דף הבית רפואה ובריאות רפואה שתל שבלול Esteem- פאר המחקר הרפואי-אסתטי
שתל שבלול Esteem- פאר המחקר הרפואי-אסתטי
אמיר כהן 30/10/13 |  צפיות: 4101

לאחר  בקשות רבות, מחקרים רפואיים וניסויים שונים הוא סוף סוף הגיע ומחכה לפרוץ גם לישראל, שתל שבלול Esteem, השתל האסתטי בעל חלק פנימי  בלבד, המדמה באופן מושלם את פעילות העצם הקוכליארית ומונע לחלוטין רעשים וקולות לוואי, בשונה משתל השבלול המסורתי

ללא מיקרופונים וללא אנטנות - שתל בעל חלק פנימי בלבד

אחד הקשיים וההפרעות בשתל השבלול, הוא הבולטות שלו הבאה לידי ביטוי,  על ידי האנטנה החיצונית. מיקרופון זה, יוצר תופעות ורעשי לוואי בתוך האוזן, כתוצאה מהוויבראציות הנשלחות אל המיקרופון אל שתל השבלול, המגרה את העצבים באוזן תוך פעולת הפיכת תדרי החשמל החיצוניים לקולות ואותות. פעולה זו, מלווה לעיתים בגירוי האוזן ושיבוש קל בשמיעה. שתל Esteem באמצעות פיתוח חסר המיקרופון, מונע לחלוטין רעשי רקע אלה ומאפשר שמיעה נקייה וחלקה, ממש כמו שמיעה טבעית ותקינה.

איך זה עובד?

השתל בלתי נראה ומושתל בחלק הפנימי של האוזן ללא כל מגע עם עור התוף, שתל ה-Esteem מייצר את אותה, פעילות אותה לא יכולה לבצע העצם הקוכליארית והופך את התדרים והאותות החשמליים, למסרים וקולות ממש כפי שמבצעת זאת אוזן בריאה. שתל ה Esteem אינו בולט מתוך האוזן ומאפשר קיום חיים רגילים לחלוטין-  אף אחד לא יוכל לדעת שיש לכם שתל שבלול (אלא אם תספרו לו).

 

סוללה המושתלת בתוך האוזן ופועלת במשך שנים

בשונה מסוללות של שתלי שבלול ישנים ומיושנים יותר, שתל ה Esteem פועל במשך שנים. הסוללה של שתל שבלול זה, דורשת החלפה ובדיקה אחת לכמה שנים, בשונה משתלי שבלול אחרים. לכן, הפצת השמועה על שתל שבלול חדשני זה ועשתה לה כנפיים עוד לפני שהגיע לארץ. על אף העיכוב הגעת פריט זה לישראל, הדרישה אליו במדינות ארה"ב הולכת וגוברת ולא בכדי. השתל מביא איתו את המענה גם לשמיעה איכותית יותר וגם אסתטיות, שטרם נראתה כמוה בתחום שתלי השבלול.

 

גם ביבשה וגם בים- שמיעה איכותית ב"קול" מקום

שתלי שבלול, נוטים לעיתים קרובות ליצור שיבושי שמיעה בעת מגע עם מים בזמן שהיה בים, בבריכה או במקלחת, הקושי נמשך זמן ארוך יותר מאשר באוזן רגילה וכולל תופעות לוואי של רעשי רקע לדקות ספורות. שתל שבלול מסוג Esteem, מקנה פתרון גם לקושי זה מאחר שכפי שציינו מעלה אינו כולל מיקרופון ואינו מכיל אנטנה חיצונית.  ניתן לומר בפה מלא ובאוזן שומעת: שתל שבלול מסוג ה Esteem, מדמה באופן המדויק ביותר את דימוי חוש השמיעה הטבעי.

 

 

___________________________________________

פרופסור יונה קרוננברג הינוה חלוץ ניתוחי שתל שבלול בארץ. עיסוקו בתחום זה החל ב-1989 כאשר ביצע את ניתוח שתל השבלול הראשון בישראל. חמשת המנותחים הראשונים חוללו מפנה בהתייחסות לחירשות בארץ.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אמיר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אמיר כהן
 
טיפול הומאופתי לילדים
בטיפול הומאופתי לילדים כמו בכל טיפול בהומאופתיה משתמשים במינון זעיר מצמחים וחומרים טבעיים אחרים בכדי להפיק תרופה הומאופתית (רמדי). מטרת הרמדי'ס הוא לייעל את יכולת הריפוי גוף האדם, וזאת, בין היתר, על ידי שיפור האיזון הפנימי מבחינה פיזית, רוחנית ורגשית, כפי שגורסת הגישה ההוליסטית.

רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים - כיצד לטפל בשיעול ילדים
מי מאיתנו ההורים אינו מכיר את מקהלת השיעולים הללו אשר פוצחת בתרועה רמה דווקא בשעות הלילה, האם זקוקים לסיוע רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים או שדווקא ניתן לטפל בקונצרט הזה לבד? פרופסור יונה קרוננברג, רופא מומחה אף אוזן גרון ילדים ומבוגרים. מסביר את תופעת השיעול ומדוע היא מופיע דווקא בלילה

שתל שבלול Esteem- פאר המחקר הרפואי-אסתטי
30/10/13 | רפואה
ניתוח שתל השבלול, הוא אחד הפיתוחים הרפואיים פורצי הדרך והמצליחים ביותר ברפואה המודרנית בכלל ובתחום רפואת אף אוזן גרון בפרט. הפיתוח שהחל את דרכו בשנות השבעים והתקדם עד למאה ה 21 עושה עוד צעד אחד קדימה וענה לא רק על הצורך הרפואי אלא גם על הצורך האסתטי.

נעל בריאה בגוף בריא – חשיבות נעלי ספורט ונעלי ריצה לאימון יעיל
עם התפתחות המודעות לחשיבות אורח החיים הבריא, ניתן למצוא פרמטרים נלווים המתגלים מעת לעת בתחום הפעילות והעיסוק בספורט. מסתבר שלא די בפעילות ספורטיבית, שימת לב לפרטים הקטנים מכף רגל ועד צוואר, היא קריטית לא פחות... היום נדבר על כף הרגל.

רופא מומחה להשתלות שתל שבלול ילדים
תחום אף אוזן גרון הנו בין התחומים הרגישים ביותר בתחום הרפואה וזאת מאחר שמדובר בחללים קטנים וחשוכים במיוחד ואיברים אליהם הראות והגישה דיי מורכבת. יחד עם זאת, קיימים בשוק רופאים מומחים וכלים טכנולוגיים ומחקריים המאפשרים את יעילות הטיפול בקשיים השונים באיברים אלה- במיוחד כאשר מדובר בתחום רפואת הילדים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI