דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער סובלים מנשירת שיער ? אל דאגה – יש פיתרון יעיל, חדיש ומהפכני !
סובלים מנשירת שיער ? אל דאגה – יש פיתרון יעיל, חדיש ומהפכני !
totach kidum 06/11/13 |  צפיות: 3592

אם אתם סובלים מבעיית התקרחות טבעית ומעוניינים להחזיר את השיער אשר נשר, אם יש לכם שיער דליל בקודקוד או מפרצים במקומות נוספים, אם אתם סובלים מנשירת שיער כתוצאה מביצוע טיפולים כימותרפיים או במידה ושיער ראשכם נשר כתוצאה ממחלות עור שונות, אל תאמרו נואש, המצב אינו אבוד וישנו פיתרון יעיל וחדשני  בעזרת טיפול הדמיית זקיקי שיער (אשר נקרא גם טיפול מיקרו פיגמנטציה), תוכלו ליצור מראה של שיער אמיתי ובריא. השיטה מיועדת עבור גברים ונשים. יש לציין שהשיטה מתאימה גם למגזר החרדי משום שהמיקרו פיגמנטציה היא לא קעקוע והיא נעלמת עם חלוף הזמן. השיטה הוכחה כיעילה ביותר והיא מהווה טיפול לשיער דליל או טיפול בנשירת שיער.

מיקרו פיגמנטציה (נקרא גם טיפול הדמיית זקיקי שיער), הינה שיטה אסתטית וחדשה בה מוחדר פיגמנט אורגני בצורה עדינה ומדויקת אל תוך השכבה העליונה של הקרקפת. הפיגמנט מדמה זקיקי שיער. באמצעות השיטה ניתן לטשטש שיער דליל, ליצור מראה שיער בריא ומלא, במקרים של קרחת ניתן לגרום לשיער להיראות אמיתי, ניתן להשלים השתלות שיער וליהנות ממראה אחיד וצפוף וניתן להסוות כתמי עור וצלקות.  כמו כן, ניתן להתאים את צבע השיער וצורת השיער באופן אישי ובהתאם לגוון העור, הטיפול מתבצע באמצעות חומרים מאלחשים אשר מונעים מהמטופל לחוש תחושת כאב או חוסר נעימות, ניתן לכסות שטחים נרחבים, אין שום פגיעה בקרקפת, ההליך פשוט ומהיר וניתן לבצע כל פעילות ללא שום בעיה. כמו כן, השיטה נתונה תחת פיקוח רפואי והיא קיבלה אישור ממשרד הבריאות.

במידה ותחליטו לבצע טיפול לשיער דליל או טיפול בנשירת שיער, חשוב שתפנו אל מטפל מנוסה אשר מבין בתחום האסתטיקה והמיקרו פיגמנטציה. כמו כן, רצוי שיהיה למטפל ניסיון בטכניקות טיפול מגוונות ובהתאמה מדויקת של צבעים. נוסף על כך, חשוב ללכת אל מרפאה אשר משתמשת בציוד משוכלל. ציוד משוכלל יאפשר למטפל לבצע הדמיית שיער בצורה המדויקת ביותר. נוסף על כך, חשוב לפנות למקום אשר יעניק לכם חווית טיפול נעימה ודיסקרטית. בצורה זו תוכלו להרגיש בנוח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI