דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר מעגל מתופפים לילדים
מעגל מתופפים לילדים
מיכל ז 21/10/13 |  צפיות: 3036

אם אתם מחפשים משהו מיוחד ומקורי (יחסית) עבור הילד שלכם ליום ההולדת הקרוב שלו ואתם כבר די עייפים מליצנים או קוסמים אז הלהיט החדש של השנים האחרונות בתחום הוא זה של מעגל מתופפים לילדים .

כן, עבור רובכם מעגל מתופפים זה משהו שמתקשר דווקא עם אירועים כמו חתונות, טקסי חינות או חגיגות בר מיצווה ובת מצווה אך כיום ישנן חברות רבות העוסקות בתחום של מעגלי מתופפים המספקות שירות של מעגל מתופפים לאירועי יום הולדת לילדים בכל רחבי הארץ.

מעגל מתופפים ליום הולדת לילדים מאפשר לימוד של תיפוף עבור חתן יום ההולדת וחבריו וכמובן תיפוף במיקצבים אפריקאיים כמו גם של שירים ידועים המוכרים לילדים והכל תוך כדי שילוב כל הילדים באירוע בפעילות המרעננת ויצירה של להקה שלמה ביניהם.

תיפוף על תופים שונים ודרבוקות מעוצבות מכניס עניין לאירוע והוא ללא ספק הרבה יותר מעניין מעוד הופעה נדושה של ליצן וקוסם שמרבית הילדים במעגל החברים הקיים כבר מכירים וראו.

בנוסף לאפשרות של תיפוף במסגרת יום הולדת, ניתן גם להזמין מעגל מתופפים לילדים במסגרת של אירועי קייטנה, טיול שנתי של בית ספר או של גן הילדים.

אין כמו יום תיפוף לילדי הגן שיאפשר לילדים להוציא מעט מהאנרגיות שלהם על התופים כמו גם יאפשר להם לפתח את חוש הקצב, ויש גנים אשר מעבירים סדנאות של מספר מפגשים בין ילדי הגן והמתופפים על מנת לשפר את היכולת המוסיקאלית של הילדים.

במסגרת טיול קייטנה או טיול בית ספר תמיד כיף להפתיע את הילדים בפעילות של תיפוף על תופים ודרבוקות כאשר חונים באחת הנקודות ולמשך שעה מאפשרים לילדים לא רק לנח, לאכול ולשתות כי אם גם להוציא אנרגיה ולהיות פעילים בחוויה ייחודית עבורם שהיא גם מגבשת ומאפשרת עבודה בצוותא בין הילדים השונים. יש מי יוסיפו ויערכו תחרות תיפוף בין קבוצות שונות במסגרת הזו, אך זה כבר בתיאום מראש עם האחראים לטיול.

נוסף לכל אלו ישנם סדנאות של מעגלי מתופפים לילדים בכל רחבי הארץ המאפשרים לימוד של תיפוף בצורה מסודרת על תופים שונים ומגוונים ודרבוקות בגדלים וסוגים שונים גם כן.

סדנאת תיפוף מומלצת על מנת לפתח את חוש הקצב של הילד ועבור ילדים רבים בעלי בעיות קשב וריכוז הפעילות מאפשרת מיקוד וחיזוק יכולת קשב וריכוז עבורם.

כמובן שבנוסף לכל אלו, הילדים גם לומדים לתופף ורוכשים ידע נירחב בתרבויות שונות, כמו לגבי שבטים אפריקאיים או האינדיאנים באמריקה ותרבויות נוספות שמרכיב התיפוף פעיל אצלן כחלק מכל טקס חשוב בחייהן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI