דף הבית ביטוח ביטוח - אחר ביטוח נסיעות לחול - מבחר גדול וקצת מבלבל
ביטוח נסיעות לחול - מבחר גדול וקצת מבלבל
אבי 23/10/13 |  צפיות: 3718

אם תתייעצו עם מומחים לביטוח, וגם עם הרבה אזרחים שנפגעו מביטוחים חינמיים תקבלו המלצה חמה לא לפנות לביטוחים חינמיים כאשר אתם מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל. אם אתם אופטימיים ללא תקנה, אופטימיים בצורה מוגזמת וביטוחים כי אתם חסינים מכול צרה שלא תבוא תוכלו לסמוך על הביטוחים החינמיים אך רובינו יודעים שצריך להיות אופטימיים אבל גם להיות מוכנים לתרחישים בעייתיים או לא נוחים.

1.רק ביטוח נסיעות לחו"ל בתשלום עם כיסוי נרחב יוכל לתת מענה כמעט לכול מצב לא רצוי שתקלעו אליו חלילה וזאת בכפוף למגבלות הפוליסות שתבחרו, כול חברות הביטוח הגדולות מציעות בין השאר גם ביטוח נסיעות לחו"ל, יש ביטוחים כאלה גם אצל סוכני ביטוח וותיקים ומוכרים, חברות ביטוח ותיקות וידועות גם חברות הביטוח הישיר מבטחות היום ביטוח נסיעות לחו"ל. ניתן לבטח דרך כול קופות החולים שמציעות כול אחת ללקוחותיה ביטוח נסיעות לחו"ל מסוגים ומהיקפי כיסוי שונים.

2. יש לכול סוג של מקור של ביטוח בתשלום יתרונות וחסרונות. כאשר אתם מבטחים ביטוח נסיעות לחו"ל אצל חברת ביטוח ותיקה אתם יודעים כי סוכני הביטוח מכינים ומתמצאים בכול דקויות הפוליסה והם יכולים להסביר לכם בהתאם לשאלותיכם מה מכסה הפוליסה ומה לא.

3. חברות הביטוח מבינות לעומק את מוצרי הביטוח שהן מציעות וחשוב לבדוק מה כולל הביטוח ומה מכסה הפוליסה בכול תוכנית ביטוח נסיעות לחו"ל שאתם בוחרים. ביטוח נסיעות לחו"ל של הדואר מכסה נושאים שלא ניתן למצוא בפוליסות אחרות כמו החזרים לסטודנטים עבור שכר דירה או שכר לימוד כאשר הם צריכים להישאר בחו"ל מסיבות מסוימות כמו לימודים או סיבות אחרות. מצד שני כאשר אתם הולכים לדואר, יתכן ופקידי הדואר שביטוח אינו תחום עיסוקם לא ידעו להדגיש בפניכם את דקויות הפוליסה ומה היא מכסה ומה לא. כך שאתם עלולים ליפול בין הכיסאות.

4. יש מצבים בהם אתם חייבים לשים דגש גדול אף יותר לכיסוי הביטוחי של הפוליסה שלכם כאשר אתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל. אם למשל יש לכם מחלה כרונית מאיזה שהוא סוג, אם אתן בהיריון אם אתם לוקחים תרופות למצבים רפואיים שונים עליכם לוודא כי ציינתם זאת בביטוח הנסיעות וכי יש כיסוי לסיבוכים, טיפולים או אשפוזים הנובעים גם ממחלות או מצבים קודמים לנסיעה.

5.מאוד לא נעים אם אתם נניח סוכרתיים להזדקק לאשפוז בשל מצב של נפילת סוכר ולגלות אחר כך כי אין כיסוי ביטוחי ליום האשפוז שלכם. כך גם אם אתן בהיריון נניח וילדתן בזמן הטיול, מי ישלם את עלויות האשפוז לאחר הלידה? כלומר במצבים רפואיים מיוחדים חשוב לציין את המצב הרפואי לחברת הביטוח ולוודא כי יש כיסוי גם במקרה של סיבוכים או תוצאות של מצב רפואי קודם.

6. אם תקפידו ותדווחו במדויק לחברת הביטוח על מצב רפואי קודם תשלמו אולי פרמיה גבוהה יותר אך תדעו שבכול מצב אתם מכוסים. ואם יהיה חלילה אירוע ביטוחי בחו"ל פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שלכם בנויה כך שהיא מכסה את המצב הרפואי שנוצר ואם יהיו לכם הוצאות חברת הביטוח תצטרך לפצות אתכם ולהשיב לכם את הכספים שהוצאתם על הטיפולים הרפואיים אשר קיבלתם בחו"ל או בדרך לחו"ל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI