דף הבית ביטוח ביטוח - אחר הבדלים בין פוליסות ביטוח חיים
הבדלים בין פוליסות ביטוח חיים
אבי 23/10/13 |  צפיות: 3544

חברות הביטוח בישראל מציעות פוליסות דומות אך גם מאוד שונות. הבדלים בין פוליסות ביטוח באים לידי ביטוי בכיסויים משתנים, תנאי תשלום, עלויות, רשימת החריגים ועוד. רוב פוליסות הביטוח מכילות תנאים דומים, אך ההבדלים הקטנים עודם מאוד משמעותיים. האדם הממוצע אינו מחזיק ביידע מקצועי לזיהוי ההבדלים בין הפוליסות. פנייה אל סוכני הביטוח או נציגי החברה, מומלצת לבחירת הפוליסה הטובה ביותר בעבורכם.

פוליסת ביטוח במסלול ריסק טהור

מסלול הריסק הטהור הוא המסלול הפופולרי ביותר, מדובר בביטוח חיים רגיל. במסגרת הביטוח, זכאי המבוטח לקבלת פיצוי כספי במקרה של מוות פתאומי. את הכספים מקבלים המוטבים שלו בכפוף להגשת תביעה. נרחיב ונציין כי הביטוח תקף כל עוד האדם משלם את הפרמיה. קיימת אפשרות להרחיב את הכיסויים של הפוליסה ולהוסיף גם כיסוי אבדן כושר עבודה או נכות. המסלול אידאלי בעבור הורים לילדים או מבוגרים אשר מהווים מפרנסים ראשיים.

ביטוח חיים במסלול ריסק עם חיסכון

מסלול זה משלב את היתרונות הקיימים בביטוחי החיים הרגילים לצד אפיקי חיסכון. לצד כיסוי הביטוח הרגיל, משלימה את הפוליסה גם אופציה לחיסכון לטווח הארוך. חברת הביטוח משלמת פיצוי כספי ליורשים במקרה של מוות פתאומי. המבוטח עצמו, זכאי לתגמולים עם נגיעו לגיל מסוים (לרוב מדובר בגיל הפרישה). מסלול ריסק עם חיסכון משמש כהשלמה לחיסכון הפנסיה. חברות הביטוח מציעות מבחר מסלולי ביטוח אשר משלבים חסכונות בסכומים משתנים. את המסלול המתאים לך ביותר תבחר יחד עם סוכן הביטוח.

מדוע יש הבדלים במחירים?

ראשית, יש לציין כי חברות ביטוח הן עסק כלכלי לכל דבר. החברה פועלת מתוך מטרה להפיק רווח. בהתאם לכך, נדרשת החברה לצמצם בהוצאות ולהרבות בהכנסות. את הפרמיה אשר נדרשים המבוטחים לשלם קובעת החברה בהתאם לדרגת הסיכון. מבוטח מבוגר, מעשן או בעל אורח חיים מסוכן, מביא עמו דרגת סיכון גבוהה. יותר. מכירת ביטוח לאדם שכזה, תהיה כדאית לחברת הביטוח רק לצד גביית פרמיה יקרה. ההבדלים בתעריפי הביטוח נובעים מהבדלים בין המבוטחים וגם מהשוני בין פוליסות הביטוח. פוליסה טובה ומקיפה תהיה גם יקרה יותר.

כמה כדאי לשלם בעבור פוליסת הביטוח?

קשה יהיה לקבוע סכום כסף אחיד בעבור כלל המבוטחים. ההבדלים בין פוליסות הביטוח מחייבים גם פערי מחירים. הגיוני יהיה לדרוש סכום כסף גבוהה יותר בעבור פוליסה אשר מעניקה כיסויים רחבים וסכומי פיצוי גבוהים יותר. את סכום התשלום החודשי בוחר כל אדם בצורה אינדיבידואלית. הורה לשני ילדים בוגרים יוכל להסתפק בביטוח חיים מצומצם. הורה ל-4 ילדים קטנים, כבר זקוק לביטוח עם סכומים גבוהים יותר. את הפרמיה אשר משולמת בכל חודש בעבור הביטוח, קובע סוכן הביטוח בהתאם ליכולת הכלכלית של המבוטח.

הצטרפות אל ביטוח חיים מומלצת בעבור כלל האנשים. אם אתם עדיין מתלבטים בין כמה פוליסות ביטוח הגיע הרגע לקבל החלטה ולהגיש את מסמכי ההצטרפות. איש לא יוכל לדעת מה צופן לכם העתיד. אנו רוכשים ביטוחי חיים מתוך תקווה כי לא נזדקק להם. אך בעת הצורך, נשמח לדעת כי הם שם. ביטוח חיים משמש כרשת הצלה בעבור משפחות במקרים של טרגדיות או אבדן הכנסה. כספי הביטוח הם שמאפשרים להם להשתקם ולשמור על רמת חיים נאותה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI