דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיול קולינרי בחו"ל
טיול קולינרי בחו"ל
דוד שוקר 28/12/13 |  צפיות: 3754

עבור רבים מאיתנו האוכל מהווה אחד הגורמים החשובים ביותר בהנאה בעת טיול בחו”ל. ברוב המקרים אנו נזכור סעודה טובה שאכלנו במסעדה מצוינת לא פחות מאשר ביקור באתר תיירות מפורסם בעל שם עולמי. לחוש הטעם יש זכרון ארוך מאד והרושם של טעם טוב שאכלנו בעבר אפילו הרחוק מלווה אותנו לאורך שנים רבות. בני אדם הם יצורים אוראליים מטבעם ואוכל מעולם כבר מזמן לא משמש לקיום אלא גם להנאה. טיול קולינרי לחו”ל הוא חוויה תיירותית ייחודית שמשלבת בין הביקור באתרי תיירות מהמדרגה הראשונה יחד עם הפינוק של האוכל המקומי ברמתו הגבוהה ביותר. מי לא היה רוצה לטייל בחו”ל ולאכול כמו מלך?

עבודת ההכנה של הטיול הקולינרי

מאז ומתמיד חיפשנו את הדרך הטובה לשלב בין רכיבי המזון היומיומיים לאופן הכנה שיוציא את המיטב ממה שיש ברשותנו. תהליך הכנת ארוחת גורמה שם דגש על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר תוך מתן דגש לכל שלבי הבישול מן השגת המצרכים ועד אופן הגשת המזון. מארגני טיולי גורמה לחו”ל חייבים לדאוג לכל הלוגיסטיקה המסובכת שתאפשר לכם ליהנות מארוחות הגורמה הטובות ביותר, לינה וטיולים וכל זאת מבלי שכל עבודות ההכנה הדרושות לכך תורגש על ידכם.

בחירת השף המתאים

ברגע שהחלטתם על טיול קולינרי לחו”ל, ההחלטה החשובה ביותר שעומדת בפניכם היא בחירת השף המתאים. מספר השפים הפועלים בישראל הוא גדול אך רק מתי מעט מארגנים טיולים קולינריים לחו”ל באופן עצמאי. כאשר עומדים בפני בחירת שף, חשוב מאד לבחור בשף “עם קבלות”, אדם בעל ניסיון מוכח בארגון מוצלח של טיולי אוכל לחו”ל, קהל מטיילים מרוצה (ושבע) וכמובן אחד ששמו הולך לפניו.

מחיר הטיול

טיול קולינרי לחו”ל הוא לא זול. גם בארץ מחיר ארוחות גורמה הוא יקר מהממוצע, קל וחומר בטיול לחו”ל שם המצרכים הם לרוב יקרים יותר והלוגיסטיקה של ניוד המזון, הכנתו, קניית הכלים והשכרת המקום מייקרים את הטיול עוד יותר. טיול קולינרי לחו”ל לא מיועד לכל אחד וכל אחד לעצמו יודע אם הוא קהל היעד המתאים לחוויה גסטרונומית מהסוג הזה. רק אנשים שבאמת יודעים להעריך וליהנות מאוכל לא סתם כעוד ארוחה אלא כיצירת אומנות מהמדרגה הראשונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד שוקר


 


מאמרים נוספים מאת דוד שוקר
 
אנדלוסיה היפה-ספרד שכדאי להכיר
אנדלוסיה היא קהילה אוטונומית בדרום ספרד המשתרעת על שטח של 87,268 קמ"ר ובעלת תרבות ואופי ייחודיים. האימפריה הערבית, שהגיע עד למערב אירופה, שלטה באזור זה כ-800 שנים, עד לכיבושה על ידי המלכים הנוצרים, אך עדיין ניתן לראות השפעות ערביות רבות בתרבות המקום, בשמות המקומות ובארכיטקטורה. צאו איתנו למסע נהדר בין 15 עיירות לבנות באנדלוסיה הקסומה.

תכנון טיול משפחתי באיטליה
למעלה מ-40 מיליון תיירים מבקרים באיטליה מדי שנה. איטליה מציעה למבקרים בה אינספור חוויות: ערים יפהפיות, ארכיטקטורה מרהיבה, כפרים ציוריים, נופים ירוקים, פסגות מרהיבות, יצירות אמנות מפעימות, פסטיבלים ססגוניים, פינות חמד רומנטיות, אופנה עדכנית ואוכל משובח.

מסלול טיול בבנגקוק
בנגקוק, הידועה גם בכינויה על ידי המקומיים "Krungthep" (עיר המלאכים) הוקמה בשנת 1782 על ידי המלך ראמה ה-1 כעיר הבירה של ממלכת סיאם. במעל 200 השנה שחלפו מאז התפתחה העיר למטרופולין ענק עם אוכלוסיה של מעל 8 מיליון נפש. בדומה לערים גדולות אחרות בעולם, העיר גאה בגורדי שחקים רבים, בתי מלון מהיוקרתיים בעולם, מרכזי קניות מפוארים ושני שדות תעופה מודרניים. מצד שני - שווקים מרהיבים, מיליוני דוכני אוכל, בתים בתעלות, אוויר מזוהם והרבה מלוכסנים משמרים את קסם המזרח שלה המשתלב נהדר עם המודרניזציה במיקס מזרח מערב. היא נראית על פני השטח יותר מודרנית, אבל מתחת לפני השטח מתחבאת לה בנגקוק הישנה עם חיי היום יום של ת

תכנון טיול בארצות הברית
ארה"ב-ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מציעה מגוון מסלולי טיול מרתקים אשר יותירו אתכם עמוסי חוויות. בואו להכיר ולחוות את הערים המפתיעות והצבעוניות של ארה"ב. ליהנות מהנופים הציוריים של סן פרנסיסקו, מהאתרים המפורסמים של וושינגטון, מהאורות של לאס וגאס ועוד המון המון אתרים ואטרקציות..

מקומות שחייבים לבקר בחו"ל-פעם בחיים!
יש המון מקומות ואפשרויות לטייל בחו"ל. כל אחד רואה את חו"ל בעיני רוחו שלו, ואין טיול אחד דומה למשנהו. אולם יש מקומות שפשוט אסור להחמיץ את הביקור בהם, לפחות פעם אחת בחיים.אז לאן נוסעים? עם מי נוסעים? מה אסור לפספס?

קרנבל המסכות בוונציה
פסטיבל המסכות בוונציה הינו אירוע מיוחד וססגוני, שאנשים רבים מרחבי איטליה והעולם מחכים ומצפים לו מדי שנה. בכל שנה בפברואר, עשרות אלפי אנשים נוהרים אל ונציה הקסומה שבצפון איטליה, על מנת להשתתף בקרנבל וונציה הצבעוני, שמקורותיו עוד בשלהי ימי הביניים. השנה פסטיבל המסכות בוונציה יתקיים ב- 15.02-04.03.2014.

אטרקציות חדשות בעולם ב-2014
שנת 2014 יוצאת לדרך והיא טומנת בחובה שלל הפתעות, אטרקציות, אירועים ובעיקר – ההבטחה לחדשנות, לחידוש ולהתחלות חדשות. אספנו כמה אתרים מרחבי העולם, חלקם שוברי שיאים של ממש, שייפתחו השנה, כדי שתוכלו להיות הראשונים שתבקרו בהם.

טיול קולינרי בחו"ל
טיול גורמה לחו”ל הוא שילוב מושלם של יעד טיול אטרקטיבי, אוכל מעולה ואוירה טובה יחד עם מעגל אנשים איכותי שיודעים להעריך את הנאות החיים וגם מוכנים לשלם על כך. טיול קולינרי בחו”ל-השילוב המושלם לחוויה מעולה! שף צמוד, צוות מפנק, אתרים מיוחדים לטיול, אוכל מעולה.

חבילות טיסה ושייט MSC CRUISES
22/12/13 | שייט
הרוח הרומנטית של שייט בחברת MSC חיה ונושמת בכל אחת מהאוניות ומרכיבה צי מודרני עם סגנון ייחודי ואלגנטיות ללא תחרות. כל אחת מ-12 האוניות מהווה רעיון מרכזי של אמנות מסורתית ועיצוב ייחודי.מההרמוניה האינטמית באוניה LIRICA ודרך צליליהם המתוחכמים של האוניות בקטגורית ה-MUSIC ועד ספינת הדגל בקטגוריית ה-FANTASIA, כל אניה מהווה יצירת אמנות בזכות עצמה, אשר נוצרה באופן בלעדי למימוש הבילוי הנפלא שלכם.

תכנון טיול בספרד
לתכנן טיול לספרד לבד זו לא משימה כל כך פשוטה. ספרד מדינה מתויירת מאוד, יש בה כל כך הרבה מה לראות, נופים מדהימים, תרבות והיסטוריה מעניינת, כפרים פסטורליים לצד ערים מודרניות, אוכל משובח ומגוון אטרקציות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI