דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל חיסכון כספי בטיסות פנים בתאילנד
חיסכון כספי בטיסות פנים בתאילנד
דניאל דורמן 15/12/13 |  צפיות: 3126

טסים לתאילנד? זוהי מדינה אקזוטית מדהימה, ואתם צפויים לבלות היטב. אבל דעו כי ניתן לחסוך כסף רב, אם יודעים איך להזמין טיסות פנים בתאילנד. כיצד נחסוך בסעיף זה? על כך במאמר שלפניכם.

מדוע צריך טיסות פנים בתאילנד

תאילנד היא מדינה גדולה, ומלבד הערים הגדולות והמתוירות (לרבות בנגקוק), ישנם במדינה זו גם שפע של איים אקזוטיים (קופנגן, קוסומוי וכד'). כדי להגיע ממקום למקום קיימות טיסות פנים. טיסות פנים בתאילנד מוצעות במגוון של מחירים, בהתאם לחברות התעופה (סדירות או לואו קוסט), וליעדי ההמראה והנחיתה.

דילים שווים בטיסות פנים

אם אתם טסים לתאילנד, אתם מוכרחים להשוות מחירים כשמדובר בטיסות פנים בתאילנד. בצורה זו ניתן לחסוך כסף רב. חסכון כזה הוא משמעותי במיוחד, אם אתם כמה נפשות הנוסעים לבלות בתאילנד, כמו למשל משפחה עם כמה ילדים, או כמה משפחות של חברים הטסות לבלות ביחד.

טיפים לחסכון כספי בטיסות פנים

יש כמה וכמה טיפים שיסייעו לכם להזמין טיסות פנים בתאילנד בזול. להלן כמה מהבולטים שבהם:

- הזמינו און ליין באתרי החברות. לא רק שזה פשוט ונוח להזמין בצורה כזו, אלא כך תוכלו גם להתעדכן במבצעים שווים במיוחד, המוצעים לגולשים.

- הקדימו להזמין מקום בטיסה. אל תמתינו עד לרגע האחרון. הזמנה מוקדמת דווקא תחסוך לכם כסף בכל הקשור לנושא טיסות פנים בתאילנד.

- אם איתרתם מבצע שווה במיוחד- אל תחכו למבצע טוב יותר, אלא הזמינו מקום מיד.

- אם אינכם לחוצים לטיסה מסוימת, המתינו עד שיתפרסם מבצע שווה וכדאי. בדרך כלל, לא תצטרכו להמתין יותר מדי זמן עד שיתפרסם מבצע כזה.

האם לטוס לואו קוסט או בחברה סדירה?

יש חברות תעופה מכל מיני סוגים, המציעות טיסות פנים בתאילנד. יש חברות תעופה סדירות, ויש חברות לואו-קוסט (טיסות מוזלות). מה כדאי להזמין? ובכן, אם חשובה לכם הנוחיות המרבית והדיוק בזמני המראה ונחיתה- הזמינו מקומות בחברות תעופה סדירות. מאידך, אם אינכם לחוצים על תזמון מדויק של המראה ונחיתה, ולא אכפת לכם לטוס בתנאים סבירים ותו לא, כדאי שתחפשו דילים טובים של טיסות פנים בתאילנד בחברות לואו-קוסט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל דורמן


 


מאמרים נוספים מאת דניאל דורמן
 
האם אפשר למצוא בתי מלון באילת במחיר זול?
14/08/14 | בתי מלון
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה על העיר אילת ובתי המלון באזור. ובנוסף ניתן כמה טיפים לגבי מציאה של מלון זול באזור אילת.

כיצד לבחור הלוואה חוץ בנקאית?
05/08/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נסביר את ההבדל הבסיסי בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית, בנוסף ניתן קווים מנחים לבחירה של הלוואה משתלמת.

כל מה שרציתם לדעת על ניקיון חלונות מקצועי
במאמר הקרוב נעבור על כמה דברים שחשוב לדעת לגבי ניקיון חלונות ובנוסף נסביר כיצד לבחור איש מקצוע בתחום.

כל מה שרציתם לדעת על הלוואה מיידית.
01/07/14 | הלוואות
במאמר הקרוב נעבור על מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמחליטים לקחת הלוואה מיידית.

נופש בים המלח
כמה סיבות שאולי לא חשבתם עליהם לבקר ביום המלח.

מתי נידרש לבצע חיפוש פטנט וכיצד זה מתבצע?
ישראלים רבים חושבים על רעיון נהדר, שלדעתם מהווה פטנט. אבל לפני שניתן לרשום אותו, צריך לחפש קודם אם אין פטנט כזה, שכבר נרשם. לשם כך מתבצע הליך של חיפוש פטנט. המאמר שלפניכם יתאר את החשיבות של הליך כזה, וכיצד ניתן לבצע אותו.

כך תקנה בזול ג'קוזי או סאונה יבשה
לרבים מהישראלים יש בביתם ג'קוזי או סאונה יבשה, המשמשים להתרגעות ופינוק. מאחר ומדובר במוצרים שאינם זולים, הנה לפניכם מדריך שידריך אתכם כיצד לרכוש מוצרים אלו במחיר נמוך, ואפילו זול.

כך תמצאו פתרונות שינה זולים
19/05/14 | עיצוב
אם אתם מתכננים לעבור לדירה משלכם, או לדירה שכורה, אתם בוודאי מחפשים פתרונות שינה. ידוע כמובן כי ניתן לקנות מיטה ומזרן חדשים, אך אלו יקרים למדי. אילו פתרונות שינה זולים קיימים בשוק? במאמר זה נצביע על כמה מהם.

ככה תשיגו עיצוב גינות בזול
14/05/14 | גינון
אם אתם מחפשים לעצב את הגינה שלכם, ומוגבלים בתקציב, בוודאי תרצו להפחית עד כמה שניתן את תקציב עיצוב הגינה, ועדיין לקבל גינה מעוצבת היטב. המאמר שלפניכם יפרט כיצד תוכלו להשיג עיצוב גינות בזול יחסית, ועדיין להיות מרוצים מהתוצאות.

ארבע עצות שימושיות לאיתור מומחה השתלות שיניים
30/04/14 | רפואה
אם גם לכם עקרו שן אחת או יותר ואתם צריכים לבצע השתלות שיניים, אתם וודאי תוהים איך לבחור מומחה מתאים. אחרי הכל מדובר בעבודה הדורשת זהירות וערנות רבה,גם כדי לא לפגוע בעצבים הממוקמים מתחת לשן, וגם כדי שהשתלים יחזיקו מעמד לאורך כמה שיותר שנים. אז איך נאתר מומחה כזה? העצות הבאות סייעו לכם בכך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI