דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל תכנון טיול בספרד
תכנון טיול בספרד
דוד שוקר 21/12/13 |  צפיות: 3976

ספרד היא אחת הארצות המתוירות בעולם. מזג אוויר נפלא, נופים מגוונים (צוקים,הרים, מישורים,  יערות, חופים ומפרצים), תרבות עשירה, היסטוריה מרתקת, סגנון חיים רב גוני- כל אלה ועוד מושכים מיליוני תיירים לארץ שיש בה הכל. מי שמחפש אוכל טוב ימצא זאת בספרד. מי שמחפש חופשת בטן גב, נופש וניתוק ימצא זאת בספרד. חובבי האמנות לא ישתעממו בה ומי שמעריץ ארכיטקטורה ישבע מהמראות. מוסיקה, ספורט, נופים, מוזיאונים, מבצרים וארמונות- כולם מספרים את סיפורה של המדינה האירופית שעוצבה בעין ההיסטוריה והשפיעה גם עלינו היהודים.

ראשית, לפני כל תכנון טיול לחו"ל כדאי לחפש ולקרוא מידע באינטרנט או בספרי תיירות על מדינת היעד ועל מקומות מתויירים בה, להתייעץ עם מכרים שטיילו או מכירים מקומות מעניינים ולבחור מוקדי עניין. כמו כן, יש להתאים את המסלול לאופי הטיול, כלומר, אם למשל מדובר על טיול משפחות מומלץ לבחור יעדים שיהוו עניין גם לילדים וגם לשאר המשתתפים.

שנית, תכנון טיול בספרד ובחו"ל באופן כללי צריך להיות מחושב נכון מבחינת זמנים, מרחק בין מקום למקום ותקציב. זאת אומרת, יש לתכנן את מסלול הטיול בהתאם למשך השהייה שלכם בספרד ולהחליט על אתרי תיירות שמעניינים אתכם באיזור בו אתם מטיילים (למשל, אם אתם מתכננים טיול לצפון ספרד אז חשוב להתמקד במוקדי תיירות כמו סנטיאגו דה קומפוסטלה, פיקוס דה אירופה ומקומות נוספים באיזור).

אם אתם מתכננים טיול בספרד לפניכם חלק מהמקומות המומלצים שכדאי לקחת בחשבון. כמובן אי אפשר לא להזכיר את מדריד עיר הבירה ואת ברצלונה העיר השנייה בגודלה שהן מוקדי תיירות מרכזיים ומיוחדים, בעלות ארכיטקטורה מרשימה, מבנים היסטוריים, פארקים, מוזיאונים, מקומות בילויי ואינספור אטרקציות. כמו כן, חבל קטלוניה ובו טבע פראי, נחלים ורכסים מרהיבים, רכס הפירנאים שהוא רכס הרים בין ספרד לצרפת באורך של 450 ק"מ, הכפר רופיט (כפר עתיק צבעוני ויפהפייה מהמאה ה 16), העיר ברגה, מפלי יוברגת ונסיכות אנדורה אשר מפורסמת בזכות אתרי הסקי שלה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד שוקר


 


מאמרים נוספים מאת דוד שוקר
 
אנדלוסיה היפה-ספרד שכדאי להכיר
אנדלוסיה היא קהילה אוטונומית בדרום ספרד המשתרעת על שטח של 87,268 קמ"ר ובעלת תרבות ואופי ייחודיים. האימפריה הערבית, שהגיע עד למערב אירופה, שלטה באזור זה כ-800 שנים, עד לכיבושה על ידי המלכים הנוצרים, אך עדיין ניתן לראות השפעות ערביות רבות בתרבות המקום, בשמות המקומות ובארכיטקטורה. צאו איתנו למסע נהדר בין 15 עיירות לבנות באנדלוסיה הקסומה.

תכנון טיול משפחתי באיטליה
למעלה מ-40 מיליון תיירים מבקרים באיטליה מדי שנה. איטליה מציעה למבקרים בה אינספור חוויות: ערים יפהפיות, ארכיטקטורה מרהיבה, כפרים ציוריים, נופים ירוקים, פסגות מרהיבות, יצירות אמנות מפעימות, פסטיבלים ססגוניים, פינות חמד רומנטיות, אופנה עדכנית ואוכל משובח.

מסלול טיול בבנגקוק
בנגקוק, הידועה גם בכינויה על ידי המקומיים "Krungthep" (עיר המלאכים) הוקמה בשנת 1782 על ידי המלך ראמה ה-1 כעיר הבירה של ממלכת סיאם. במעל 200 השנה שחלפו מאז התפתחה העיר למטרופולין ענק עם אוכלוסיה של מעל 8 מיליון נפש. בדומה לערים גדולות אחרות בעולם, העיר גאה בגורדי שחקים רבים, בתי מלון מהיוקרתיים בעולם, מרכזי קניות מפוארים ושני שדות תעופה מודרניים. מצד שני - שווקים מרהיבים, מיליוני דוכני אוכל, בתים בתעלות, אוויר מזוהם והרבה מלוכסנים משמרים את קסם המזרח שלה המשתלב נהדר עם המודרניזציה במיקס מזרח מערב. היא נראית על פני השטח יותר מודרנית, אבל מתחת לפני השטח מתחבאת לה בנגקוק הישנה עם חיי היום יום של ת

תכנון טיול בארצות הברית
ארה"ב-ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מציעה מגוון מסלולי טיול מרתקים אשר יותירו אתכם עמוסי חוויות. בואו להכיר ולחוות את הערים המפתיעות והצבעוניות של ארה"ב. ליהנות מהנופים הציוריים של סן פרנסיסקו, מהאתרים המפורסמים של וושינגטון, מהאורות של לאס וגאס ועוד המון המון אתרים ואטרקציות..

מקומות שחייבים לבקר בחו"ל-פעם בחיים!
יש המון מקומות ואפשרויות לטייל בחו"ל. כל אחד רואה את חו"ל בעיני רוחו שלו, ואין טיול אחד דומה למשנהו. אולם יש מקומות שפשוט אסור להחמיץ את הביקור בהם, לפחות פעם אחת בחיים.אז לאן נוסעים? עם מי נוסעים? מה אסור לפספס?

קרנבל המסכות בוונציה
פסטיבל המסכות בוונציה הינו אירוע מיוחד וססגוני, שאנשים רבים מרחבי איטליה והעולם מחכים ומצפים לו מדי שנה. בכל שנה בפברואר, עשרות אלפי אנשים נוהרים אל ונציה הקסומה שבצפון איטליה, על מנת להשתתף בקרנבל וונציה הצבעוני, שמקורותיו עוד בשלהי ימי הביניים. השנה פסטיבל המסכות בוונציה יתקיים ב- 15.02-04.03.2014.

אטרקציות חדשות בעולם ב-2014
שנת 2014 יוצאת לדרך והיא טומנת בחובה שלל הפתעות, אטרקציות, אירועים ובעיקר – ההבטחה לחדשנות, לחידוש ולהתחלות חדשות. אספנו כמה אתרים מרחבי העולם, חלקם שוברי שיאים של ממש, שייפתחו השנה, כדי שתוכלו להיות הראשונים שתבקרו בהם.

טיול קולינרי בחו"ל
טיול גורמה לחו”ל הוא שילוב מושלם של יעד טיול אטרקטיבי, אוכל מעולה ואוירה טובה יחד עם מעגל אנשים איכותי שיודעים להעריך את הנאות החיים וגם מוכנים לשלם על כך. טיול קולינרי בחו”ל-השילוב המושלם לחוויה מעולה! שף צמוד, צוות מפנק, אתרים מיוחדים לטיול, אוכל מעולה.

חבילות טיסה ושייט MSC CRUISES
22/12/13 | שייט
הרוח הרומנטית של שייט בחברת MSC חיה ונושמת בכל אחת מהאוניות ומרכיבה צי מודרני עם סגנון ייחודי ואלגנטיות ללא תחרות. כל אחת מ-12 האוניות מהווה רעיון מרכזי של אמנות מסורתית ועיצוב ייחודי.מההרמוניה האינטמית באוניה LIRICA ודרך צליליהם המתוחכמים של האוניות בקטגורית ה-MUSIC ועד ספינת הדגל בקטגוריית ה-FANTASIA, כל אניה מהווה יצירת אמנות בזכות עצמה, אשר נוצרה באופן בלעדי למימוש הבילוי הנפלא שלכם.

תכנון טיול בספרד
לתכנן טיול לספרד לבד זו לא משימה כל כך פשוטה. ספרד מדינה מתויירת מאוד, יש בה כל כך הרבה מה לראות, נופים מדהימים, תרבות והיסטוריה מעניינת, כפרים פסטורליים לצד ערים מודרניות, אוכל משובח ומגוון אטרקציות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI