דף הבית קניות וצרכנות רהיטים שולחנות
שולחנות
merkazrihutl. 05/01/14 |  צפיות: 3407

מעוניינים לדעת הכל אודות שולחנות ? מאמר זה יעסוק בשולחנות שונים לצרכים מגוונים. המאמר ינוסח באמצעות שאלות ותשובות אשר נשאלו על ידי טובי הלקוחות אשר ראו אחר סוגים שונים של שולחנות. אנו נעסוק בשולחנות קטנים, שולחנות מחשב, שולחנות לפינת האוכל, ועוד. חשוב לעקוב מקרוב אחר השאלות והתשובות על מנת לקבל מידע אמין על מידות אשר לקוחות של שולחנות זקוקים להן בכל שולחן ושולחן, כנסו לגזית איטליאנו, וכן מידע אמין אודות שולחנות להרכבה או הובלת שולחנות:


מה נדרש בדרך כלל משולחן מחשב ?

מידת רוחב 80 ס"מ לפחות, ומידת אורך 50 ס"מ. חשוב שיהיה מקום למסך המחשב, למדפסת, ולגוף המחשב. במידה והשולחן מגיע ללא שידת מגירות יש לרכוש אותה בנפרד. גודל מומלץ לשידה: 45 ס"מ למידות האורך והרוחב, ו 60 ס"מ לגובה. מידות אלו הן המידות הנדרשות עבור שולחנות מחשב ואביזריהם. בנוסף, מומלץ שלא לרכוש שולחן פלסטיק בשל הגמישות שלו וחוסר החוזק שלו עקב כך. חשוב לרכוש שולחן חזק מאלומיניום או עץ מלא.

במידה ואין בידי להשיג שולחן סלון רציני, האם יש אפשרות לדגם צנוע יותר ?

בתחום כמו שולחנות סלון שולחן קטן עשוי להיות לעתים עדיף על הגדול. אנו סבורים כי גם שולחן בגודל 45 ס"מ אורך ורוחב, ובגובה של 60 ס"מ יכול לספק בהחלט את הסחורה. כמו כן, ישנם שולחנות פלסטיק גדולים הניתנים לקניה במחיר נוח. הם לא מצריכים הרכבה ויכולים בקלות להיות מוצבים בסלון תוכלו להתרשם בליאור גלרייה לריהוט.

האם יש לך עצות מועילות לגבי שולחן אוכל ?

שולחן אוכל בסיסי צריך, לעניות דעתנו, להיות עשוי עץ, ולהכיל מידת אורך של 1.20 מטר לפחות. מידת הרוחב יכולה להיות 60-70 ס"מ. שולחן אוכל שכזה יכול להספיק ל 2-3 אנשים. שולחן אוכל למשפחה צריך להיות גדול מכך ולהכיל 3 מטרים לפחות עבור משפחה של 4-5 נפשות. חשוב לבחור שולחנות איכותיים אשר מיטב הלקוחות מסרו את ביקורתם החיובית בפורומים של ריהוט באינטרנט.

מה דעתך על שולחנות להרכבה עצמית ? האם מומלץ לעשות בעצמנו את ההרכבה ?

זה תלוי בכושר ההרכבה שלך. בגדול, אם יש לך ניסיון קודם עם עבודה עם תרשימי ריהוט והפקת תוצאות משכנעות, אין סיבה שלא תתקין לבד שולחן, שנחשב בדרך כלל לקל יותר מהתקנת ארון. לעומת זאת, אם אין לך ניסיון קודם ואת הזמן הדרוש להרכבה, עדיף להזמין שירות הרכבה מקצועי עבור שולחנות.

רוצים להתחדש בסלון איכותי לבית? תוכלו למצאו ברוברטו מקס דיבאני מבחר של סלונים איכותיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 merkazrihutl.


 


מאמרים נוספים מאת merkazrihutl.
 
רהיטים מעור
26/01/14 | אדריכלות
יש הרבה סוגים של מערכות ישיבה וריהוט כמו כורסאות או כיסאות של פינות אוכל, אך הרבה אנשים מעדיפים דווקא רהיטים מעור הם הרבה יותר נוחים לשימוש ואינם מתלכלכים,

ארונות מטבח
05/01/14 | ריהוט
מעוניין בארונות מטבח אטרקטיביים במיוחד ובעלי מראה כפרי ? במאמר זה תוכל להיוודע לארונות אלה ביעילות ובקלות ולרכוש אותם במחיר אטרקטיבי במיוחד.

שולחנות
05/01/14 | רהיטים
מעוניינים לדעת הכל אודות שולחנות ? מאמר זה יעסוק בשולחנות שונים לצרכים מגוונים. המאמר ינוסח באמצעות שאלות ותשובות אשר נשאלו על ידי טובי הלקוחות אשר ראו אחר סוגים שונים של שולחנות.

חדרי שינה
05/01/14 | רהיטים
מעוניינים במידע על חדרי שינה ? במאמר זה נספק לכם את כל המידע הדרוש לכם על חדרים אלה. חדרי שינה תלויים בראש ובראשונה בגודל של החדר שהצבתם לעצמכם בתור חדר שינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI