דף הבית תיירות ונופש צימרים צימרים ברגע האחרון
צימרים ברגע האחרון
moran saar 11/12/13 |  צפיות: 9399

לרוב, בהתנהלות היומיומית אנו משתדלים שלא לחכות לדקה ה- 90, אנו מקפידים לתכנן את החיים מבעוד מועד, להתכונן לבלתי צפוי ולהכין עצמנו לעתיד. על אף שהשקפת עולם זו, לרוב נושאת פרי ועימה יתרונות רבים בכל הנוגע לעבודה, מחויבויות וכו' ישנם מצבים בהם מומלץ להיות ספונטני לנצל את ההזדמנות המפתיעה ופשוט "לזרום" עם החיים. בכל הנוגע לנופש, מרבית האנשים מתכננים אותו מראש, קובעים בדיוק היכן ילונו ולאן ייסעו לטייל, אולם לעיתים קביעת מקום הטיול בדקה ה- 90 עשויה להניב הטבות והנחות רבות. לא רק לחו"ל ניתן לנסוע בהחלטה מיידית מהרגע להרגע, אלא מסתמנת גם מגמה חדשה, של הזמנת צימרים ברגע האחרון.

מדוע ישנם צימרים פנויים?

כאמור, הזמנה ברגע האחרון מאפשרת ליהנות ממבצעים מיוחדים, הנחות והטבות לכן התופעה צוברת תאוצה והופכת פופולארית. כדי לסגור צימר בדקה ה- 90 נחוץ שילוב בריא של ידע ומזל. תחילה חשוב להבין, שהזמנת צימרים ברגע האחרון מקטינה את היצע הצימרים האפשרי. מרבית הנופשים קובעים מבעוד מועד את מקום הטיול, ומשריינים מראש. רבים מן הצימרים האיכותיים תפוסים, אך אין הדבר משמעו שלא נשארים צימרים מצוינים אחרים שאינם מאוישים. במקרים רבים, אורחים מבטלים את ההגעה אל הצימר, במפתיע, משלל סיבות, ולעיתים מדובר בצימר שסיים שיפוץ מוקדם מהצפוי ולכן לא הוזמן מראש. כמובן שבעונות הפחות עמוסות, תופעת הצימרים הפנויים נפוצה יותר.

מהם היתרונות בסגירת צימרים ברגע האחרון?

סוף שבוע ספונטני בצימר, מעבר לחסכון הכספי מעניק גם את תחושת ההרפתקנות וריגוש אשר תורמים רבות להנאה מן החופשה. ההוזלה הכספית בעת סגירת צימרים ברגע האחרון עשויה להגיע גם ל- 20 אחוז מהמחיר הרגיל של הצימר. כמובן שלצד זאת, מצטרפת התחושה הכל כך אהובה על ידי הישראלי הממוצע,  הידועה בשמה – "שיחקתי אותה, ודפקתי את המערכת". יתרון נוסף הטמון בהזמנת צימר ברגע האחרון, הוא בכך שנחשפים לצימרים שכנראה ולא הייתם מכירים בשום דרך אחרת. במקרים רבים, יתגלו בפניכם פינות חמד של ממש, נופים מרהיבים, צימרים נפלאים ומפנקים עם מארחים מקסימים. אל צימרים אלו, תרצו לשוב בעתיד גם אם תאלצו לשלם מחיר מלא.

לא קל לוותר על התכנון!

רבים מאוהבים בתחושת התכנון של החופשה. התכנון מעניק להם תקווה ומהווה עבורם מעין מפלט נפשי המעניק כוח עד לרגע המיוחל בו יגיעו אל הצימר שהזמינו בגליל. תקווה זו, מסייעת להם כאשר הם יושבים בישיבת עבודה משעממת, כאשר הילד לא מפסיק לצרוח או כשהם תקועים בפקקים של איילון. ברגעים אלו, כל שמחזיק אותם, הוא שעון העצר הרץ לאחור עד החופשה המיוחלת. עם זאת, גם הזמנת צימר ברגע האחרון גורמת ללב להתרחב. תחושת הספונטאניות המלווה בקומץ הרפתקנות במקרים רבים משדרגת את החופשה לאין שיעור.

בברכה,

מורן, מומחית צימרים, איסתא


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moran saar


 


מאמרים נוספים מאת moran saar
 
צימר בצפון עם בריכה
11/02/14 | צימרים
כל אדם חייב לעצמו מדי פעם נופש כדי להרגיע את הגוף ולצבור כוחות. חופשה בצימר היא החופשה האולטימטיבית. כאן תמצאו הנחיות לתכנון חופשה

צימרים מערות
19/12/13 | צימרים
צימר במערה, חוויה שלא תשכחו עוד זמן רב. צימר שנחצב בתוך סלע יקנה לכם חוויה בלתי נשכחת. במאמר זה תקראו על חופשה בצימר מערות!

צימרים ברגע האחרון
11/12/13 | צימרים
הזמנת צימר ברגע האחרון יכולה להניב הטבות והנחות וריגוש ספונטני והכרת צימרים חדשים עליהם לא חשבתי ולא שמעתם בעבר. המאמר הבא מציג את יתרונות וחסרונות הזמנת צימר ברגע האחרון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI