דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל מגוון חופשות במינכן
מגוון חופשות במינכן
מיכל ז 13/11/13 |  צפיות: 3629

מינכן היא בירת מחוז בוואריה, המחוז הגדול בגרמניה. זוהי אחת הערים הכי מתויירות בגרמניה ויש לה אופי יוצא דופן- מצד אחד היא קרובה לנופי טבע מרהיבים, ומצד שני היא יעד מצוין לנופש עירוני. השילוב הזה הופך טיסות למינכן למבוקשות מאוד, גם בחורף.

אם כן, למרות החורף הקר, מינכן היא יעד תיירות שלא כדאי להחמיץ. בנוסף, מי שבוחר לעלות על טיסות לגרמניה בחורף, אם כדי להגיע ישירות למינכן או אם כדי לחרוש את גרמניה לכל רוחבה, זוכה בפרס הגדול- טיסות בזיל הזול.

במהלך החורף, אפשר לתכנן מגוון חופשות במינכן. בניגוד למה שאולי חשבתם, בחורף היצע החופשות הוא אף גדול יותר מאשר בקיץ, כי בחורף מתווספת האפשרות לצאת לחופשה סקי, לצד נופש עירוני שגרתי. כמו כן, יש אירועים שונים ולא שגרתיים שאפשר ללכת אליהם, והאתרים והאטרקציות הבולטים ממשיכים לקבל תיירים בזרועות פתוחות.

כבר בתחילת הסתיו, טיסות למינכן הן בחירה טובה. כל מי שאוהב בירה ישמח לגלות את חג הבירה המפורסם של מינכן, שנקרא האוקטוברפסט, והוא מתרחש כל שנה בחודש אוקטובר. וזה לא הכל...

יש עוד שלל אירועים מיוחדים שאפשר ללכת אליהם במהלך החופשה. בין היתר, טיסות לגרמניה כולה, לרבות מינכן, יאפשרו לכם להיות סוף סוף במשחק כדורגל אירופאי איכותי, ולראות את השחקנים הזרים על המגרש בזמן אמת. תוכלו להזמין חבילה מיוחדת שכוללת טיסות, מלון וכניסה למשחק. בחורף תוכלו למצוא חבילות של 3 לילות ב 600 דולר.

אם אתם לא בעניין של כדורגל, יש עוד אופציות. אם אתם חובבי מוסיקה, תוכלו למצוא חבילות נופש שכוללות גם כניסה להופעות חיות. בסוף החודש למשל תתקיים הופעה של אריק ברדן והאנימלז.

תוכלו להגיע למינכן גם לכבוד תקופת החגים. אומנם אצלנו גם חוגגים את הסילבסטר וחג המולד, אבל זה לא אותו הדבר כמו באירופה, שם באמת מרגישים את האווירה החגיגית. ב- 31 בדצמבר שווה לבקר בפסטיבל החורף טולווד כדי לחגוג את כניסת השנה החדשה. הפסטיבל מתחיל כבר כחודש לפני, ככה שתוכלו לבקר בו גם במהלך הכריסטמס. בפסטיבל מוקמים אוהלי קרקס צבעוניים, שבהם מתקיימים הופעות קרקס, תיאטרון, מופעי מוזיקה, קברט ומופעים מיוחדים לילדים.

כשמתחיל לרדת שלג בהרים הגבוהים, והוא נערם על האדמה, זה הזמן הכי טוב ללכת לאתר סקי. אפשר להיות שם כמה ימים ואפשר גם רק כמה שעות. כך או כך, אם אתם רוצים לגלוש תוכלו למצוא באתר את כל הציוד שאתם צריכים (השכרה בתשלום סמלי).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI