דף הבית רפואה ובריאות רפואה ניתוח אף רפואי
ניתוח אף רפואי
ד"ר מרקוס 10/11/13 |  צפיות: 3443

ניתוח אף רפואי נועד לפתור בעיות שנתגלו באף שלך: נפיחות פנימית, קשיי נשימה מהאף, זיהום שחל באף וכן הלאה. מדובר בבעיה פנימית, שכן בעיה חיצונית נפתרת על ידי ניתוח אף פלסטי בדרך כלל. לגופו של עניין – בשונה מתחום הניתוחים הפלסטיים, כאן מדובר במשהו רפואי, שישפיע על מהלך החיים שלך. לפיכך, מומלץ לבחור בכירורג בעל שם, ולכן רשת האינטרנט אינה מספיקה, ועלייך להתייעץ עם רופאייך וחברייך על מנת לאתר כירורג מוצלח ובעל ניסיון רב. להלן הדרך לביצוע ניתוח אף רפואי ומעברו בשלום:

גש לרשת האינטרנט וקרא על רופאים מנתחים מתחום האף

קרא כמה שיותר מידע ובדוק את שמות הרופאים בהם נתקלת – באתרים ופורומים שונים. חובה לבדוק כל של ושם, ואף לערוך שיחות טלפון עם אנשים שהיו במצבך, ולשאול אותם לגבי שמות אלה.

התייעץ עם חברייך ומכרייך

מומלץ שיהיו אלה חברים עם רקע בניתוחי אף רפואיים. שאל אותם לגבי מומחים בעלי שם שהם מכירים, ובדוק שמות אלה בפורומים באינטרנט. ברגע שתיווכך כי אנשים רבים מעידים על אדם מסויים כמומחה בתחום, תוכל לדעת שפנית לאדם הנכון.

קרא באינטרנט עצות להתנהלות לאחר הניתוח

ניתוח האף צפוי לגרום ללא מעט תופעות לוואי כמו שטפי דגם, כאבים צובטים באף, נפיחות באף, קשיי נשימה מן האף, וחלקי עור מת שיפרישו קשקשים מן האף. חשוב לקרוא כיצד יש להתמודד עם תופעות אלה על מנת שלא לגרום לנזק לאחר הניתוח.

לאחר הניתוח  - מומלץ לנוח כמה שיותר

מומלץ שלא לצאת בשמש הקופחת לאירועים שונים, ולהימנע מפעולות הגורמות מאמץ באף, כמו שינה עליו או נשימה עזה דרכו. מומלץ לתת לעצמך ולאף שלך לנוח לתקופה של שבועיים לפחות, ולחהחזיר פעילות לאף בהדרגה.

לסיכום

מאמר זה עסק בניתוח אף רפואי. בשונה מניתוח אף פלסטי, הניתוח הרפואי נעשה בשל בעיות פנים באף, הגורמות לחבלה בבריאותך. לפיכך – מדובר בניתוח חובה, ולכן יש לפנות רק למומחים בעלי שם כמו ד"ר מרקוס הראל מנתח אף - לביצוע הניתוח הדרוש. הדבר יחסוך לכם התנהלות מרושלת, ויבטיח את יציאתכם מהניתוח בשלום, ואת החלמתכם המהירה. בטרם הניתוח, חובה לערוך את הבדיקות הנדרשות הכתובות במאמר זה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר מרקוס

ד"ר מרקוס הראל מנתח אף - http://www.nituachaf.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר מרקוס
 
ניתוח אף רפואי
10/11/13 | רפואה
ניתוח אף רפואי נועד לפתור בעיות שנתגלו באף שלך: נפיחות פנימית, קשיי נשימה מהאף, זיהום שחל באף וכן הלאה. מדובר בבעיה פנימית, שכן בעיה חיצונית נפתרת על ידי ניתוח אף פלסטי בדרך כלל
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI