דף הבית עסקים עסקים - אחר פסיכולוג בשרון
פסיכולוג בשרון
totach kidum 09/12/13 |  צפיות: 2256

פסיכולוג בשרון

קיימים מספר סוגים של פסיכולוגים, הסוגים הינם שונים וכל אחד מהם פונה לרבדים השונים של הבעיות. פסיכולוג קליני פונה בעיות הנפשיות של המטופל בגילאים ולסוגי אוכלוסייה שונים. פסיכולוג חינוכי מטפל בילדים, בהוריהם ובמחנכיהם ובעיקר עובד סביב המסגרת הבית ספרית. סקסולוג מטפל בבעיות נפשיות הקשורות במגע מיני החל מנטיות מיניות ועד לטיפול בעברייני מין. קיימים בנוסף טיפולים שונים, ייעוץ זוגי אישי או קבוצתי. כל אחד מהסוגים מתייחס לבעיות נפשיות השורות לפרט ולסביבתו, וטיפול הנוגע באנשים הקשורים ליחיד. באזור השרון קיימים מומחים רבים לנושאים הנפשיים. פסיכולוג בשרון יידע להתמקד בצורה הנכונה והמדויקת ביותר עם הבעיה, לשתף אנשים הקרובים למטופל בני משפחה חברים וקרובים אשר משפיעים על הלחץ היומי שלו.

הרצאות בפסיכולוגיה

לעיתים אנו שואלים את עצמנו אם התהיות שיש לנו על עצמנו מאובחנות או שאנחנו מתנהלים בצורה רגילה ונורמאלית. לא תמיד חייבים להיוועץ בפסיכולוג ולשלם הון תועפות לאבחון של הבעיה שלנו או לבדיקה עד כמה נורמאליים אנחנו. קיימים המון מאמרים המופצים ברשת אשר מדברים על סימפטומים שניתן לבדוק בעצמנו. פורומים של אנשי מקצוע ועל ידי כך לא להיחשף יותר מידי. בנוסף למאמרים ולבלוגים שניתן לקרוא רבות על פסיכולוגיית בני האדם ניתן להגיע להרצאות בפסיכולוגיה או סדנאות התפתחות אישית המפרטים נושאים שונים ובעיות שונות שקיימות לנו באבחון העצמי שלנו. במהלך ההרצאות המרצה משתף ונותן עצות שניתן ליישם ביומיום. לעיתים ההרצאה עוזרת מאוד וחוסכת מאתנו את האופציה לפנות לפסיכולוג באופן פרטי.

פסיכולוגיה הוליסטית

פסיכולוגים רבים מתמחים בצורות שונות של טיפולים שלעיתים אינם רגילים ובנאליים. קיימת פסיכולוגיה הוליסטית המתמחה בטיפול בגוף בעזת הנפש, בטיפולים אלו הפסיכולוג פונה לבעיות הנפשיות לטיפול בכאבים או בעיות בריאותיות גופניות. קיים גם הטיפול בשיטת האימגו המתמחה בעיקר בטיפול בבעיות זוגיות, בטיפול זה הפסיכולוג משתמש בפסיכואנליזה לשני בניי הזוג ובעזרת טיפול קוגניטיבי התנהגותי. קיים גם הטיפול בילדים בעזרת שיטת המראה, הילד מסתכל על עצמו בוכה ובעזרת כל זאת מרגיש שיש עוד מישהו המזדהה עם רגשותיו. השיטות הלא קונבנציונאליות הינם רבות ומגוונות וניתן לפנות לקופות החולים לקבלת ייעוץ בנושא הזה. בנוסף קיימים מאמרי רבים המפרטים את הסוגים השונים של טיפולים אלו. לא חייבים להתמודד עם הבעיות לבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI