דף הבית אימון אישי אימון לרוחניות חרדות, פחדים, איך להתמודד עם חרדה? איך להתמודד עם פחד? קונפליקט פנימי, פחד נטישה, חרדת נטישה, לצאת מחרדה, פחד להישאר לבד, פחד מבדידות, טיפול בחרדה, טי
חרדות, פחדים, איך להתמודד עם חרדה? איך להתמודד עם פחד? קונפליקט פנימי, פחד נטישה, חרדת נטישה, לצאת מחרדה, פחד להישאר לבד, פחד מבדידות, טיפול בחרדה, טי
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 24/12/13 |  צפיות: 7605
חרדות, פחדים,איך להתמודד עם חרדה? איך להתמודד עם פחד? קונפליקט פנימי, פחד נטישה, חרדת נטישה,לצאת מחרדה, פחד להישאר לבד, פחד מבדידות, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, הפרעותחרדה

ש: טוב אניהייתי רוצה לשאול על נושא חדש שלעולם לא שאלתי עליו "חרדה".

אליעד: איזהעולם קטן.

ש: הייתי, טובאתה יודע את המצב שלי איפה שהייתי עם החרדות והייתה תקופה שהרגשתי הרבה יותר טובועכשיו עוד פעם זה חוזר ממש, זאת אומרת זה מתבטא בחוסר שקט כל הזמן אני לא יודעתאיך להתמודד עם זה.

אליעד: חרדהבמה נגיד באופן כללי?

ש: זה התחילמאיזשהו קשר שהיה לי שלא צלח.

אליעד: מה זהלהתמודד עם חרדות, למה? בואי נחשוב בהיגיון.

ש: חרדת נטישהאני יודעת.

אליעד: כיבעצם הקשר עורר בך את הרצונות, אתם הבנתם לכאורה בן אדם בלי חרדות פתאום מכיר מישהיבעבודה ופתאום נכנס לחרדות, איך זה יכול להיות כזה דבר אבל הכל היה בסדר לפני כן,בחורה בלי חרדות באופן יחסי פתאום הולכת ברחוב מכירה מישהו הוא מחייך אליה ואזפתאום מתחילות החרדות איך יכול להיות, מה התשובה?

ש: זה אמיתיהדברים האלה?

אליעד: הנהסיפורים, מה הפשר מה זה חרדה? חרדה זה "אני רוצה ואני מבין שאולי זה לא יקרה",עכשיו אם נגיד לדוגמא את שוכחת שאת רוצה דברים אז את לא מפחדת שהם לא יקרו אבל אםאת מכירה בחור ואז את פתאום נזכרת שאת רוצה אהבה ואת נזכרת שאת רוצה שיעריכו אותך,ואת נזכרת שאת רוצה אז המילה "רוצה" מביאה איתה ביחד את המילה "חרדה" זה בא באותהחבילה קודם כל זאת האמת.

ש: אוקי רקשאני לא מבינה איפה כל העבודה שלי, כן כל מה שכאילו, אני די מבינה את זה.

אליעד: אז מההאמת? אז אני אגיד לך מה האמת, היא אומרת "כן אבל מה עם כל מה שלמדתי קודם" נכון?אז תראי אם לדוגמא בן אדם לומד אנגלית והוא דובר אנגלית ואחר כך הוא עוזב את המדינהוהולך למדינה שהיא לא דוברת אנגלית, ואז אחרי כמה שנים הוא פתאום חוזר למדינהשדוברת אנגלית איך תהיה האנגלית שלו?

ש: לאמשהו.

אליעד: לאמשהו אבל הוא מהר מאוד יכנס לזה נכון, עכשיו ולעומת זאת בן אדם שאף פעם לא היה שםעכשיו צריך ללמוד הכל מחדש, את מבינה את ההבדל זאת אומרת מה שלמדת בימים הקודמים אםתנסי ללמוד את זה מחדש זה יבוא לך הרבה יותר מהר כי את כאילו רק נזכרת בזה.

ש: אבל אני לאמרגישה שהפסקתי למרות שזה בעצם לא מדויק להגיד כי בימים הטובים אז אני.

אליעד: מה זאתאומרת "לא מרגישה שהפסקתי" מה הכוונה?

ש: כאילושהפסקתי ללמוד כי אני כל הזמן רואה הרצאות ואני כל הזמן יושבת עם עצמי.

אליעד: אבלאיפה מתבטא היישום שלהן, איפה היישום של ההרצאות?

ש: יותרבראש.

אליעד: תסתכליבסופו של דבר את יכולה לשמוע הרבה הרצאות על הרבה מאוד דברים אבל היישום הממשי אולראות שזה באמת ככה זה כשזה קורה לך בשטח. את נגיד יכולה לשמוע מאה הרצאות "למה לאאכפת לי מה חושבים עלי" אבל את שומעת את זה כשאת במדבר ופתאום את פוגשת בני אדם "אהמה הוא חושב עלי?" מה חושבים עלייך, היישום מתבטא בפועל כשאת בפועל מגיעה לסיטואציהואת אומרת "רגע מה למדתי? עכשיו בא נראה איך זה בפועל".

ש: אני מנסהלעשות את זה וזה לא עובד.

אליעד: ברורשזה לא עובד שמת לב מה אמרת? "אני מנסה לעשות את זה וזה לא עובד" במוחלטות וזה ישר,אין במוחלטות בטוטליות, שמת לב לצורת דיבור? של "הישר לא עובד" כאילו במחויב. מה אתמנסה לעשות ולא עובד?

ש: אני מנסהכשאני נתקלת בסיטואציה שמעוררת בי חרדה לנסות להבין מה האמת בזמן אמת ואני נתקעתבמקום, זאת אומרת החרדה היא חזקה יותר, זאת אומרת יש כל מיני.

אליעד: רגע רקלנסות להבין מה האמת או שאלה יותר ממוקדת, קודם כל לזהות מה את רוצה "אני בחרדה"קודם כל לזהות למה את בחרדה, דוגמא תראי אם נגיד תיקחי את עצמך שנה אחורה שנתייםאחורה ואת בחרדה אין לך מושג מאיפה להתחיל בכלל "מאיפה אני ניגשת לזה בכלל", נגידהיום שאת בחרדה "אוקי קודם כל אם אני בחרדה אני יודעת שזה אומר שיש איזה רצוןשמתנגש פה עם המציאות, קודם כל בוא נזהה את הרצון שיוצר את החרדה אז אני בחרדה מכךשאני רוצה משהו" קודם כל כבר את מזהה את הרצון את יודעת מאיפה לגשת לזה, "עכשיו אנירוצה משהו, עכשיו האם מחויב שאני ארצה את זה?" זאת השאלה הבאה.

ש: זהו זאתהשאלה הכי קשה.

אליעד: אוקי"אז מה אני מעדיפה לסבול או להגיד את האמת שזה לא מחויב?".

ש: לא זאתאומרת השאלה הזאת נשאלת.

אליעד: רגעאני בא להגיד דוגמא, אני נותן דוגמא בפרספקטיבה אם נגיד לפני שנתיים נניח הייתהתוקפת אותך חרדה אין לך מושג מאיפה להתחיל ומאיפה כאילו אין לך מושג על זה כלום,היום את כבר יש לך ידע על הדבר את יודעת "אוקי חרדה נובעת מרצון מול מציאות" כלהדברים האלה. שלב ראשון בחרדה לזהות את הרצון לדוגמא "אני לא רוצה שיקרה ככה וככה",שלב שני "האם זה מחויב?" עכשיו ואם התשובה תהיה "לא" אין חרדה, אם התשובה תהיה "כן"גם אין חרדה.

ש: ואם התשובההיא לא וזה כן זה הרבה פעמים קורה לי, "לא אוקי".

אליעד: אתמתכוונת שהתשובה "פה" היא לא והתשובה "פה" היא כן.

ש: כן.

אליעד: יפה אזמישהו משקר או "זה" משקר או "זה" משקר את נותנת שתי תשובות הפוכות.

ש: אז איךפותרים את הקונפליקט הזה?

אליעד: אתםהבנתם את הקטע? היא אומרת "פה היא מבינה שזה לא מחויב" אבל פה היא אומרת "זהמחויב".

ש: זה איךשהוא מבין.

אליעד: מביןמבין, פה את מבינה "בסדר נו מה זה משנה מה יקרה" אבל פה "אני לא רוצה שזה יקרה".אוקי אז מה הפיתרון? לוקחים לזירה את שני הזה ואומרים "עכשיו אתם תריבו עד שאחד מכםיחסל את השני" אין מה לעשות צריך פעם אחת להחליט מי מנצח.

ש: איך עושיםאת זה?

אליעד: קודםכל תביני יש בתוכך שני אנשים שרבים אחד אומר "זה מחויב" אחד אומר "זה חשוב", שניהםרבים בתוכך עכשיו בגלל שהם רבים בתוכך מי חוטף את כל הבומים? את, עכשיו אם את אומרת"נמאס לי שהם רבים בתוכי אני רוצה שאחד מהם יחסל כבר את השני ושיהיה שקט" אז אתצריכה להגיד להם "תקשיבו" כל פעם שהם באים לנוח "אין אתם לא נחים אתם עכשיו ממשיכיםלריב עד שתגיעו להסכמה או שתגיעו להסכמה שזה מחויב או שתגיעו להסכמה שזה לא מחויב,או שתגיעו להסכמה מחויב שיאהבו אותי או שתגיעו למסכנה מחויב שלא יאהבו אותי רקתחליטו כבר", אם את אומרת "לא אין לי כוח שיריבו בתוכי תנוחו" אז הם רבים אחר כךעוד פעם ועוד פעם וזה לא נגמר אבל אם את אומרת "זהו אתם לא תמשיכו לריב פה יותר,עכשיו או שאתם מחסלים או שאתם עושים הסכם שלום לא יודעת מה רק כאילו אל תשגעואותי".

תדמייני שאתזה כאילו מגרש כזה ובתוכך יש זירה של שני אנשים שרבים ואת כל פעם שמישהו דוחף מישהולזירה את כאילו חוטפת את המכה כמו בהריון נגיד בדיוק את חוטפת את הבומים שלהם,עכשיו ואז את אומרת "אני חייבת לעשות לזה סוף", איך לעשות לזה סוף? על ידי שכשהםפצועים "אין עשרה סיבובים זה לא עד עשרה סיבובים, זה לא ניצחון בין נקודות אין פהניצחון בנקודות ואחר כך קרב חוזה ותביא קרב זה, אין דבר כזה עכשיו אתם ממשיכיםלהילחם עד שאחד מכם מת, אתה צריך לחתוך את הראש ולהחזיק את הראש ככה לשרוף את הגופהולוודא שהוא לא יחזור לפה עוד פעם" זהו.

ש: אבל איךבאמת עושים את זה איך?

אליעד: רגעואם לא אז הם רבו עכשיו זה ניצח אוקי הוא פצוע מחלים, מתאושש ואז הוא אומר "אה אתהניצחת אותי עכשיו סיבוב חוזר" ואז הוא מנצח וזה ממשיך ככה, המריבה ממשיכה וממשיכהלא נגמרת.

ש: עד הסוף זהיכול להיות ככה.

אליעד: כן אזמה הפתרון? צריך להחליט אחת ולתמיד.

ש: אבל זה לאתמיד מספיק בהחלטה, אוקי החלטתי אז.

אליעד: עכשיותחליטי ממה בא לך לסבול יותר מזה שאין לך כוח שהם יריבו, עכשיו למה את לא מחליטה אתזה באמת? כי את אומרת "אבל אין לי עכשיו כוח שהם יריבו בתוכי עוד יותר" אבל מהלעשות אם לא תתני להם פעם אחת לריב עד הסוף אז אף פעם זה לא יגמר.

ש: אבל מי אמרשהם יריבו עד הסוף.

אליעד: מה זאתאומרת מי אמר?

ש: איך תגרוםלהם לריב עד הסוף?

אליעד: כל פעםשהם מנסים לנוח אתה שופך עוד נפט למדורה, אני אסביר לכם פרקטית, אוקי ממה את בחרדהנגיד?

ש: נגיד ענייןשל הבחור שזה לא ילך אני כבר בפנטזיות.

אליעד: אתאומרת "מאיפה בא לי הפחד הזה הרי מה אכפת לי מלפני יומיים לא רציתי אותו בכלל פתאוםאני מפחדת שהוא לא ירצה אותי".

ש: כן שלאובססיה כבר.

אליעד: אוקיאת שואלת את עצמך "האם זה מחויב שאני ארצה שהוא יאהב אותי?" נגיד ואז השכל אומר"לא" והרגש אומר "כן".

ש: נכון זה מהשקורה.

אליעד: אוקיעכשיו.

ש: עכשיו איךאתה יוצא מהסיפור הזה.

אליעד: זה היאבחרה את הסיפור לא אני, אוקי עכשיו תקשיבי עכשיו תראי, אם את בן אדם פשרן שלא הולךעד הסוף אז תמשיכי לסבול כזה, אם את אומרת "אני לא מוכנה יותר לפשרות, אני רוצהלדעת מה האמת, האם הוא צודק שלא חייב שיאהב אותי או שזה צודק שאין מצב שאני מוותרתזה חייב שיאהב אותי", עכשיו הקטע שיש תחושה של ספק והשאלה מה את עושה כשיש לך ספקהאם את אומרת "טוב לא משנה", "לא אין דבר כזה אני עכשיו רוצה לפצח את העניין הזהוזה יותר חשוב לי אם הוא יאהב אותי" כאילו את אומרת "יותר חשוב לי אם הוא יאהב אותיאו לא חשוב לי להבין אם זה חשוב לי או לא חשוב לי". יש "חשוב לי אם הוא יאהב אותי","לא, לא חשוב לי שהוא יאהב אותי. לא, חשוב לי שהוא יאהב אותי. לא, לא חשוב לי שהואיאהב אותי" והפחד משחק לפי "חשוב לי ולא חשוב לי" ויש "יותר ממה שחשוב לי אם הואיאהב אותי או לא יאהב אותי חשוב לי פעם אחת להבין האם באמת זה חשוב לי" כי אם נגידלמסקנה שזה "לא חשוב לי" אז נגמר בא לציון גואל, אם נגיע למסקנה "שחשוב לי" אוקי אזזה מה יש זה החיים ונגזר דיני לסבול וזהו, הלך עלי וזהו ולא מתלוננת יותר.

ש: לכן הםרבים אם זה חשוב או לא חשוב.

אליעד: לא אניאומר בתעדוף מה יותר חשוב לך מאשר, אתה צריך להגיד "יותר חשוב לי זה לפתור אתהקונפליקט הזה פעם אחת".

ש: אני הבנתיאז "הזה והזה" יתחילו לריב במקום על הבחור האם זה חשוב או לא חשוב.

אליעד:סבבה.

ש: זה הרבהיותר קשה דרך אגב.

אליעד: נכוןאבל לפחות אולי יש לזה סוף מתישהו.

ש: כן אבלמלכתחילה זה חשוב כי אם זה לא היה חשוב לא היה נכנס לי לתודעה.

אליעד:מלכתחילה זה לא חשוב כי אם זה היה רק חשוב אז גם כן לא הייתה בעיה פשוט היית סובלתבשקט וזהו, אם זה היה רק חשוב לך שהוא יאהב אותך נגיד שזה היה רק חשוב אז הייתאומרת "זה גזירת הגורל" וזהו כאילו מה לעשות חייבת לסבול כאילו לא תהיה לך אפשרותלברוח מזה אז לא היית מצפה שלא תהיה לך חרדה. עוד פעם תתרכזו טוב, בן אדם יש לוחרדה בגלל שהוא חושב שלא בטוח שתהיה לו חרדה, יש לבן אדם חרדה בגלל שהוא חושב שלאבטוח שתהיה לו, זאת אומרת אם הוא היה אומר "אוקי הבנתי שאין מה לעשות" אז הוא אומר"הלך עלי" וזהו כאילו כמו אמרו לך נולדת עם חמש לא שש בסדר זה מה יש אתה לא יכוללעבור דרך קירות טוב זה מה יש, אם היית בטוח "אני חייב להיות בחרדה הזאת" בסדר אזזה חלק מהחיים אבל אתה אומר "לא מה אני חייב להיות בחרדה אולי אני לא חייב להיותבחרדה", אז אל תהיה בחרדה "לא אבל אני כן חייב להיות בחרדה" תחליט מה אתהמשוגע.

ש: זההספק?

אליעד: כי אתהלא סגור על עצמך מה האמת "זה מחויב שאני ארצה אותו או לא מחויב שאני ארצה אותו". אםאת רוצה לדעת אם שניהם יריבו מי ינצח, נו אם שניהם יריבו מי ינצח, אם עכשיו היאתעשה מלחמה בראש שלה בין השכל שאומר "אני לא חייבת שהבחור יאהב אותי" לבין הרגששאומר "אני חייבת שהבחור יאהב אותי" מי ינצח?

ש: איך אפשרלדעת את זה?

אליעד: אף פעםלא קראת את הספר?

ש: לא מחויבכלום מה.

אליעד: לאמחויב שגם לא מחויב כלום, אם לא מחויב כלום אז גם לא מחויב שלא מחויב כלום יכוללהיות שיש גם משהו כן מחויב. טוב מי ינצח בסוף? בסוף מי שינצח זה לא אף אחד מהם,בסוף ינצח מי שיופיע בזירה ויגיד להם "תקשיבו אם אתם כל כך רבים בואו אני אגיד לכםאת האמת, האמת היא שזה לא משנה אם את רוצה שיאהב אותך או לא, אין הבדל ביניהם בכלל"שזה משהו שלישי זה כאילו מוציא אותך בכלל מהלופ הזה, כאילו יש משהו שלישי בכלל שאתכאילו מבחינתך את אומרת "טוב כבר לא אכפת לי אם אני בחרדה או לא בחרדה, כבר לא אכפתלי אם לא אכפת לי שהוא יעזוב אותי ואז אני לא בחרדה או אני לא רוצה שהוא יעזוב אותיואני כן בחרדה", כלומר, את כבר מגיעה למצב שזה כבר לא משנה לך בכלל אם את בחרדה אולא בחרדה.

זה לא שבסוףתהיה הכרעה "לא משנה את לא צריכה שהוא יאהב אותך" או "את כן צריכה שהוא יאהב אותך"לא, בסוף תהיה הכרעה מעבר לזה כבר לא משנה אם את חושבת שאת צריכה או את לא חושבתשאת צריכה. את חושבת שאת צריכה תסבלי, את חושבת שאת לא צריכה אל תסבלי זה הכל מה זהמשנה אם את חושבת שאת צריכה שהוא יאהב אותך ואת בחרדה או את לא חושבת שאת צריכהשהוא יאהב אותך ואת לא בחרדה, מה זה משנה בכלל. את הבנת את הפרספקטיבה הזאת?

ש: אני מנסהלהבין זאת אומרת אבל אחר כך בעצם גם כשמגיעים.

אליעד: מההבנת?

ש: שיש מקוםשלישי שבמקום הזה זה לא ממש משנה לא לכאן ולא לכאן זה לא באמת משנה אבל משם.

אליעד: רגע מהאומר השלישי הזה תסבירי אותו לא בכללי, תסבירי אותו.

ש: שהוא אומרשזה לא.

אליעד: יש אתהצד האחד שאומר "אני חייבת שהוא יאהב אותי ואני בחרדה", יש צד אחר אומר "אני לאחייבת שיאהב אותי ולא בחרדה" ומה הצד השלישי אומר?

ש: שזה לאמשנה.

אליעד: "זה לאמשנה באיזה צד אני", זה צד הרבה יותר טוב.

ש: נכון אבלאין לי מושג איך להגיע לשם.

אליעד: אוקיאז או שתסמכי עלי שזה מה שתגלי בסוף או שתתני להם לריב עד שתגיעי לזה בסוף.

ש: אבל גםכשמגיעים למקום הזה למקום השלישי כשכאילו חוזרים ממנו ולקחת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ אישי,אימון אישי, יועץ טיפולי, פסיכותרפיסט

הכנס לאתרותהנה מעוד טיפול רגשי, גישור, אימון אישי, התמודדות עםפחד, פחדים פוביות, הפרעת חרדה, מאמרים, חרדת..., פחד מפרידה, חינוך ועוד...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI