דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים דלתות חוץ –כל סוגי העצים
דלתות חוץ –כל סוגי העצים
eran glasswood 08/12/13 |  צפיות: 3600

כל סוגי העץ
•    אגוז אמריקאי- עץ נפוץ המשמש לצרכי ייצור של פריטי ריהוט יוקרתיים, דלתות כניסה ופנים, משטחי פרקט ועוד.
•     אלון עיניים- עץ המתאפיין בצפיפות גבוהה, והוא נחשב לעץ נוח ופרקטי למגוון נרחב של עבודות נגרות, לרבות, ייצור דלתות חוץ.
•    אלמון- עץ המגיע ממרכז ומצפון אפריקה, מתאפיין בצפיפות בינונית ומיועד למגוון נרחב של פריטי ריהוט יוקרתיים לסביבת המגורים.
•    טיק- עץ עמיד במיוחד המשמש בין היתר לצרכי הקמתן של חדרים רטובים במתחמי ספא. עמידותו של העץ הפכה אותו לאחד מחומרי הגלם המועדפים לצרכי ייצור דלתות כניסה מעץ.
•    מהגוני- עץ בעל מראה יוקרתי ועמיד במיוחד. משמש למגוון נרחב של עבודות נגרות וצבעו הטבעי הוא חום –אדמדם.
•    מייפל- עץ נוח המיועד למגוון נרחב של עבודות נגרות. מתאפיין בצפיפות בינונית המגיע מצפון אמריקה.
•    קליר- עץ המגיע מצפון אמריקה, מתאפיין בצפיפות בינונית ומיועד למגוון נרחב של עבודות נגרות, לרבות, ייצור דלתות כניסה.
עיצוב. פרזול. מיגון.
דלתות החוץ המיוצרות מעץ, מעמידות לרשותכם מגוון נרחב של אפשרויות עיצוב המושגות באמצעות חריטה ישירה על גבי לוח העץ, עיטור באמצעות גילופי עץ, שילוב של חומרי גלם כגון: פלדה, מתכת, אלומיניום וזכוכית. כמו כן, לוחות העץ המשמשים לצרכי ייצור של דלתות חוץ מעץ, עוברים הליך גימור מיוחד אשר נועד למגן את דלת העץ מפני פגעי מזג האוויר והסביבה.
בנוסף לעיצוב המרשים והמהודר של דלתות העץ בכניסה לבית, תוכלו ליהנות גם ממנגנוני נעילה מתקדמים וחכמים, המעמידים לרשותכם פתרונות מיגון פונקציונאליים למגוון נרחב של צרכי מיגון. אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היצע היתרונות של דלתות החוץ המיוצרות מעץ, זה הזמן להכיר את היצע העיצובים המוצעים לכם על ידי יצרני ומשווקי הדלתות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eran glasswood

מאת ערן גלאסווד

גלאסווד דלתות



 


מאמרים נוספים מאת eran glasswood
 
מה דלתות הכניסה לא מספרות לך
19/05/14 | ריהוט
יש שבע שניות בשביל להשאיר רושם ראשוני. דלת הכניסה היא האחראית על הרושם הראשוני.אך מלבד זאת, דלת הכניסה אחראית על הגנת הבית ושמירה על המתגוררים בבית.

דלתות חוץ –כל סוגי העצים
כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של דלתות חוץ המיוצרות מעץ. דלתות אלו מיוצרות מסוגים שונים של עץ המשמש לצרכי ריהוט שונים ומגוונים. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימת סוגי עץ נפוצים המשמשים לצרכי ייצור של דלתות החוץ המרשימות והמעוצבות הממתינות לכם בסוף תהליך הייצור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI