דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב תעשייתי יצירת אווירה בעזרת ריהוט לבתי קפה
יצירת אווירה בעזרת ריהוט לבתי קפה
[email protected] 30/10/13 |  צפיות: 12870

ידוע לכל, כל מקומות העבודה באשר הם, צריכים לבנות אווירה ייחודית ומזינה שיוצרת הזדהות עימה. האווירה ששוררת במקום חשובה משתי סיבות מהותיות. התובנה המקדימה לתופעה שרצוי לעשות סביבה מיוחדת, היא בעצם לצורך הקליינטים שלנו. כפי שהנכם מודעים, כמעט בכל מקום ותחום הסביבה רוויה בתחרותית. דבר זה חשוב עוד יותר כאשר מדובר אודות בתי קפה, מסעדות, פאבים וכדומה - לרוב אנחנו נתקל בתחרות חזקה מול חברות נוספות באותו נושא. הפתרון הטוב ביותר לכך - יהיה פשוט ליצור סביבה מיוחדת על ידי ריהוט לבתי קפה ייחודי, ושסביבה זו תהיה מתאימה לדרישות הקליינטים של המקום, ותהיה באיכות מקסימאלית, ועל ידי כך יתכן ותצליחו לעקוף את החברות המתחרות שלכם.

הגורם השנייה שבגינה רצוי אווירה ייחודית בבית העסק, היא בעצם עבור צוות העובדים במקום. ידוע לכל שכל עבודה, תהיה ייחודית ושונה ככל הניתן, עלולה להיות שוחקת. אווירה נעימה במקום העבודה, הינה כלי חשוב כדי לשמור על העובדים מאושרים, וכך נוצר גם מצב בו יש הרגשה טובה לכל הנמצאים במקום, וגם תפוקת הפעילות בקשר בעצם צומחת - ענין זה נכון עבור מזכירות ופקידים, בעבור מלצריות וברמנים, ועבור כל העובדים בכלל.

עתה השאלה היא בעצם כמובן, היאך ניתן להתקרב לאווירה מעולה באזור העבודה? פקטור זה תלוי במראה ובעיצוב המקום. ובמה תלוי המראה? יש בוודאי פרמטרים רבים שמשפיעים עליו, יחד עם זאת מובן שלריהוט לבתי קפה, לכיסאות, לשולחנות ובכלל לפרטי העיצוב במקום ישנה השפעה גדולה מאד על אווירת בית הקפה. ניתן לתת דוגמא לכך באמצעות צורות שונות של כסאות למשל – כיסאות מנהלים, וכסאות שמיועדים לבתי קפה ומסעדות.

השפעת הכיסאות על האווירה

כסאות לבתי קפה, לפינות אוכל ולמסעדות. מדובר בכיסאות שישמשו את הלקוחות בעיקר, ותתפלאו לגלות יחד עם זאת עד כמה הם מהווים השפעה עליהם כבר מהרגע שהלקוחות יכנסו אל בית הקפה! לרוב, כשבוחרים מקום ישיבה, מחליטים ראשית בהתאם למראה העיניים, לפני שבכלל יודעים מהו טעמו של המזון, המוגש במקום. עקב כך, מקום הכולל כסאות לבתי קפה או מסעדה שיהיו יפים ונעימים לעין וייראו מושכים הוא מקום שיוכל למשוך אליו לקוחות רבים.

השאלה היא בעצם ודאי, איזה ריהוט לבתי קפה להעדיף כדי לפנות לתוצאה הרצויה. הדבר תלוי כמובן באופיו של בית הקפה. בתי קפה שונים יעדיפו לבחור בעיצוב המבוסס על עץ מלא, כדי לגרום למראה הרבה יותר טבעי וחמים. יש אתרים המעדיפים ריהוט מעוצב המבוסס על עיצוב מאלומיניום, בצירוף עם דברים כאלה ואחרים. אפילו תמהיל שהיא פלסטיק עם דברים ייחודיים יכול להיות יפה, (אין מדובר על החזות הזולה הקונבנציונלית של כיסאות הפלסטיק, כי אם על רמות גימור גבוהות במיוחד). מעבר לכך, צריך כי הכיסאות יהיו מרופדים ונוחים לישיבה, ויתמזגו בשיתוף אלמנטים נלווים אל תוך בית הקפה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI