דף הבית קניות וצרכנות רהיטים ארונות
ארונות
דורסט ארונות 19/12/13 |  צפיות: 3213

בהרבה מקרים אנו מתלבטים כאשר אנו מעוניינים לרכוש ארונות, ישנם הרבה מאוד סוגים וסגנונות של ארונות ולא כולם יתאימו לנו. יש להתאים את הארונות לחלל החדר ולמדוד באופן מדויק את המקום בו יוצב הארון. יש כאלה שאוהבים לפנות לנגר מקצועי, על מנת שיבנה עבורם ארונות מושלמים. היום בדרך כלל הרבה יותר מקובל לרכוש ארון מוכן, היות ויש כל כך הרבה דגמים של ארונות ומבצעים, ולבטח תמצאו את הארון שיהיה מתאים לכם כמו כפפה ליד. כדאי לערוך סקר שוק ולבקר בחדרי התצוגה של ארונות בגדים לפני שתחליטו על ארון מסוים. אם יש לכם חברים א שכנים שראיתם. אצלם ארונות שמצאו חן בעיניכם, אל תהססו לשאול אותם מאיפה רכשו אותם.

איכות החומרים של הארון

איכות החומר מהם עשויים ארונות  היא חשובה, אם הארון שלכם עשוי מעץ מלא או חומרים חזקים הוא יחזיק מעמד הרבה שנים. יש להתאים את התאים ומקומות התלייה בהתאם לבגדים שלכם, יש ארונות בהם יש מקומות מיוחדים לאחסון נעליים וחגורות, כך שלא תהיה לכם בעיה בבוקר למצוא כל דבר במקומו. אל תחשבו על התקציב כאשר אתם רוכשים ארונות, השקעה חד פעמית תיתן לכם שקט להרבה זמן. יש ארונות המשולבים בעץ וזכוכית בצבע חלב, אלה הם ארונות בגדים מפוארים שיכולים להוות רהיט עיצובי בחדר השינה שיוכל לשרת אתכם. יש הרבה אנשים שמעוניינים דווקא בחדר ארונות הנמצא בחדר השינה בנישות בקיר. בדרך כלל, חדרי ארונות, חוסכים מקום בחדר השינה. יש גם ארונות הזזה שאף הם חוסכים מקום. הרבה מארונות ההזזה יש להם מראות גדולות בחזית, והחדר עשוי להיראות גדול יותר, מה שגם נוח להתלבש מול ארון עם מראות גדולות.

ארונות – הם הרבה יותר מסתם רהיט..

כשהארונות בנויים איך שאנו רוצים, ההנאה היא גדולה. אנו מוצאים כל דבר וניתן לאחסן את הבגדים, הלבנים , המצעים ועוד, בדרך הכי נוחה וקלה. מי שיש לו הרבה בגדים, מן הסתם, יבחר בארונות קיר גדולים שיוכלו לאחסן את כל הכמות של הבגדים. חשוב להתאים את הארון לפחי הצרכים האישיים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורסט ארונות

דורסט ארונות - http://www.doorset.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת דורסט ארונות
 
כסאות
24/02/14 | רהיטים
במאמר זה תלמדו כיצד לאתר כסאות לסלון ולפינת האוכל. כסאות אלו משמשים הן לישיבה סביב שולחן האוכל, והן לאירוח אורחים, ולכן חשוב שיהיו אלו כסאות נוחים ויצוגיים.

ארונות
19/12/13 | רהיטים
בהרבה מקרים אנו מתלבטים כאשר אנו מעוניינים לרכוש ארונות, ישנם הרבה מאוד סוגים וסגנונות של ארונות ולא כולם יתאימו לנו. יש להתאים את הארונות לחלל החדר ולמדוד באופן מדויק את המקום בו יוצב הארון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI