להשיג בלחיצת כפתור בלבד. יש לשים לב שספרים משומשים שנזמין מחול יהיו יקרים יותר בסכ"ה בגלל המשלוח , מה גם שיש סיכון גבוה יותר בהזמנת ספרים משומשים כי אין עירבון למצב הספר כשהוא מגיע ליעד דבר שיכול מאוד לאכזב וחייב לקחת בחשבון המזמין.יש חנויות ספרים יד שנייה שמוכרים מוצרים נלווים לספר גם הם נקנו מאנשים אחרי כגון סימניות שומרי כריחה וסטנד שמגביה את הספר מהשולחן לקריאה מהנה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI