דף הבית אימון אישי אימון לרוחניות גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה
גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 24/12/13 |  צפיות: 4157
גארי יורופסקי /בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע-ביקורת על גארי יורופסקי,למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארייורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקיםשל גארי יורופסקי

"אני רוצהשתצאו החוצה ותאתרו סנאי בקמפוס. וכשאתם מאתרים את הסנאי הזה, תוציאו לפועל אתהמהירות הקרניבורית הזו שקיימת אצל כולם: רדפו אחר הסנאי הזה, תזנקו עליו ותפסואותו עם הפה שלכם. ללא כלי עזר, ללא כלי נשק, ללא כלובים. אף אחד אינו רשאי להיותרמאי וקרניבור מזוייף באתגר הזה. וכשאתם מסיימים להרוג את הסנאי בפה שלכם, תתכבדו,אכלו את הסנאי. עיניים, אף, פנים, בהונות, זנב, פי הטבעת, איברים פנימיים, דם,פרווה ולא לשכוח את המוח. אתם לא יכולים לבחור אילו חלקי גוף אתם מעוניינים לאכול.ואתם גם לא יכולים לבשל את הבשר. אם אנשים רוצים להיות אוכלי בשר אמיתיים, אני אשמחלראות אנשים אוכלים בשר נא מהעצם, עד העצם ועד שלא נשאר דבר מהעצם, יום אחר יום אחריום..."

1 - ונניחשתראה מישהו כזה, זה ישכנע אותך או שתגיד שהוא יוצא דופן?

2 - האם זהשעד כה לא ראית מישהו כזה, זה בהכרח הוכחה למשהו?

3 - האם כלאוכלי הבשר באמת מהירים? האם האריה תמיד מצליח לצוד את הטרף שלו? האם כאשר הוא לאמצליח לעשות זאת, זאת הוכחה שהוא לא שייך למשפחת הטורפים? ואם מישהו לא מספיק מהירלעשות פעולה כלשהי, האם זאת הוכחה שהוא לא אמור / מסוגל / צריך לעשות אותה? ואם בןאדם מצליח לתפוס תרנגולת, האם זה אומר שהוא כן אמור לאכול אותה? ממתי המהירות ריצהוהיכולת לצוד את הטרף, מעידה על היעוד של החיה? וממתי חוסר יכולת לעשות משהו, אומרתשלא אמורים לעשות את אותו הדבר?

4 - "ותפסואותו עם הפה שלכם. ללא כלי עזר, ללא כלי נשק, ללא כלובים" - למה לא גם בלי הטפרים?למה שלא תבין שאולי כלי העזר של האדם, הם אולי דווקא ההוכחה לכך, שבני האדם דווקאכן נועדו לצוד חיות, ולאכול אותן באמצעות כלי העזר שהמציאו בני האדם.

נניח תגידלאריה, נראה אותך צד וטורף חיה אחרת, בלי לתכנן מארבים, בלי להתגנב מאחורה, בלימאבקים, ובלי עזרה מלהקת האריות שלך, רק ככה, אתה מול האייל, תחרות ריצה. בד"כ גםהאריה יפסיד ויישאר רעב. אז למה טקטיקות הציד של האריה נראות לך טבעיות, ושל האדםנראות לך לא טבעיות?

5 - "אף אחדאינו רשאי להיות רמאי וקרניבור מזוייף באתגר הזה" - אולי הרמאי כאן זה אתה גארייורופסקי? יכול להיות?

6 - "וכשאתםמסיימים להרוג את הסנאי בפה שלכם, תתכבדו, אכלו את הסנאי. עיניים, אף, פנים,בהונות, זנב, פי הטבעת, איברים פנימיים, דם, פרווה ולא לשכוח את המוח. אתם לאיכולים לבחור אילו חלקי גוף אתם מעוניינים לאכול." - והאריות לדוגמא, האם הם אוכליםאת כל החלקים של החיה שהם צדו וטרפו אותה? והאם אם צדים את החיה, רק באמצעותהפה שלהם, או גם באמצעות הידיים והרגליים שלהם.

ואם אתה גארייורופסקי נועדת לאכול צמחים, נראה אותך קוטף אותם בשיניים שלך, ולא בידיים ובליככפות או מכונות כלשהן. ונראה אותך אוכל את כל הצמח, עם השורשים עם הקוצים עם הכל.בדיוק כמו הרביבור וצמחוני אמיתי. מה דעתך על זה?

7 - "אם אנשיםרוצים להיות אוכלי בשר אמיתיים, אני אשמח לראות אנשים אוכלים בשר נא מהעצם, עד העצםועד שלא נשאר דבר מהעצם. יום אחר יום אחר יום..." - עובדתית יש אנשים שעושים את זה.אז מה זה אומר? ומי החליט שככה זה אמור להיות? ומה הקשר של "אנשים רוצים להיותאוכלי בשר אמיתיים" - אף אחד לא רוצה להיות "אוכל בשר אמיתי" ואף אחד לא מתיימרלהיות כזה. אנשים רוצים לאכול גם בשר. אבלאף אחד לא התיימר לאכול רק בשר או שהוא אוכל בשר אמיתי...

וגם אפשר לפיצורת החשיבה המשובשת הזאת של גארי יורופסקי, אפשר גם לטעון כך: מי שחושב שהוא חיהשנועדה לחיות בעולם, אז נראה אותו שורד בטבע בלי עזרים כלשהם. בלי מים מהברז, בליחשמל, בלי קורת גג. ואם אתה לא מסוגל לעשות את זה, כנראה שלא נועדת לחיות כאן עלפני כדור הארץ.

אלא מה? שזהשאתה לא יכול לעשות משהו בקלות ובצורה אופטימאלית אם בכלל יש כזו (בפועל אין כזו,כי תמיד יש מקום לשיפור), זה לא אומר שאתה לא אמור לעשות את מה שאתה לא יכול לעשותבקלות. וזה שהאריה לא מצליח תמיד לצוד את החיה שהוא רוצה בקלות, זה לא אומר שהוא לאנועד / לא אמור / אסור לו לעשות זאת.

ואפשר גםלטעון הפוך. שבני האדם צדים חיות בצורה יותר אופטימאלית מהטורפים עצמם. ואפשר לבאלאריה ולומר לו, אם אתה טורף אמיתי, נראה אותך צד חיה אחרת, בלי לרוץ אחריה, בלילהזיע, בלי להשתמש בגוף שלך, בלי להיות צריך לקרוע מעליה את העור שלה, כדי לאכול אתהבשר שלה. נראה אותך עושה את זה, כמו שקרניבור אמיתי עושה את זה, דהיינו, בן אדם.כי בסופו של תהליך, בני אדם אוכלים בשר הרבה יותר בקלות מאשר הטורפים בטבע, ביחסלמשאבים וליכולות שלהם. למה לאריה מותר להשתמש ביכולות שלו, ולבן אדם לא. מיהחליט?

ובפועל, בןאדם צד חיות יותר בקלות, מאשר חיה טורפת. והאדם, הוא מלךהחיות. ולכן מותר לו לאכול את כל החיות שיש. והאדם הוא גם מלך הצמחים ומלךהדוממים, ולכן הוא שולט בכל מה שהוא יכול לשלוט. ובפועל במציאות שלנו, כל ישות,שולטת ומשתמשת בכל הישויות שחלשות ממנה, בהתאם לרצון שלה להשתמש בהם. ואם הפרההייתה יכולה לרוץ אחרי בן אדם ולצוד אותו ולאכול אותו, כנראה שגם היא הייתה עושהכך. והחיה שהיא יחסית "טיפשה" ביחס לבן אדם, למרות שגארי יורופסקי אומר אחרת, בד"כאין לה את הידע ואת היכולת לשלוט באדם, ולכן היא עדיין לא עושה את זה. אבל זה לאאומר, שהיא לא נועדה לעשות את זה.

 


"ואתגר מספרשתיים: תמצאו ילד בן שנתיים, הניחו את הילד בעריסה. בעריסה שימו שני דברים: ארנבתותפוח. אם הילד אוכל את הארנבת ומשחק עם התפוח... שלחו לי אימייל ותיידעו אותי. כיאז אחזור ואקנה לכל הנוכחים בחדר הזה מכונית חדשה במידה וזה יקרה. מרצדסים וב. אמ.וו, ריפוד עור... למעשה, פעם הבא שאני כאן, אם זה קורה, אני אוכל כריך סטייק לפניכולם. אקנח בנקניקיה חריפה עם תוספת גבינה צהובה, גביע של גלידה, וגם בחבילה שלחטיף בקר מיובש. ואת חטיף הבקר אוכל לאחר שאטבול אותו בגלידה."

ומה האמת?שהתינוק גם לא יאכל את התפוח. אז מה זה אומר?! ולמה שלא נמצא ילד בן יומו וניתן לוכוס מים לשתות ונראה אם הוא נועד לשתות אותה? ולמה שלא ניקח ילד בן שנה וניתן לורכב לנסוע בו, ונראה אם הוא נועד לנסוע ברכב? ולמה שלא ניקח גור אריה שעכשיו נולד,ונראה אם הוא כבר יודע לצוד? תראה לי בן אדם שנולד שכאשר הוא נולד, הוא כבר מסוגלללכת בלי עזרים? תראה לי תינוק שנולד שיודע לאכול תפוח בכוחות עצמו? ותינוקות גם שלבעלי חיים, נועדו לשתות חלב אם. אז למה מותר לאכול ולשתות משהו שהוא לא חלבאם?!

ומה האמת,האמת היא שהיכולות של האדם / בעל החיים מתפתחות עם הזמן. והאדם משתמש ביכולות שלו,ע"פ הרצון שלו, וע"פ היכולת שלו באותו הרגע. וכנראה, שאם בעלי החיים היו יכוליםלעשות את כל מה שבני האדם עושים, כנראה שגם הם היו עושים זאת. אלא, שהם טיפשים גארייורופסקי ביחס לחוכמה שלנו, כן, טיפשים. אולי לא ביחס אליך. אבל טיפשים ביחס לרובשאר בני האדם. ולכן הם לא חיים כמונו. כי אין להם את היכולות לכך. ולא משום שהם לאנועדו לכך.

 


"לא שאני הולךלהיות במתח בנוגע להבטחות האלה, ולא מפני שלא אעמוד בהן. אני אדם שעומד מאחוריהמילה שלו.

אבל הדבריםהאלה לא יכולים ולא הולכים להתרחש, כיוון שלבני אדם יש בנוסף... אפס אינסטינקטים קרניבוריים, אפס אינסטינקטים אומני בוריים. כאשר אנחנו נולדים, צעירים או מתבגרים. כולנו נולדיםטבעונים. פשוט אנחנו מסתגלים לטעם הבשר, הגבינה, החלב והביצים, אחרי שכופים עלינולאכול אותם כשאנחנו ילדים."

שוב פעם שקריםומניפולציות של גארי יורופסקי. גם בעל חיים נולד בלי הרבה יכולות שמתפתחות עם הזמן,כמו לדוגמא היכולת לצוד / להיזהר מסכנה / לעכל מזון שהוא לא חלב אם. וכן, גם בניאדם נולדים בלי הרבה יכולות ללכת ולעשות דברים לבד. ובני אדם נולדים גם בלי היכולתלבלוע ירקות או פירות. אז מה זה אומר?

אף אחד לאבאמת נולד טבעוני. כי ילד גם לא מסוגל לאכול ירקות ופירות כפי שהם בטבע בלי עזרים.ובני אדם נולדים בלי בגדים ובלי רצונות מוגדרים. אז האם זה אומר שהם צריכים לחיותככה כל חייהם. ולא, אף אחד לא כופה על הילדים לאכול בשר, יותר מאשר כופים על הילדיםלאכול ירקות. ובד"כ, יותר ילדים אוהבים לאכול בשר, מאשר שילדים אוהבים לאכול ירקות.כפי שידוע בחינוך הילדים, לכל מי שמגדל ילדים.

ובפועל, לבניאדם יש בהחלט אינסטינקטים קרניבוריים ואומני בוריים, שהם ביכולת שלהם לצוד עם עזריםוכולי. וזה לא חייב להיות בדיוק כמו אצל החיות. כמו שהחיות לא צדות את הטרף שלהם,כמו שבני האדם עושים זאת יותר ביעילות מכל שאר בעלי החיים.

 


"עכשיו, כל מהשאני מבקש מכם לעשות, הוא דבר שבכל מקרה הוא נורמלי וטבעי. אכלו את מה שמגיעמהאדמה"

זה לחלוטין לאטבעי להגביל את עצמך לעשות משהו שאתה רוצה לעשות, כגון אכילת בשר. טבע האדם זהלעשות את כל מה שהוא רוצה ויכול לעשות. ולמה שבן אדם יעשה רק את מה שטבעי? האם טבעילהשתמש בחשמל? האם טבעי לשתות מים מהברז או אפילו מהבאר?

 


"כל ויטמין,מינרל וחומר מזין שקיים חלבון, סידן, ברזל, אשלגן, כל ויטמיני ה b, יש להם מקורטבעי וזה לא בעלי החיים"

כנ"ל העובדותלא בהכרח נכונות. וגם אם הן נכונות, אז זה לא אומר שאי אפשר לאכול גם בשרמסיבות כאלו ואחרות.

 


"אתם מודעיםלכך שאנשים אוכלים בעלי חיים לאחר שבעליהחיים כבר אכלו מהאדמה? אנשים אוכלים פרות לאחר שהפרותאכלו את העשב ומעט מאדמת הגידול. ואז אנחנו מובילים אותן למתקני האבסה, שם מאכיליםאותן ברוב התירס, חיטה, שיבולת שועל והסויה שלנו. ואז אנחנו לוקחים עוד מהתירס,חיטה, שיבולת שועל והסויה, ודוחפים אותם לגרונות של חזירים, תרנגולות ותרנגוליהודו."

האם אנשיםאוכלים רק בשר של בעלי חיים צמחוניים / אוכלי צמחים, או גם של בעלי חיים שלא אוכליםמהאדמה, אלא אוכלים רק בשר?! וכנ"ל, העובדות שגארי יורופסקי מציג, לא בהכרחנכונות.

 


"הפסיקו לסנןאת החומרים המזינים שלכם דרך גוף של מישהו אחר. אין בזה שום היגיון."

למה גארייורופסקי, למה שנפסיק? כי אתה לא מבין את ההיגיון שבזה?!

והאם באמת בניאדם אוכלים בשר של בעלי חיים, כדי לסנן את החומרים שמזינים אותנו, דרך הגוף של בעליהחיים? האם זאת באמת הסיבה שבגללה אוכלים בעלי חיים ולא רק ירקות?

והאם באמת איןגם עודחומרים מזינים בבשר עצמו, חומרים שלא נמצאים בדיוק באותה הצורה / כמות / איכותבירקות ובצמחים? ולמה האריות אוכלים בשר? איזה חומרים יש להם בבשר, שאין להם בירקותבפירות ובצמחים?

 


"לכו למקורותהחומרים האלה ישירות. פירות, ירקות, אגוזים, זרעים, דגנים, קטניות."

שוב פעם, למהשנעשה זאת? והאם אנשים אוכלים בשר, רק למטרת בריאות בלבד?

 


"המזונות הללולא יכולים להזיק לכם, לא יכולים לגרום לכם למחלה, ויותר חשוב, לא מזיקים לאף אחדבתהליך ייצורם."

ועוד איך שגםאכילת צמחים יכולה להזיק לבני האדם. ויותר חשוב מזה, אכילת צמחים מזיקה לצמחיםבתהליך יצורם. אבל אתה גארי יורופסקי, אתה עושה אפליה בין דם לדם, ואתה חושבשהצמחים לא מרגישים את הסבל... שחותכים את הסלט... כי מעולם לא ניסית לפתוח ראשולחשוב כמו ירק וצמח.

 


"אבל כשאנחנוצורכים מה שהולך, מה שעף ומה ששוחה, זה לא נורמלי"

למה זה לאנורמאלי? כי את החלטת? וזה שאריות צדים בעלי חיים, זה כן נורמאלי?

 


"מהיכן אתםחושבים שמחלות מגיעות? ברוקולי? אספרגוס? כרוב? עלי קולארד? אוכמניות? פטל? תותים?אפרסקים? נקטרינות? ענבים? בננות? אבוקדו? בצלים? עגבניות? מלפפונים? תרד? ולמקרהשמישהו תוהה לגבי הזיהומים הקטנים והמציקים, של חיידקי אי. קולי וסלמונלה המתגליםפעם פעמיים בשנה בירקות, בואו לא נשכח מהו המקור האחד והיחיד לאי. קולי וסלמונלה.חרא! חרא אנושי או חרא של בעלי חיים. תרד לא מחרבן! ברוקולי לא מחרבן! בוטנים לאמחרבנים! בואו נפסיק להאשים את המוצרים הצמחיים כשיש זיהומים של אי. קולי וסלמונלה.זוהי האשמה של החברה אוכלת הבשר. "

כן גארייורופסקי, גם מאכילתירקות שאינם ראויים למאכל אדם, מגיעות מחלות, בדיוק באותה המידה שמגיעות מחלותמאכילת בשר שאינו ראוי למאכל אדם. ואם אתה תאכל בדיוק את מה שהפרות אוכלות בטבע, גםאתה תהיה חולה. כי אתה לא צמחוני אמיתי.

 


"למה? ובכן,אוכלי בשר רוצים לאכול מיליארדים של בעלי חיים יבשתיים, אז עלינו לייצר באופן המונימיליארדים של בעלי חיים יבשתיים"

ומה רע בזהבדיוק?! אם האריות היו יכולים לגדל לעצמם מאגר של בעלי חיים אחרים לאכילה, אתה חושבשהם לא היו עושים זאת?!

 


"זכרו, איןלזה שום קשר לאלוהים, שום קשר לאבולוציה"

ועוד איך שישקשר. אלוהים / האבולוציה גרמו לבני האדם לפתח את היכולת שלהם לאכול בשר. והטבע הוא,שהחזק שורד. וכל מה שקורה, זה חלק מתהליך האבולוציה או התהליך האלוהי, גם אם אתה לאמכיר בכך גארי יורופסקי.

 


"זה עסק. זהסמית'פילד, קון אגרה, פרדו, טייסון, KFC,מקדונלדס, ברגר קינג, וונדיס"

זה לא רקעסקים. אנשים אכלו בשר, עוד לפני התפתחות העסקים האלו. ואם זה עסקים, אז מה? העסקיםנולדו כדי לעזור לבני האדם לאכול את הבשר, שהם אכלו עוד לפני הקמת העסקים האלו. ואםזה רק עסק, אז מה? זה פחות טוב? זה לא מוסרי?

ולנסוע ברכב,זה לא עסק? האם בני האדם נסעו ברכבים ממונעים לפני שעסקים ייצרו אותם? אז למה שלאנמשיך ללכת ברגל. תראה לי ילד שיודע ללכת, שגם יודע לנהוג ברכב. הטבע שלנו גארייורופסקי, הוא ללכת ברגל. ולא לנהוג ברכבים ולהשתמש בחשמל ובטכנולוגיה. תראה לי ילדשנולד עם ידע ואינסטינקטים להשתמש בטכנולוגיה. אז מה זה אומר? שלא נועדנו לזה? אושאולי נועדנו לפתח את היכולות האלו, ולהשתמש בהן לפי רצוננו החופשי.

אבל עסקים זהדבר רע, נכון גארי יורופסקי? או שאתה פשוט מקנא בהם? או שאתה פשוט אקטיביסט ולאאנרכיסט, שרוצה לעשות משהו שנראה לו משמעותי בחיים שלו, ולהשאיר חותם כאן על כדורהארץ. גם מה שאתה עושה, גם זה עסק לכל דבר ועניין. עסק שבו אתה משיג וממלא אתהצרכים הרגשיים שלך, באמצעות הפצת המסרים החד צדדיים והשגויים שלך.

 


"זו הסיבה שישלנו קורסים על חקלאות בעלי חיים באוניברסיטה"

ולמה ישקורסים על חקלאות צמחים ירקות ופירות? האם זה לא מסיבות עסקיות? אז מה זה אומרבדיוק?

 


"וכאשר אנחנומייצרים באופן המוני מיליארדים של בעלי חיים יבשתיים, הם מייצרים טריליוני טונות שלזבל. הזבל הזה נכנס לנתיבי המים, אז מיי הקרקע עולים על היבולים, או שהחקלאיםשוטפים באופן ישיר את היבולים עם מים נגועים בצואה.

אבל כל המחלותהעיקריות שיש לנו, מחלות לב, התקפי לב ושבץ, רוב סוגי הסרטן, סרטן הערמונית, סרטןהמעי הגס, סרטן השד, סרטן הלבלב, סרטן השחלות, מחלות כליות, סוכרת, אוסטאופורוזיס,לחץ דם גבוה, השמנת יתר, אסטמה, קיימים 4 גורמים עיקריים הגורמים להם.

עכשיו, אנייודע שקיימים גורמים נוספים. איני אומר שאי אפשר לחלות בצורה אחרת, כמובן שאפשר.עישון, שתייה, מתח, כימיקלים באוויר, סירופ תירס עתיר פרוקטוז, טווינקיס. אני יודעלגבי הדברים האחרים שיכולים להוביל למחלה, אבל 4 הגורמים העיקריים נמצאים בתוך בשר,ביצים ומוצרי חלב: כולסטרול, שומן רווי, חומצות שומן טראנס, חלבון מן החי ואחזור עלהגורם האחרון שאף אחד לא רוצה לשמוע עליו: חלבון מן החי."

מה לעשות גארייורופסקי, שרוב הרופאים לא מסכימים איתך? ומה לעשות שכל דבר בעולם יכול להיות בריאוגם לא בריא, כולל ירקות ופירות במצבים שונים. ומה לעשות שגם האוויר לא הכי בריאלנשום אותו. ומה לעשות שבפועל מנסים לצמצם את הדברים הלא בריאים שיש בבשרוכולי.

אבל, מי בכללאמר שצריך לעשות רק דברים בריאים. אתה עושה אך ורק דברים בריאים?! יותר אנשים מתיםבתאונות דרכים, מאשר מאכילת בשר. קח ילד ושים לידו חתיכת בשר או רכב לנסוע בו. מההוא יבחר גארי יורופסקי? תבין, בני אדם לא נועדו לנהוג בכבישים. זו סכנת חיים. זומניפולציה של העסקים שמייצרים לנו רכבים ואפילו מטוסים לטוס בשמים. האם האדם נועדלטוס בשמים?! זה מאוד מסוכן גארי יורופסקי, יותר מאכילת בשר. לכן, מעכשיו, תפעל רקלפי האינסטינקטים שהיו לך כשהיית ילד. ותפסיק להשתמש בכל מה שקשור לטכנולוגיה.תחזור לגור במערות. זה פחות מסוכן והרבה יותר בריא. נכון שבפועל כנראה תחיה פחותבלי הטכנולוגיה. אבל זה היעוד שלך. הלא כן?!

ואם הרפואההיא נר לרגליך, אז אוקיי, תנסה לקדם את הנושא של זה שבני האדם יאכלו בשר יותר בריאוחלב יותר בריא. אבל האם זה אומר שאסור / חובה / לא מוסרי וכיו"ב, לעשות משהו שהואלא רק בריא?! אתה עצמך עומד בסטנדרטים האלו?

האם אתה מסוגלללכת בלי נעליים? למה שלא תלך יחף ובלי עזרים. תהיה כמו בעל חיים אמיתי. תקשיבלאינסטינקטים שלך שהיית ילד. אז היית הולך יחף בלי נעליים, עד שהכריחו אותך להתרגלללכת עם נעליים. אבל גארי יורופסקי, לא נועדת לזה. אתה פוגע בדומם שממנו עשויותהנעליים שלך. עברת שטיפת מוח רצינית, שהושפעה מהעסקים שמוכרים לך נעליים. שהם שכנעואותך, שלנעליים אין רגשות, רק משום שהם נראות אחרת ממך. למרות שאתה והן עשוייםמאותם האטומים ממש. וכן, המוח שלך, עשוי בדיוק מאותם אטומים שעשויות הנעליים שלך.אז למה בדיוק אתה חושב שאין להן תודעה?...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | אימון אישי, מטפלהתנהגותי קוגניטיבי, ייעוץ טיפולי, קאוצינג

הכנס לאתרותהנה מעוד מטפל טוב, מטפל רגשי, ביקורת, פילוסופיה,שכנוע, שיטה לשכנוע, לקוחות, אליעד כהן, שטיפת המוח של גארי יורופסקי, שטיפתמוח ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI