דף הבית תיירות ונופש צימרים צימרים מערות
צימרים מערות
moran saar 19/12/13 |  צפיות: 7916

נוסעים לחופשה?

בשעה טובה ומוצלחת, הגיע הזמן לחופשה. כיוון שהחופשה בחו"ל כנראה מעט מעבר לתקציב או לזמן המוקצב לחופשה, הפתרון האידיאלי הוא נופש בצימר ללילה או שניים. צימרים, מזה זמן רב הפכו לאחת מאפשרויות הנופש הפופולאריות בישראל. לכן, סביר להניח שבשנים האחרונות כבר הייתם לא פעם ולא פעמיים בצימר ה"רגיל". למרות שמדובר בחוויה נעימה ודאי בא לכם משהו חדש ומגוון, משהו מסעיר שעדיין לא ניסיתם. זה הזמן להזמין צימר במערה, חוויה שכנראה ולא תשכחו עוד זמן רב. בניגוד לצימר הסטנדרטי והמוכר, מחופה העץ, הצימר במערה עשוי אבן ומעניק תחושה קדומה של זמנים פשוטים יותר אך מבלי לפגוע בתחושת היוקרה והפינוקים הנלווים.

צימר במערה?

אף על פי שצימר במערה הוא לא דבר חדש במיוחד, הוא עדיין הרבה פחות מוכר ופופולארי. נסו לומר לסבא שלכם, שמחר אתם נוסעים לחופשה זוגית רומנטית במערה, רק לפני כן בדקו שיש רופא באולם כיוון שכנראה שהוא יתקשה לקבל זאת. לעיתים קשה לאנשים להתנתק מהמוכר ולנסות משהו חדש ממה שהם מורגלים אליו, אולם בעת החופשה שמטרתה לשבור את השגרה ולהעיר את היצר ההרפתקני, חייבים לחדש ולמצוא חוויות מיוחדות אותן אפשר לגזור ולשמור בספר הזיכרונות שלכם.

מה כוללת הלינה במערה?

מבחינת היצע הפינוקים, אין הבדל מהותי בין צימר העץ המסורתי לזה החקוק בסלע. בשניהם תמצאו ג'קוזי, מיטה מפנקת, טלוויזיה, אינטרנט טיפולי ספא ועוד. לרוב, הריהוט במערה יוקרתי מזה שתמצאו בצימר העץ הסטנדרטי כיוון שלשבת על כורסא מאבן זה לא הדבר הנוח ביותר שקיים. ההבדל העיקרי בין הצימרים הוא החוויה, רבים טוענים כי הבילוי במערה הוא רומנטי ואינטימי במיוחד, וממליצים עליו לזוגות בליל כלולותיהם, או סתם לזוג אשר מעוניינים להעיר קצת את הלהבה ולנער את האבק מהקשר.

כיצד לבחור צימר במערה?

כאמור, כאשר מתכננים את החופשה, חשוב להחליט ולהגדיר בבירור מה בדיוק מחפשים ומה החוויה המתאימה לכם. לכל חוויה תוכלו למצוא צימר בסטנדרט הגבוהה ביותר אשר יתן לה מענה מושלם. כאשר בוחרים את הצימר מערות בו חפצתם מומלץ להיעזר במומחים וחברים בכדי באמת לחוות את החופשה הטובה והמהנה ביותר, ברמת היוקרה והפינוק אשר מגיעים לכם! כיום, כחלק מהגל העולה של הצימרים במערה ישנם שני סוגי צימרים כאלו. הראשון, אכן חצוב בסלע והשני הוא צימר רגיל אשר עיצבו אותו כך שיעניק את התחושה של מערה. למותר לציין שאם כבר החלטתם לחדש ולנסות משהו מיוחד, לכו על החוויה האמיתית והייחודית בצימר החצוב בסלע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moran saar


 


מאמרים נוספים מאת moran saar
 
צימר בצפון עם בריכה
11/02/14 | צימרים
כל אדם חייב לעצמו מדי פעם נופש כדי להרגיע את הגוף ולצבור כוחות. חופשה בצימר היא החופשה האולטימטיבית. כאן תמצאו הנחיות לתכנון חופשה

צימרים מערות
19/12/13 | צימרים
צימר במערה, חוויה שלא תשכחו עוד זמן רב. צימר שנחצב בתוך סלע יקנה לכם חוויה בלתי נשכחת. במאמר זה תקראו על חופשה בצימר מערות!

צימרים ברגע האחרון
11/12/13 | צימרים
הזמנת צימר ברגע האחרון יכולה להניב הטבות והנחות וריגוש ספונטני והכרת צימרים חדשים עליהם לא חשבתי ולא שמעתם בעבר. המאמר הבא מציג את יתרונות וחסרונות הזמנת צימר ברגע האחרון
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI