דף הבית בניין ואחזקה גינון טוף לגינה - חיפוי לקרקע מזמן לא נראה טוב כל כך
טוף לגינה - חיפוי לקרקע מזמן לא נראה טוב כל כך
giora 10/12/13 |  צפיות: 3381

אבני טוף-כל האפשרויות
אבני הטוף לגינה מאפשרות לכם ליהנות ממגוון נרחב של שימושים בחצר הבית או הגינה. בין יתר השימושים הנפוצים ביותר באבני הטוף תמצאו:
•    חיפוי קרקע באמצעות פיזור שכבות של אבני טוף לגינה על גבי הקרקע.
•    פיזור אבני הטוף בפינות שונות ברחבי הגן כאמצעי תיחום לעצי פרי ונוי
•    פיזור אבני הטוף בתוך אדניות ועציצים
•    פיזור טוף גרוס כמצע לדשא סינטטי או כמצע לגידול עצי פרי וצמחייה נוספת בשט ח הגינה.


טוף גרוס- מה זה בכלל ולמה הוא משמש?
טוף גרוס מיוצר מאבני טוף הנגרסות במכונות מיוחדות, והוא משמש לצרכי מצע לעצי פרי ונוי ולצרכי מצע לדשא סינטטי. הטוף הגרוס מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של יתרונות הכוללים בין היתר: חומר שאיננו מתפרק או מתהדק עם השנים, שומר על לחות הקרקע דבר המוביל לחיסכון משמעותי במי השקיה, חומר נקי מחומרי ריסוס ורעלים שונים, נחשב לחומר חיפוי טבעי וידידותי לסביבה, סופג בצורה טובה יותר את מי הגשמים ועוד.
אבני טוף אופן השימוש
את אבני טוף לגינה אומנם ניתן לפזר בצורה ישירה על פני הקרקע, אך מומלץ יותר לפזר את אבני הטוף על גבי בדי פלריג, המונעים את צמיחתם של עשבים שוטים בשטח החצר או הגינה. מכיוון שאבני הטוף ידועות במינרלים הרבים המצויים בהם ובספיגת מי גשמים טובה יותר, הנחתם באופן ישיר על פני הקרקע, או לחילופין, על גבי מצע של בדי פלריג, תאפשר לכם ליהנות מלחות הקרקע לאורך כל ימות השנה, דבר התורם לחיסכון משמעותי בהשקיית פני הקרקע. רכישת אבני טוף לגינה מתאפשרת באמצעות רכישת שקים הנעים בין 1 ל-1.5 קו"ב, או לחילופין, באמצעות שקיקים בכמויות קטנות יותר בהתאם לצורך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 giora


 


מאמרים נוספים מאת giora
 
טוף לגינה - חיפוי לקרקע מזמן לא נראה טוב כל כך
10/12/13 | גינון
אבני הטוף לגינה משמשות בעיקר לצרכי חיפוי קרקע, והן נחשבות לאחד מחיפויי הקרקע הזולים ביותר, דבר המאפשר לכם ליהנות מגינה מעוצבת במחיר שפוי, חסכוני ומשתלם במיוחד. טוף לגינה מגיע כיום במגוון נרחב של גדלים, דבר המוסיף רבות לאפשרויות עיטור הגינה. אבני הטוף לגינה מגיעות בשני גוונים עיקריים: טוף אדום או טוף שחור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI