דף הבית תיירות ונופש בתי מלון בתי מלון
בתי מלון
מלון ורסנו 08/12/13 |  צפיות: 3486

בתי מלון הם החופשה האידיאלית לישראלים. בתי מלון מאפשרים לנו להתנתק מהבית, מחובות הבית השונים, לאכול ארוחות מסודרות ועשירות, להתפנק ברחבת הבריכות ולהנות ממופעים שונים ומגוונים. ישנם היום סוגים שונים של בתי מלון שאפשר לבחור לעשות בהם את החופשה שלנו והכל תלוי במה שאנחנו מחפשים.

ישנם תמיד בתי מלון קלאסיים שנותנים חדר סטנדרטי של מיטה גדולה, פינת הארחה קטנה, לפעמים ספה נפתחת, טלויזיה וחדר שירותים ממוצע. חדר זה מתאים למי שרוצה לישון בבית מלון ומעוניין בשירותים של בתי מלון, אך עדיף למי שלא מחפש לעשות את חופשתו בחדר, אלא כמקום ללון בו נטו. ישנו מלון בוטיק ורסנו המציע חדרים עשירים יותר, עם תוספות מפנקות יותר, כגון מיטת קווין או קינג סייז, מרפסת הפונה לנוף, ג'קוזי באמבטיה וכדומה.

חדרים אלה מתאימים לאנשים שכן מעוניינים להעביר חלק מחופשתם במלון ובחדר עצמו וחשוב להם שהוא יהיה יותר נוח ועשיר.בשנים האחרונות הוקמו בארץ בתי מלון בוטיק. בתי מלון אלה הם לרוב יקרים יותר, אך נראה שיותר ויותר ישראלים רוצים, אם הם כבר יוצאים לחופשה, להנות מרמת אירוח גבוהה ומפנקת הרבה יותר. מלונות בוטיק הם למעשה מלונות אירוח המציעים מספר מצומצם של חדרים כל אחד, במטרה להעניק את השירות הטוב ביותר לבאי המלון.

החדרים מעוצבים ביוקרתיות רבה, מיטות גדולות ואיכותיות, מוצרי היגניה ורחצה יקרים ועוד. כל בית מלון כזה מציע שלל של שירותי ספא ובעיקר ארוחות בוקר עשירות, גדולות ומפנקות במיוחד. כל מי מכם שמחפש להתפנק, יכול לבחור היום מבין מגוון של אפשרויות.

אתם יכולים לבחור בין בתי מלון פשוטים וסטנדרטיים שישמשו אתכם רק עבור לינה, או בתי מלון של פינוק אמיתי ויוקרה.לפני בחירת מלון כדאי לעשות השוואת מחירים דרך האינטרנט או הטלפון ולבחור את המלון המשתלם ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מלון ורסנו

מלון הבוטיק ורסנו בתל אביב - http://varsano.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת מלון ורסנו
 
בתי מלון
08/12/13 | בתי מלון
בתי מלון הם החופשה האידיאלית לישראלים. בתי מלון מאפשרים לנו להתנתק מהבית, מחובות הבית השונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI