דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים טעם של אוכל משובח שעשוי בקפידה, הוא טעם שנשאר
טעם של אוכל משובח שעשוי בקפידה, הוא טעם שנשאר
מיכאל רומנסקי 15/12/13 |  צפיות: 2883

העולם הקולינארי בישראל השתדרג בצורה יוצאת דופן והאוכל הפך להיות עבורנו למקור להשראה ולמושא להערצה. זה הוביל בין השאר לכך שגם האוכל המוגש באירועים קיבל תפנית מעניינת והיום לא תמצאו באירוע סטנדרטי מנות כמו פסטלים או בורקס במילוי בשר, מכיוון שחברות קייטרינג ובעלי האירועים מציעים תפריט קולינארי בעל נגיעה של גורמה. זה מציב רף חדש בתחום הקולינארי של האירועים וביום למחרת הדבר שכל האורחים יזכרו אותו, תמיד יהיה האוכל שהוגש באירוע. כיצד יוצרים את הטעם שנשאר ומבטיחים הנאה קולינארית אופטימאלית לאורחי האירוע?

בחירת תפריט נכון

ישנן מנות קלאסיות כמו סטייק וישנן מנות אופנתיות כמו סטייק טרטר או פולנטה. על מנת ליצור תפריט לאירוע שיצור רושם והטעם של המנות יישאר בזיכרון של האורחים גם ביום למחרת, כדאי לשלב בין המנות הקלאסיות ואהובות למנות חדישות ואופנתיות. מטבח ישראלי מורכב ממנות עדתיות עשירות, אך לאחרונה ישנה גם חדירה של מנות גורמה אירופאיות למטבח הישראלי שמעשירות אותו ומעניקות לו טאצ' מעודן יותר. בכל אירוע כדאי לשלב כמה מנות ישראליות אהובות שכולנו מכירים מהמטבח של סבתא ולא לפסוח על מנות אקלקטיות או על מנות מקוריות שיספקו לאורחים חוויה של טיול מסביב לעולם.

מנות שעשויות ממצרכי מזון עונתיים טריים

בין אם אלה אירועים עסקיים או משפחתיים, הדגש החשוב ביותר ליצירת רושם קולינארי של טעמים בלתי נשכחים הוא הקפדה על שימוש במוצרי מזון טריים, עונתיים ומקומיים. זה תמיד יוביל את נושא המזון באירוע לעבר שיאים קולינאריים ויבטיח הנאה גם של מביני העניין ופודיס מושבעים שמבינים באוכל איכותי. שימוש בחומרי גלם מיובאים מארצות רחוקות חשוב גם כן על מנת לספק טאצ' מקורי למנות המוגשות באירוע וזה יקרה במידה ובקייטרינג משתמשים רק במוצרים האיכותיים ביותר מתוך הבנה והכרות עימם.

הקפדה על בישול בסטנדרטים גבוהים

טכניקות בישול החדישות כמו ואקום למשל זמינות היום גם עבור חברות קייטרינג, לכן בעת יצירת קשר עם החברה בררו האם החברה משתמשת בהן או בשיטות האחרות על מנת ליצור מנות מודרניות בעלות שילובי טעמים מרתקים. שיטות הבישול החדישות אחראיות על יצירת טעמים חדשים תוך כדי שמירה על ההרכב התזונתי של מצרכי המזון וזה מבטיח לבעלי האירוע כי מזון שיוגש לאורחים יהיה בעל טעמים בלתי נשכחים. מצידו השני של המתרס, האופנה הקולינארית מכתיבה גם חזרה לשורשים ובישול בטכניקות המצריכות שימוש בטאבון אבן ובכלי חרס המעניקים למנות ניחוח איכותי של בישול איטי. גם את זה מספקות היום חברות קייטרינג מקצועיות אשר עובדות עם מגוון טכניקות בישול.

הגשה מרשימה שפועלת על כל החושים

מכיוון שאנחנו אוכלים גם עם העיניים וחלק ניכר מהרושם שנוצר ממזון, נוצר בזכות הראייה, לצורת ההגשה יש תפקיד חשוב ביצירת תפריט אוכל שטעמו יישאר לעד. שילוב בין צורות הגשה אלגנטיות לבין הגשה "עממית" שמאפשרת אכילה עם הידיים או מתוך כלי חרס אישיים, יבטיח כי האירוע שלכם וטעמו הייחודי יישאר בזיכרון האורחים זמן רב לאחר סיומו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל רומנסקי


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי
 
קווים לדמותו של מיצובישי אאוטלנדר phev
30/06/14 | רכב
כשמדברים על רכב חשמלי היברידי, מתכוונים לכזה המבוסס על שילוב מנועים. דגם האאוטלנדר phev מציע זאת בדיוק: פועלים בו, זה לצד זה, שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם בנפח 82 כוח סוס, והם אחראיים על הנעת הגלגלים. את המשוואה משלים מנוע בעירה חשמלית (מנוע בנזין) בנפח של 2.0 ליטר (121 כ''ס), אשר מקבל על עצמו, מעבר להנעת הגלגלים, גם תפקיד של מחולל חשמלי לטעינת הסוללה.

מיצובישי אאוטלנדר phev - ליהנות ממכונית נפלאה
29/06/14 | רכב
מיצובישי, הנחשבת לאחת מחברות הרכבים הבולטות כיום, מציעה לנו בכל תקופה רכבים חדשניים ואיכותיים מאד. הפעם היא מביאה לנו, בעזרת חברת כמוביל, את האאוטלנדר phev, שהיא ללא ספק אחת המכוניות פורצות הדרך שניתן למצוא כיום.

ביטוח רכב - למה לשים לב
29/06/14 | ביטוח רכב
כמו כל מוצר ביטוחי אחר, גם ביטוח רכב נחשב למומלץ מאד והוא מוצע על ידי חברות הביטוח השונות בארץ. ביטוח רכב מציע למבוטחים כיסויים ביטוחיים חשובים ביותר, בין אם עבור הרכב עצמו ובין אם עבור הנהג שבו או נוסעיו. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב או ביטוח צד ג', כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בנק ירושלים משיק שירות קבלת הלוואות און ליין, ללקוחות כל הבנקים
29/06/14 | הלוואות
בשנים האחרונות, עלו הוצאות המחיה של הישראלי הממוצע באופן משמעותי. הדבר לא רק מקשה על ההתנהלות, אלא גם מצריך מחשבה מחוץ לקופסה ופניה לאי אילו פתרונות מימון ואשראי.

יונדאי i10 מול יונדאי i20
29/06/14 | רכב
לא פשוט למצוא את המכונית המתאימה. השפע הכל כך רב של דגמי המכוניות המוצעים לנו כיום, הפיתוחים הרבים בתחום וגם הצרכים שמשתנים עם הזמן, הופכים את משימת מציאת המכונית המושלמת ללא פשוטה.

יונדאי i10 מול יונדאי i20 - ההשוואה המלאה
27/06/14 | רכב
יונדאי, ענקית הרכב הדרום קוריאנית, אחראית לכמה מהדגמים הפופולאריים ביותר בישראל. מקום מרכזי, מהבחינה הזו, תופסים שני דגמים עיקריים: הראשון הוא דגם המיני i10, והשני דגם הסופר מיני i20. אז מה עומד בבסיס הדגמים המובילים האלה? ומה היתרונות של כל אחד מהם?

ביטוח דירה - כיצד ליהנות מהמענה הטוב ביותר
לא משנה כמה עלתה לכם הדירה, שבה אתם מתגוררים היום, או כמה רכוש יש לכם, סביר שהם חשובים לכם לא מעט וגם עולים לא מעט כסף. במיוחד בשביל זה מוצע לכם ביטוח דירה, המציע כיסוי במקרים שבהם נגרם נזק הן לתכולה שבבית והן למבנה עצמו.

פתרונות אשראי חוץ בנקאי של Cal: כל האפשרויות
27/06/14 | הלוואות
המציאות הכלכלית של שנת 2014 מאלצת רבים מאיתנו לשנות את חוקי המשחק. כאשר הוצאות המחיה עולות, וכאשר המצב בחשבון הבנק הופך לנזיל יותר ויותר, עולה לא פעם הצורך להתבסס על פתרונות אשראי. בהקשר הזה, על רקע הקשיים שמערימים הבנקים, נראה כי האשראי החוץ בנקאי מקבל עדיפות בעיני לא מעט אנשים, ומסיבות ברורות.

כל מה שחשוב וכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות
רוצים לרכוש ביטוח תאונות אישיות ומתלבטים? סוכן הביטוח שלכם הציע לכם לרכוש את הביטוח הזה, אולם אתם לא בטוחים שהבנתם בדיוק מה הוא מציע, ובכלל - עד כמה הוא כדאי? אם כן, ובעיקר כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב וכדאי לדעת רגע לפני שרוכשים את הביטוח הזה. אז, קדימה, קחו נייר ועט ורשמו את ההערות הבאות.

רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה - על היתרונות שברכישה כזו
27/06/14 | רכב
לא בכדי בוחרים רבים באפשרות של רכישת רכב יד שניה מיבואן מורשה. אמנם אפשר גם לבחור ברכישה דרך אדם פרטי או מגרש למכירת רכבים מכל הסוגים ומכל המינים, ובכל זאת, רכישה כזו מציעה לנו לא מעט יתרונות, שלא תמיד מוצאים ברכישות אחרות. מדוע כדאי לרכוש רכב באופן זה ומהם יתרונותיה של רכישה שכזו? התשובה, לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI