דף הבית חוק ומשפט חקירות חוקר פרטי - בגידה בין בני זוג
חוקר פרטי - בגידה בין בני זוג
totach kidum 23/10/13 |  צפיות: 12315

לעיתים מתעורר במערכת יחסים זוגית חשד לכך שאחד מבני הזוג מעל באמונו של השני ובגד אם זה בקיום מערכת יחסים עם אישה אחרת ואם זה בהסתרת כספים. כאשר מתעורר חשד קל שמשהו לא כשורה קשה לנו להודות שככל הנראה בוגדים בנו. אנו מפחדים לעורר ריבים ובעיות עם הבן זוג כאשר החשדות הם חסרי בסיס ולרוב הבן זוג גם לא יודה ויכחיש את החשדות.

פניה לחוקר בפרטי בצפון או לחוקר פרטי בדרום בהתאם למקום מגוריך תוכל לאפשר לך לקבל נתונים אמיתיים וראיות מוצקות להם החשדות שלך מוצדקות ולפעול בהתאם.

מומלץ לשכור חוקר פרטי בעל ניסיון בתחום הבגידות בין בני זוג, בעל ניסיון רב באיסוף מידע ואיסוף ראיות על ידי שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר שנמצאים בשימוש כיום כגון תוכנות מעקב למחשב האישי, מכשירי האזנה לטלפון ועוד וכמובן ניהול מעקבים סמויים באופן ממונע או רגלי.

ניתן למצוא חוקר פרטי בצפון או חוקר פרטי בדרום על ידי חיפוש בגוגל, מה שיעלה בפניך עשרות ומאות אופציות של משרדי חקירות אשר מעסיקים חוקרים פרטיים. במידה וניתן מומלץ לקבל המלצות על החוקר ולפגוש אותו על מנת להיוכח שהחוקר הוא בעל רגישות לנושא, בעל ניסיון ויצירתיות בשיטות העבודה שלו, חוקר אשר מחויב לעבודתו ויוכל לגלות מידע ולמצוא ראיות בצורה דיסקרטית בלי לעורר את חשדו של בן הזוג הבוגד.

הרגע שבו החוקר מביא ראיות לכך שאכן בוגדים בבן הזוג הוא רגע מאוד קשה, האמת יוצאת לאור וקשה להתמודד איתה ולכן חשוב שהחוקר יהיה בעל רגישות למצבים מסג זה.

ישנו גם צד חיובי לכך שהאמת יוצאת לאור כי כעת ניתן לנהל עם בן הזוג שיחה גלויה בנוגע לבגידה בלי שהוא יוכל להתחמק ולטעון שהבגידה לא קיימת והיא פרי דמיונכם. שיחה כזאת יכולה לתת פתח לתקשורת על מה שמפריע בזוגיות ומה הבעיות האמיתיות בקשר שהובילו לבגידה. כשמגיעים לסיבה ישנה סבירות שניתן יהיה לעבוד על הקשר ולשקם אותו על ידי יעוץ זוגי או גישור וזו יכולה להיות התחלה לעתיד טוב יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI