דף הבית תיירות ונופש צימרים וילה כרמל מלון בוטיק בסגנון אחר
וילה כרמל מלון בוטיק בסגנון אחר
shy 12/11/13 |  צפיות: 3292

השירותים המיוחדים

מלון הבוטיק וילה כרמל שם לעצמו כמטרה להפוך את השהות במקום לחווייתית ומפנקת במיוחד. לכן מציע המלון לאורחיו שירותים ייחודיים ומפנקים, כמו אפשרות של ארוחת בוקר מפנקת במיוחד בחדר עצמו, אפשרות להכניס חיות מחמד למתחם המלון, חדרים ללא עישון, חדרים מיוחדים לסובלים מאלרגיות, גישה נוחה לבעלי מוגבלויות ועוד.

במתחם המלון עצמו ישנו מתחם ספא ייחודי, אשר בו ניתן לקבל עיסויים מפנקים מכל הסוגים. במתחם הספא ישנו גם ג'קוזי מפואר ומפנק, את הארוחות במלון ניתן לסעוד במסעדה היוקרתית הצמודה במלון. המסעדה משמשת גם את הקהל הרחב, ומציעה תפריט עשיר ואיכותי במיוחד.

בעלי עסקים במלון

בעלי עסקים רבים מוצאים את מלון וילה כרמל כמקום אירוח מושלם בעת שהם שוהים בחיפה לרגל עסקיהם.

מלון וילה כרמל דואגת לבעלי העסקים השוהים בצל קורתה, ומספקת להם שירותים שונים, כמו חדר ישיבות גדול ומאובזר המכיל גם מסך ומקרן במתחם המלון.

בנוסף, בכל חדר יכולים בעלי העסקים השונים למצוא כספת, עיתונים עסקיים, ערוצי טלוויזיה עסקיים, חיבור ישיר לאינטרנט וכמובן עמדת עבודה הכוללת טלפון לועידות וכן אפשרות לחבר את המחשב הנייד למסך HD ענק.

ההיסטוריה של המלון

מלון וילה כרמל הוקם כבר בשנות הארבעים, בשם "מלון וכטל". בהמשך שונה שמו למלון "ורד הכרמל", עד שהגיע לשמו ולעיצובו העכשוויים.

המלון שימש מאז ומתמיד את בני מעמד האצולה החיפאיים ועד היום הוא משמש כמלון יוקרתי במיוחד, מלון בוטיק אשר עיצובו המוקפד, הייחודי והאירופאי מותאם לעיצובים המודרנים והמקובלים בעולם העיצוב והלייפסטייל.

המלון עבר שדרוגים רבים עם השנים שעברו עליו, והיום הוא אחד מן המלונות היוקרתיים והיפים ביותר בארץ.

מלון הבוטיק וילה כרמל ממוקם באזור המושלם – מיקום שקט במרכזו של אזור תיירות שוקק, כך יכולים אורחי המלון ליהנות בו זמנית משקט ושלווה של חופשה ומבילויים ואטרקציות אותן מציע הכרמל בפרט וחיפה בכלל לתיירים הרבים שלה.

וילה כרמל ממוקמת במרכז כרמל, שם נמצאים בתי קפה, מסעדות גורמה, מוסדות תרבות, מוזיאונים, חנויות מעצבים ומקומות בילוי יוקרתיים אחרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shy


 


מאמרים נוספים מאת shy
 
וילה כרמל מלון בוטיק בסגנון אחר
12/11/13 | צימרים
מלון הבוטיק היוקרתי אשר במרכז הכרמל, מלון "וילה כרמל" היוקרתי, מציע לאורחיו שפע של פינוקים הייחודיים לו. המלון עצמו מציע שפע של הנאות וגם מחוצה לו ניתן למצוא אזורים רבים אשר שווים ביקור . שוער המלון יוכל לכוון כל אורח למקום המתאים לו, אם אלו מסעדות או אטרקציות מחוץ למלון, ואם אלו פינוקים ייחודיים אשר ניתן למצוא במלון עצמו.

צימרים יוקרתיים
16/06/13 | צימרים
צימרים יוקרתיים - בחופשה הקרובה כדאי לנו לצאת ולנפוש בצימר יוקרתי. צימרים יוקרתיים הם צימרים שהופכים את החופש שלנו לחוויה נעימה מאוד ומפנקת. בצימרים יוקרתיים אפשר ליהנות מג'קוזי פרטי ומטיפולי ספא ולנפוש ברמה גבוהה מאוד.

בחירת צימר לא דבר פשוט
25/11/12 | צימרים
צימר- מעלות רבות סופרים כשאומרים "צימר". בצימר תמצאו את כל מה שתבקשו כשתרצו לצאת לחופשה. הצירוף של טיב השירות, יחד עם איכות וזמני החופשה הנוחים לך וכלה באפשרות לחוות את הטבע.

צימרים מפנקים
17/10/12 | צימרים
צימרים מפנקים - צימרים ששמים לב לפרטים הקטנים שבחופשה מסוללות עד כפכפים סרטים מוזיקה ועוד שלל דברים שיגרמו לכם להרגיש בבית

צימרים או בית מלון
13/02/12 | צימרים
צימרים הם המקום האולטימטיבי בשבילכם, כזוג, כחברים או כמשפחה, על מנת להיות קצת עם עצמכם, ללא דאגות היום יום, ללא מתחים. רק אתם, עצמכם, אוכל טוב, שינה בריאה, הרבה דיבורים ובטלה נחמדה.

צימר יפני בצפון
03/12/11 | צימרים
צימר יפני בצפון - אנחנו עומדים לקחת אתכם למסע מיוחד מאוד לחופשה נהדרת בצימר יוקרתי ושונה מכול הצימרים שהתארחתם בהם אי פעם.הוא נקרא צימר יפני.במתחם צימר יפני תכנסו לתוך עולם קסום של תרבות ומסורת חדשים ומעניינים,ותגלו עולם חדש לפניכם,ממש כמו לנסוע ליפן.

צימר אי ירוק טיול מבחוץ
21/09/11 | צימרים
צימרי אי ירוק טיול מבחוץ - אם מתחשק לכם לחוות חופשה מיוחדת, כדאי שתשקלו לבקר הפעם במתחם צימר אי ירוק. למתחם אי ירוק נוף מדהים וגינה טבעית ולזאת יש ערך מוסף גבוה למדי שיוסיף המון לחופשה שלכם

צימר צוק גמלא
19/07/11 | צימרים
צימר צוק גמלא - במיקום קסום ומיוחד מחכה לכם מתחם מיוחד העונה לשם צימר צוק גמלא. הפרטים הקטנים והמושקעים שלו מתחברים לכדי תמונה גדולה ויפה שקוראים לה 'החופשה שלכם במתחם צימר צוק גמלא'.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI