דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון קורסים למשקיעים מתחילים
קורסים למשקיעים מתחילים
מיכל ז 21/10/13 |  צפיות: 13052

הרבה פעמים אנחנו עומדים בצומת דרכים, שבה אנחנו צריכים להחליט איזו דרך לקחת, שכל אחת מובילה למקום אחר. בתחום הכלכלי, ובמצב בו אנו נמצאים היום, הרבה מאתנו צריכים לבחור באחת מ 3 דרכים: הדרך הראשונה היא להמשיך בכיוון שבו הלכנו עד היום, כלומר להמשיך עם ההכנסות שיש לנו. הדרך השנייה היא מציאת עבודה נוספת לזו שיש לנו. והדרך השלישית היא להשקיע בבורסה.

בכל אחת מהדרכים האלה יש סיכונים, אבל רוב האנשים רואים רק את הדרך השלישית כבעייתית. אם נשווה את הסחר בבורסה לשתי הדרכים האחרות, נראה שלא כך הדבר בהכרח. לפעמים שווה לקחת סיכון, ואכן מדובר בלקיחת סיכון כשמדובר בבורסה.

עם זאת, מי שלוקח קורס מסחר וקורסים פיננסים אחרים, מקטין את הסיכון שבהשקעות בבורסה. כמו בכל תחום, גם את שוק ההון אפשר ללמוד, ואף רצוי, כדי לעשות את הבחירות הנכונות ולהשקיע במניות הנכונות, כדי שהרווחים יהיו גבוהים.

היצע המכללות והקורסים הוא עצום, ונראה שהביקוש ללימודים גדל בתקופה האחרונה. אם יוקר המחייה לא יקטן, הביקוש ימשיך לגדול. מרבית המתעניינים בלימודי שוק ההון הם חבר'ה צעירים, שלא כמו ההורים שלהם, לא מצליחים לקנות דירה ואפילו לא לסיים את החודש בלי מינוס. עם זאת, נראה שיש גם אחוז יפה של אנשים מהדור הקודם. אם כן, לעולם לא מאוחר מדי לקחת את המסלול הזה בצומת הדרכים.

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את הקורסים הנכונים. מכללות לשוק ההון מציעות הרבה קורסים, וכל אחד מתאים לרמה אחרת של ניסיון ורקע. הנה לכם מבחר קורסים שתוכלו למצוא במכללה של חיים שיבי: http://www.hshiby.co.il/%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%a1-%d7%9e%d7%a1%d7%97%d7%a8-%d7%91%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%a1%d7%94/

כדאי להיפגש עם יועץ הלימודים של המכללות המועדפות עליכם כדי לבחור את הקורסים שמתאימים לכם. אם אתם חסרי רקע וניסיון בשוק ההון, הם יציעו לכם את הקורסים שיבנו לכם את הבסיס, כמו קורס שמדבר על איגרות חוב. עם הידע הזה תוכלו להתחיל "לשחק" להנאתכם ולצורכי למידה בלי להפסיד הרבה.

עם הזמן, ככל שתתמידו ותעשירו את הידע שלכם, תוכלו להגדיל את ההשקעות שלכם, גם מבחינת כמות החברות שתשקיעו בהן וגם מבחינת גודל החברות. אם בהתחלה השקעתם בחברות פחות נסחרות, שהמניות שלהן זולות יותר, בהמשך תוכלו להשקיע מעצמות ששווי מניה שלהן יכול להגיע גם ל 1000 דולר, כדוגמת גוגל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI