דף הבית ביטוח ביטוח כללי כל מה שאתה רוצה לדעת על ביטוח סיעודי
כל מה שאתה רוצה לדעת על ביטוח סיעודי
דוד כהן 02/11/13 |  צפיות: 4289

אנו מייחלים לכל אחד בהגיעו לגיל זקנה ליהנות מבריאות טובה ועצמאות. אך לצערנו אין אפשרות להבטיח זאת לאף אדם ולעיתים גיל הזיקנה מביא עימו את ההזדקקות לעזרה סיעודית. לצערנו גיל הזיקנה פעמים רבות מתאפיין בירידה תפקודית ובריאותית והיא מחייבת קבלת עזרה מקצועית. מבוגרים המגיעים לגיל הזיקנה לעיתים נזקקים לעזרה סיעודית של פעולות יום יומיות כמו: אכילה, רחצה, ניידות, הלבשה וכדומה. לעיתים לצערנו, גם מחלות זיקנה פורצות בהפתעה ונדרש טיפול בהן על ידי גורם מקצועי. שירותי טיפול סיעודיים כמו בית אבות ועוזרת סיעודית יכולים להגיע להוצאות כספיות גבוהות במיוחד לצערנו, ולעיתים יהיה קשה לעמוד בהוצאות שכאלו. לשם כך רבים מבטחים את עצמם בביטוח סיעודי. ביטוח סיעודי דואג לעזור לקשישים אשר זקוקים לטיפולים סיעודיים שונים, בין אם טיפול רפואי או עוזרת סיעודית. הביטוח מכסה את ההוצאות הנלוות לכך והוא עוזר מאוד למצב הכלכלי מאחר וההוצאות על טיפולים סיעודיים אינן נמוכות כלל. ביטוח סיעודי הוא הדרך הטובה ביותר להיות בראש שקט ורגוע ולקבל שלוות נפש לעת הזיקנה. ביטוח סיעודי מומלץ לכל אדם וחשוב לרכוש אותו כמה שיותר מוקדם בכדי ליהנות מצבירת זכויות ביטוחיות ככל שניתן. אם אינכם רכשתם עדיין ביטוח סיעודי, זה הזמן שלכם לרכוש ביטוח ולהבטיח שלוות נפש לעתיד.

 

השוואת מחירים ביטוח סיעודי

הביטוח סיעודי הטוב ביותר והמקיף ביותר הוא על ידי חברות ביטוח. ההמלצה היא לכל אחד לבצע ביטוח סיעודי ולהמשיך את חייו בראש שקט. העלויות הכספיות של טיפולים סיעודיים ועוזרת סיעודית יכולות להיות לעיתים גבוהות ומעיקות במיוחד, וישנה האפשרות שיהיה קושי רב לעמוד בהן. הביטוח הסיעודי הוא שבעצם דואג לכיסוי ההוצאות הללו, כך שבכל בעיה שהיא ניתן להיות רגועים שיש לנו ביטוח שיכסה לנו את העלות הכספית. לפני רכישת ביטוח סיעודי מומלץ לבצע השוואת מחיר בין הביטוחים השונים, וחשוב להתייעץ עם איש מקצוע בכדי להבין כיצד ההליכים מתנהלים. לשם קבלת כל המידע על ביטוח סיעודי היכנסו עכשיו וקבלו גם את הצעת המחיר הטובה ביותר לביטוח סיעודי(לרוב בעזרת סוכן ביטוח) בכדי להבטיח שלוות נפש לעת הזיקנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן


 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
פתיחת סתימה באסלה
סתימות הן דבר לא נעים כלל, אך בייחוד כשהן קורות באסלה. חשוב לדעת שגם לסתימות יש דרגות מורכבות, אם הסתימה די פשוטה, תוכלו אפילו לפתוח אותה בעצמכם ולחסוך קריאה לאינסטלטור, אך אם הסתימה מורכבת מאוד, הפתרון היחיד יהיה להיעזר באינסטלטור. אחד הפרמטרים שמשפיעים על כמה מורכבת הסתימה הוא מיקומה.

הצפה - המדריך המלא
18/01/14 | שיפוצים
הצפה בבית יכולה להיות מעיקה במיוחד. הצפות יכולות לגרום לנזק גדול מאוד לרכוש בבית, וכמו כן להשבית אותנו לכמה שעות מחוץ לבית אם לא כמה ימים. לצערנו מערכות האינסטלציה והתשתית אינן מושלמות, ולעיתים עלולות לקרות תקלות שגורמות להצפה בבית. חסימה של פתחי ניקוז או צנרת היא אחת הסיבות השכיחות להצפה.

צביעות קירות - כל מה שרצית לדעת
צביעת קירות היא פעולה אשר נדרשת כאשר עוברים לבית חדש בו הקירות נראים מעט ישנים, או כאשר משפצים דירה ישנה, ואז צבע חדש בקירות יכול להקנות מראה חדש, מרענן וייחודי לאווירת הבית. בכל אחד מהמקרים חשוב מאוד לדייק באופן הצביעה ולשים דגש על הפרטים הקטנים, שכן צביעת קירות בצורה מקצועית וטובה תתקבל רק כאשר הצביעה תעשה ברמה גבוהה ובדיוק מושלם.

בחירת מנעולן טוב
זקוקים להחלפת מנעול או צילינדר בדירה? עברתם לבית חדש ואתם מעוניינים במערכת מיגון טובה? קיבלתם תכשיטים יקרים ואתם זקוקים לכספת טובה על מנת לשמור אותם מפני גניבות? נתקעתם מחוץ לדירה כשהמפתח נשאר בפנים? המנעול של הדירה עושה בעיות ולא נפתח עם המפתח? כל אלו ועוד הם תחומי אחריותו של המנעולן.

איך יודעים שבבניין עשו תמ"א 38?
22/11/13 | נדל"ן
תמ"א 38, או בשמה המלא תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה, היא למעשה תוכנית אשר מורכבת מאסופה של תקנות אשר תפקידן העיקרי הוא לטפל בסיכונים ובתרחישים אשר יכולים לקרות כתוצאה מרעידת אדמה.

למה להזמין חשמלאי מקצועי?
אומנם רבים בעלי חוש טכני מינימלי יכולים לתקן בעיות חשמל פשוטות בעצמם. רבים מאיתנו מסוגלים להחליף נורה שנשרפה, או להדק מכסה שרופף מעט בנקודת החשמל. עם זאת, ישנן בעיות חשמל מורכבות מעט יותר שאלו כבר מצריכות ידע וניסיון של בעל מקצוע.

כל מה שאתה רוצה לדעת על ביטוח סיעודי
אנו מייחלים לכל אחד בהגיעו לגיל זקנה ליהנות מבריאות טובה ועצמאות. אך לצערנו אין אפשרות להבטיח זאת לאף אדם ולעיתים גיל הזיקנה מביא עימו את ההזדקקות לעזרה סיעודית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI