דף הבית אימון אישי אימון לרוחניות גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה
גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 24/12/13 |  צפיות: 3981
גארי יורופסקי /בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע-ביקורת על גארי יורופסקי,למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארייורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקיםשל גארי יורופסקי

ועכשיו הואנואם נאום ארוך... על סוגי מאכלים צמחוניים / טבעוניים וכולי. ואח"כ אומר:

"אם תלכו לאתרשלי ותקליקו על "מדריך קניות טבעוני, " ביצעתי עבורכם מראש מבחני טעימה על כלהמוצרים. תבדקו את שמות המותגים עליהם אני ממליץ. אני יכול להבטיח לכם, איני אוכלשום דבר מגעיל."

אז לא גארייורופסקי, לא סומכים עליך. יש לך חשיבה עקומה עם מסקנות עקומות, לא סומכים עליך.ולו רק משום שבהחלט ניסינו לאכול חלק מהמאכלים האלו, והם בהחלט לא טעימים / מזיניםוכולי, כמו הדבר האמיתי.

 


"עכשיו, למרבההצער, טימאנו את המוצרים האלה"

אף אחד לאטימא שום דבר. הדבר היחיד שטמא כאן בכל הסיפור, זו צורת המחשבה שלך גארי יורופסקי.שלקחה תהליך טבעי לגמרי, שבו בני האדם אוכלים בשר, כחלק משרשרת המזון שיש בטבע,והפכה את זה לתהליך טמא וכולי. והכל בראש שלך בלבד גארי יורופסקי.

 


"ואל תחשבושאני לא רואה את הפרצופים שלכם מכאן. איך זה, שכאשר אני מדבר על חיקויי בשר, אניתמיד קולט כמה פרצופים בכל קהל, והיום יש לי קהל גדול אז הפסקתי לספור בערך במספר 8או 9, איך זה שתמיד יש קומץ של אנשים שמעקמים את אפם, פוערים עיניים גדולותומתחילים לבהות באנשים שלצידם או באלה שמעבר למעבר כאילו אומרים אחד לשני: "עוףמסויה? האם הבן אדם הזה נפל על הראש?" "בייקון מסויה? הוא בטח יצא מדעתו!" איך זהשהמוצרים האלה, שעשויים מסויה, חיטה, ירקות, גנים ותבלינים ללא כימיקלים, בניגודלשקרים שמופצים על המוצרים האלה על ידי תעשיות הבשר והחלב, איך זה שהמוצרים האלהנחשבים לדוחים על ידי רוב האנשים, אבל בשר?

לבשר יש 5מרכיבים, בואו אפרט לכם אותם: דם, בשר, עורקים, שרירים וגידים, הגופה החתוכה של גוףמבותר. איך זה שבשר אינו עונה לקריטריון של דוחה ואינו מגעיל את כולם? איך לעזאזלמשקה, נוזל הדולף מעטינים של פרות, הפרשה הנוטפת מבלוטות החלב של יצור אחר, אשרמלאה במוגלה, דרך אגב. הו כן, תנו לי לספר לכם איך דוחפים מוגלה בחלב הפרה שלכם,יהיה לי העונג. כאשר מחברים מכונות לעטיני הפרה 3 פעמים ביום בכדי לשאוב אותם עדתום, המכונות האלה גורמות לכמות עצומה של זיהום בחלק הפנימי ובחלק החיצוני שלהעטין. תוסיפו לכך את כל הורמון הגדילה לבקר שמזריקים לפרות (bgh) כדי לוודא שהןמייצרות כמויות עצומות של חלב, מה שתמיד מוביל לזיהומים נוספים. המכונה לא יודעת מהלא לשאוב. מוגלה, ריר וזיהומים נכנסים ישר לתוך החלב שלכם, וכן, חלב עובר פסטור...אבל ממתי פסטור נהייה תהליך הסרה? זהו תהליך סניטציה! התהליך רק מחטא מוגלה. ואתםתרצו לחפש את המונח הבא באינטרנט. אתם הרי לא חושבים שאנשי תעשיית החלב ישתמשובמונח "מוגלה" כאשר הם כותבים על הבעיה הזו, בכתבי העת המסחריים של התעשייה עצמה.והם ירמו אתכם שוב עם זה. חפשו מהו המונח המדעי ל"מוגלה" "ספירת תאים סומטיים."ודרך אגב, הממשלה שלנו ומשרד החקלאות האמריקאי, הם מאפשרים לתעשיית החלב שתהיה כמותמקסימאלית של טפטפת עיניים אחת מלאה במוגלה בכל כוס חלב. תשתו עד תום..."

ומה האמת גארייורופסקי? שאנשים לא חושבים שמוצרי סויה הם דוחים יותר מבשר. הם חושבים שהם טעימיםפחות מבשר. ולא, זה לא דוחה לאכול נתח של סטיק, בדיוק כמו שזה לא דוחה עבור האריהלאכול את החלקי גוף של בעל החיים. אם זה דוחה אותך, זו זכותך. אל תחליט לאנשים, מהאמור להיות דוחה אותם. ואל תשקר ותטען, שאנשים לא צמחוניים, בגלל שמוצרי סויה דוחיםאותם. יש מבין גארי יורופסקי?

ולא אל תחשובגארי יורופסקי, שאנשים יפסיקו לאכול בשר בגלל שזה דוחה. וגם אתה אישית עושה הרבהדברים, שאם היית חושב על כל ההיבטים שלהם, גם אתה היית נגעל ולא היית רוצה לעשותאותם. אבל יש הרבה דברים שהמוח האנושי מדחיק וטוב שכך. ואם היו מראים לך סרט על מהבאמת קורה מאחורי תהליכים שונים בחיים שלך... שאתה כנראה אוהב אותם אפילו יותר מבשר(ע"ע יחסי מין / סקס / א - מיניות / אסקסואליות / העדר משיכה מינית וכיו"ב), מאודיכול להיות שלא היית אוהב אותם יותר לעולם. אבל אלו החיים גארי יורופסקי. ואדרבה,חלק מההנאה שיש בחיים, היא גם לעשות דברים דוחים. כגון לדוגמא לאכול בשר... ולהרגיששאתה קרניבור... יש מבין גארי יורופסקי?

 


"ודרך אגב,כאשר אתם מסתכלים על השקר הזה של תעשיית החלב ועל כל האחרים, אולי תרצו לבדוק גם אתהמונח "קזומורפין, " כתבתי אותו בשני צידי הלוח. זוכרים את החלק מוקדם יותר בהרצאהשבו דיברתי על כך שאנשים מכורים לגבינה כאילו היא מתובלת בגראס, קראק ומורפין? פרותאמהות, לפני הלידה, מייצרות בחלבן חומר לוודא שהעגל נשאר קרוב אליהן. למעשה, גםנשים עושות את זה, זה לא מורפין, אבל בפרות... זה כן. סוג של מורפין, קזומורפין. זוהסיבה שאנשים כה מכורים לגבינה. הם חייבים את מנת המורפין היומית שלהם."

וכשמסתכלים עלהשקר שלך גארי יורופסקי, רואים כמובן עוד מניפולציה בצורה של לנסות לגרום לאנשיםלחשוב שהם מכורים לחלב, כדי שהם ירצו להתנגד לזה, כי אנשים בד"כ לא אוהבים להרגיששהם מכורים למשהו. אז גם אם העובדות שלך נכונות, מה שכנראה לא בטוח, אעפ"כ גם אתהמכור לחמצן ולמזון ולעוד דברים. אז? זה רע להיות מכור למשהו שעושה לך טוב? אדרבה,זה אפילו גם כיף להיותמכור למשהו שעושה לך גם טוב. ישמבין גארי יורופסקי. זה שאתה לא נהנה מהחיים שלך, ומחפש תחליפי בשר וחלב, זה לאאומר שכולם חייבים להיות כמוך. מבין?!

 


"האם מישהויודע מהי למעשה ביצה המגיעה מתרנגולת? ואל תגידו עובר או ולד מת, אפילו לא קרוב.היא לא מופרית, כך שהיא לא יכולה להיות אחד משניהם. תרנגולת מטילה היא נקבה, ביצהלא מופרית שעוברת דרך מערכת נקבית... היא חלק ממחזור הווסת. ביצה, היא ווסת שלתרנגולת! אנשים מכינים מקושקשת מווסת של תרנגולת בבוקר, ופתאום אני הוא המוזר,כיוון שאני לא מכין יותר חביתות?! ומה לגבי קיא? הו כן, אנחנו הולכים להוריד היוםאת מחסומי הראייה. קדימה חברה, אתם אוהבים קיא. אתם אוהבים את זה על פני כל האוכלשלכם. אם כי, צריך לתת לזה שם יפה. אף אחד לא יקנה קיא... אלא אם נקרא לזה "דבש"במקום. דבש מגיע ישירות מהקיבה של הדבורה. זהו תהליך של העלאת גירה, אתם יכוליםלבדוק את זה עם כל חוקר טבע. אבל אף אחד לא רוצה לאכול קיא של דבורים בדגני הבוקרשלו, אנחנו רוצים "דבש" בדגנים שלנו, אז אנחנו משלים את עצמינו במכבסת המילים...התזונה הסטנדרטית של אוכל בשר היא דם, בשר, עורקים, שרירים, גידים, הפרשה של פרה,ווסת של תרנגולת וקיא של דבורה?!?! ואנחנו עדיין לא סיימנו..."

שוב פעם גארייורופסקי מנסה לגרום לאנשים להיגעל ממה שהם אוכלים. אבל אדרבה, אפשר להסתכל עלהדברים בדיוק מהכיוון ההפוך. איזה יופי שיש בעולם, שדברים שהיו אמורים כביכול להיותמגעילים, הם טעימים מזינים ובריאים לאדם. אבל למה שגארי יורופסקי ירצה שאנשים יראואיזה עולם יפה יש סביבם. למה לחמול על בני האדם, בא ננסה להרוס להם את ארוחתהצהריים.

אז שתדע גארייורופסקי, שאין שום דבר מגעיל בלעשות דבר שנראה מגעיל. מגעיל, זה עניין של טעם וריחוזה הכל קשור לסיטואציה. וכפי שכבר הוסבר... יש המון דברים בחיים... שאם היית יודעמה קורה מאחורי הקלעים... אולי אפילו היית בוחר להתאבד. אבל היופי שבחיים הוא,שאפשר להסתכל על היתרונות שבדבר ולא רק על החסרונות. ובחיים יש סם חיים וסם מוות.ואתה יכול לבחור "בשם האמת" להסתכל על הרע, או על הטוב, כרצונך החופשי. יש מביןגארי יורופסקי, גם אתה כנראה אוהב דברים מסוימים, שאם היית חושב עליהם לעומק, אוליהיית נגעל מהם (ע"ע א - מיניות / אסקסואליות / יחסי מין / סקס / העדר משיכה מיניתוכיו"ב). אז מה זה אומר?

 


"אני לאמתכוון להניח לכם כל כך בקלות לאחר שהצלחתי להביא אתכם הנה היום. אתם יודעים מהעולה על כל זה, לדעתי? מפני שבכל נובמבר, בזמן תקופת החגים הזו שאנשים כל כךאוהבים, אנשים לוקחים תרנגול מת, פותחים את התחת של התרנגול המת הזה, או חוצבים חורממש גדול בתחת שלו, לוקחים איזשהו מילוי ודוחפים אותו בתוך התחת הריק של התרנגולהמת שלהם

ומשתמשים בתחתהקטן כתנור להכין קצת לחם. תחת מת ומלא בחיידיקים של מישהו אחר בשביל להכין לחם?!?!לחם תחת?!

ואנשים חושביםשטבעונים הם מוזרים?!?! בגלל שאנחנו אוכלים טופו? ואורז ושעועית ועדשים? אני אומרלאנשים שאחת הארוחות האהובות עליי בימים אלה... בטטות. וואי, תגישו לי צלחת שלבטטות לארוחת ערב ואני אדם מאושר. אבל אני יודע איך רוב האנשים, אני אומר להם את זהוהם כמו "מה, אתה הרגע אכלת בטטות?! אני לא יודע בנאדם, זה קצת מוזר..." בסדר. אבלבית החזה של מישהו אחר שיושב על הצלחת שלכם אינו מוזר? לא גורם לכם לחשוב פעמיים?רגלים שנכרתו, ירכיים שהושחתו וחזה משוסף, שיושבים לכם על הצלחת לא גורמים לכםלחשוב פעמיים..."

תבין גארייורופסקי, בחיים הרבה דברים נראים מוזרים וניתן להציג אותם כאבסורדים. גם זה שאתהמשתדל לחיות, למרות שבסוף בטוח תמות, וגם זה שאתה מתאמץ להשיג מטרות, למרות שבסוףבכל מקרה תמיד תרצה עוד משהו, גם את זה ניתן להציג בצורה מגוחכת וכאבסורד. זה שאתהחי, בלי שאתה באמת יודע למה, זה לא אבסורד?! בחיים יש המון דברים שנראים כאבסורדים,ואעפ"כ הם חלק מהחיים. והכל זה עניין של פרשנות סובייקטיבית של הבן אדם בלבד.

 


"ואתם רוציםלדעת למה? מחסומי הראייה האלה יושבים חזק וטוב, לא?"

לא גארייורופסקי, זה מסיבות אחרות לגמרי. מחסומי הראיה נמצאים מאוד קרוב לעיניים שלך. תנסהלהסיר אותם מעל עיניך.

 


"ואני מתערבשרובכם הרגשתם קצת נבוכים כשההרצאה החלה והאשמתי את כולם שהם חובשים מחסומיראייה."

לא גארייורופסקי, הרגשנו נבוכים עבורך. עבור אדם שנאחז בקרנות המזבח ומריץ תיאוריה שלמהשאינה נכונה, כדי למצוא משמעות בחיים שלו. אבל אל תדאג גארי יורופסקי, לא הרגשנונבוכים באופן אישי. רק רחמנות אישית עליך בלבד.

 


"אני לא נמצאכאן כדי להיות האויב שלכם. אבל כן כדי לשאול לפשר מעשיכם. אולי היה לכם תירוץ דייטוב לפני שהגעתי הנה של להיות חסרי מידע ובעלי מידע מוטעה. אוקיי, זה הוגן. בכנות,גם אני הייתי כך במשך תקופה ארוכה."

קבל טיפ אישיגארי יורופסקי, 25 שנה טעית כשאכלת בשר ולא ידעת להבין למה אכלת אותו. אבל גם עכשיואתה טועה גארי יורופסקי. וכדאי שלא תגלה את זה בעוד 25 שנה. במשך תקופה ארוכה טעיתבעבר. וכדאי שתבין, שזה שעכשיו אתה לא אוכל בשר, זה לא אומר שעכשיו אתה כן צודק.היית לא חכם, ונשארת לא חכם. ההפסד כולו שלך.

 


" אם כי, אנידיי סקרן לדעת מה התירוץ עכשיו? יש לכם אפשרות לבחור היום. כאשר אתם עוזבים את החדרהזה, אתם יכולים לבחור להיות טובי לב באופן קיצוני. לעולם לא לפגוע שוב באופן מכווןבבעל חיים נוסף עבור ארוחת בוקר, צהריים או ערב. היצורים האלה מעולם לא פגעו בכם,חטאו כלפיכם או ניצלו אתכם בשום צורה! המעט שאתם יכולים לעשות זה להחזיר להם אתאותה טובה."

גארייורופסקי, האם אתה מרגיש שאתה טוב לב באופן קיצוני? האם האגו שלך מפומפם בכל פעםשאתה חושב שאתה הופך את העולם למקום טוב יותר? באמת? אז אתה טועה. אולי אתה לא אשםשאתה עדיין לא מכיר משהו אחר שיעשה אותך מאושר. אבל אתה טועה בדרך המחשבה שלך.

אז גארייורופסקי, מי שלא אוכל בשר, אפילו אם זה מתוך "רחמנות" על בעלי חיים, זה לא הופךאותו לטוב לב באופן קיצוני. זה אומר רק שבהיבט הספציפי הזה, הוא מתנהג מתוך טוב לב,לפי דעתו האישית. אבל טוב לב, הוא בהמון תחומים בחיים. ואני מהמר, שאתה לא טוב לבבכל התחומים בחיים שלך, כמו שאתה "טוב לב" כלפי בעלי חיים. נכון?!

אז אל תמכורכאן אשליית אגו מנופח לאנשים. אי אכילת בשר, לא הופכת אותך לטוב לב באופן קיצוני.וטוב לב מתבטא בהמון דרכים. שאחת מהן במקרה, היא להיות טוב לב עם עצמך ועם הרצוןשלך כן לאכול בשר, ולהתחשב ברצון שלך לאכול בשר ולספק ולמלא אותו. יש מבין גארייורופסקי, או שזה מורכב מידי עבורך?!

דרך אגב, תנסהלסגור דיל עם החיות הטורפות שלא יטרפו בני אדם. אולי נשקול אח"כ בתמורה לא לאכולבעלי חיים. אנשים אוכלים בשר, לא כי בעלי החיים פגעו בהם, אלא בגלל שהם רוציםויכולים לעשות זאת. בדיוק כמו שעובד כל מנגנון אחר בטבע. ואם המנגנון של הטבע לאנראה לך, לך תחפש לך יקום אחר לחיות בו. אבל הטבע הוא, שהאריה שיכול ורוצה לטרוףמישהו, הוא עושה את זה. למה? כי הוא רוצה ויכול. זה הכל.

ועוד דבר,באותה המידה בדיוק ניתן לתת נאום שלם, על האכזריות האנושית כלפי צמחים ודוממים. מהדעתך לנסות לא לדרוך על האדמה, מעבר למה שאתה מוכרח? האם אתה מבין, שכל זמן שאתהמשנה משהו במציאות, אתה בעצם אכזרי כלפי המציאות?! אז אל תנסה להעמיד פנים שאתה טובלב באופן קיצוני... כי אתה דמגוג מסכן, באופן קיצוני...

 


"או שאתםיכולים להישאר אכזריים באופן קיצוני. להשאיר את הסטטוס קוו כפי שהוא עכשיו. להבטיחשלבעלי החיים אין חופש. להבטיח שהם לעולם לא יחוו טיפה אחת של טוב לב אנושי. להבטיחשהתינוקות שלהם יגזלו מהם. להבטיח שהמקורות שלהם יחתכו, שהקרניים שלהם יגדעוושהאשכים שלהם יתלשו. להבטיח שסכין צמודה לגרונם בכל שניה של כל יום לנצח"

האם כל מישאוכל בשר, הוא אכזרי באופןקיצוני? האם זאת אכן האמת? האם כל מי שאוכל בשר, מתעלל בבעלי חיים בצורה שאינההכרחית למטרת האכילה? האם באמת כל מי שאוכל בשר, לא גם אוהב בעליחיים? האם באמת אכילת בשר, מחייבת בהכרח את כל התיאורים הדרמטיים האלו?

ואל תשכח גארייורופסקי, גם אם כן, זה עדיין לא אומר שלא לאכול בשר. כי ככה העולם עובד. אם אתה לא רוצהלאכול בשר של חיות, זו זכותך. רק תוודא, שהחיות הרעבות לא יאכלו את הבשר שלך... כי הן לא שמעו את ההרצאה שלך... ולא ממש מסכימים איתה... מה לעשות, הטבע שלהמציאות, שונה מהתיאוריות שלך.

 


"אני באמתמקווה שתעשו את הבחירה הנכונה."

האם אתהמתכוון לומר, שנדע לבחור את סוג הבשר שאנחנו רוצים לאכול בארוחה הבאה ואת מידתהעשייה שלו? למה אתה מתכוון בדיוק? על איזה מתכון אתה ממליץ?...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן עסקי, מטפלטוב, מטפל רוחני, מאמן אישי לחיים

הכנס לאתרותהנה מעוד מאמן עסקי, מומחה, גארי יורופסקי,יעוץ אישי, טבעונות, יעוץ, אכילת בשר, גארי יורופסקי משקר, פסיכולוגיה, מהי שטיפתהמוח של גארי יורופסקי... ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI