דף הבית קניות וצרכנות רהיטים חדרי שינה
חדרי שינה
merkazrihutl. 05/01/14 |  צפיות: 3306

מעוניינים במידע על חדרי שינה ? במאמר זה נספק לכם את כל המידע הדרוש לכם על חדרים אלה. פליצ'ה חדרי שינה תלויים בראש ובראשונה בגודל של החדר שהצבתם לעצמכם בתור חדר שינה. ככל שהחדר יותר גדול, האפשרויות שלכם לקנות חדרי שינה משוכללים ונוחים – גדולות יותר. חדרי שינה בצורתם הבסיסית מכילים מיטה זוגית, שתי שידות בקצוות המיטות, ושולחן תמרוקים עם מספר מגירות. חלק משולחנות אלו נקנים במבצע עם מראה המוצבת על הקיר מעליהם. חדרי שינה גדולים יותר כוללים גם ארונות או ארונות קיר לאחסון בגדים, אך זה לא נושא נפוץ כלל ועיקר. ישנם לא מעט בתי אב בהם הארון ששייך לדיירי חדר השינה ממוקם בחדר אחר. להלן מספר פריטים חשובים לחדרי שינה:

המיטה הזוגית

המיטה הזוגית היא הרכיב החשוב ביותר בחדרי שינה זוגיים. חשוב לבחור במיטה יציבה ועמידה, אשר תסב לכם נוחות רבה. ישנן מיטות מעוצבות, המעוטרות בקצוותיהן עם פיתוחי עץ או מתכת, לצד מיטות פשוטות הכוללות בסיס מעץ רגיל או מצופה, עליו מונח המזרן. חשוב לנהל נכון את התקציב לחדרי השינה ולרכוש מיטה מרשת השינה שתשביע את רצונכם מחד ותתאים לתקציב שלכם מאידך. את הבדיקה עבור המיטה הזוגית יש לבצע זמן רב עד אשר תמצאו את מיטת חלומותיכם.

שידות

השידות הן מדפים עליונים עם מגירות מתחתם. רהיטים אלו מצויים בקצוות המיטות הזוגיות של חדרי שינה. הם נועדו לאפשר לישנים במיטה הזוגית להניח את חפציהם לצריכה מיידית כמו שעון מעורר, תרופות לשימוש מיידי ועוד. חשוב לבחור בשידות שיתאימו למיטה הזוגית מבחינת עיצוב פנים. יש להיעזר במעצב פנים אשר יסייע בבחירת השידות, ובמקביל לקרוא קטלוגים על עבודות של אדריכלים ידועים.

שולחנות ומראות לחדרי שינה

מדובר בדרך כלל בשילוב של שולחן ומראה, שכן מטרת השולחן הזה על פי רוב היא לשמש כשולחן תמרוקים, אשר ניתן להתאפר בסמוך לו. שולחנות אלו חייבים להתאים מבחינת הנראות שלהם למראה של חדרי השינה: מומלץ לבחור בצבע אחיד ליתר הריהוט בחדרי השינה, וכן בדגם של שולחן אשר לא יגרע לכם מקום רב מדי בחדר. לצד שולחנות אלו מומלץ לקנות גם מדפים לחדרי שינה במידה ומדפי השידות אינם מספיקים, והמקום בחדר השינה מאפשר זאת.

מעוניינים ברהיטים נוספים לבית? כנסו לפאלון והתרשמו ממגוון הרהיטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 merkazrihutl.


 


מאמרים נוספים מאת merkazrihutl.
 
רהיטים מעור
26/01/14 | אדריכלות
יש הרבה סוגים של מערכות ישיבה וריהוט כמו כורסאות או כיסאות של פינות אוכל, אך הרבה אנשים מעדיפים דווקא רהיטים מעור הם הרבה יותר נוחים לשימוש ואינם מתלכלכים,

ארונות מטבח
05/01/14 | ריהוט
מעוניין בארונות מטבח אטרקטיביים במיוחד ובעלי מראה כפרי ? במאמר זה תוכל להיוודע לארונות אלה ביעילות ובקלות ולרכוש אותם במחיר אטרקטיבי במיוחד.

שולחנות
05/01/14 | רהיטים
מעוניינים לדעת הכל אודות שולחנות ? מאמר זה יעסוק בשולחנות שונים לצרכים מגוונים. המאמר ינוסח באמצעות שאלות ותשובות אשר נשאלו על ידי טובי הלקוחות אשר ראו אחר סוגים שונים של שולחנות.

חדרי שינה
05/01/14 | רהיטים
מעוניינים במידע על חדרי שינה ? במאמר זה נספק לכם את כל המידע הדרוש לכם על חדרים אלה. חדרי שינה תלויים בראש ובראשונה בגודל של החדר שהצבתם לעצמכם בתור חדר שינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI