דף הבית בידור ופנאי צילום צילומי חוץ מול צילומי סטודיו
צילומי חוץ מול צילומי סטודיו
ליאורית 07/01/14 |  צפיות: 3571

כותבת הכתבה : ליאורית, בעלת סטודיו לצילומי הריון

ישנם הבדלים רבים בין צילומים בסטודיו לצילומים בחוץ. בכתבה אפרט אותם.

1. תאורה

בתוך סטודיו לצילום קיימת תאורה מלאכותית ואופטימאלית. אנחנו תמיד נעבוד ב-ISO נמוך ונהנה מאיכות מקסימאלית. למרות זאת בחוץ, נוכל להנות ממגוון רחב יותר של סוגי תאורה. הטכניקה של צילומי חוץ בדרך כלל קצת יותר מורכבת מכיוון שלא ניתן לשלוט על תנאי הסביבה כמו בסטודיו.

2. רקעים

בסטודיו בדרך כלל נשתמש ברקעים אחידים או צבעוניים. בצילומי חוץ, גם במקום קטן גיאוגרפית נוכל למצוא מנעד גדול יחסית של רקעים אפשריים ולכן בחוץ התמונה תהיה יותר מגוון ובסטודיו היא בהכרח תהיה יותר נקיה.

3. נוחות

כאן ללא ספק הסטודיו מנצח. בסטודיו תהיה פינת ישיבה, שירותים, מזגן, פינת קפה וכו' ... כאשר בחוץ אולי תצליחו למצוא גזלן ולהשתין על עץ :)

4. מחירי חבילות

בגלל הקושי לצלם, בדרך כלל חבילת צילומי חוץ תעלה יותר מכיוון שצריך לנסוע למקום מסוים ולסחוב איתך ציוד יקר ערך לקבלת תמונות איכותיות. לפעמים גם צילומי סטודיו יהיו יקרים, כי הצלם משלם שכר מקום וצריך להעלות את המחיר כדי להחזירו (משהו שלא קיים אצל צלם בחוץ).

5. זמן צילום

בסטודיו כמובן ניתן לצלם בכל זמן ובכל שעה. בחוץ אנחנו נתונים לחסדי האור וגם לחסדי מזג האויר. זוגות רבים שמתחתנים בחורף נתונים לחסדי אל הגשם ובסוף מצטלמים בסטודיו.

הכתבה הוגשה על ידי סטודיו ליאורית

סטודיו המתמחה בצילומי הריון


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאורית


 


מאמרים נוספים מאת ליאורית
 
הריון, מותגים וטרנדים
בכתבה אדבר על מיתוג ומותגים וטרנדים בהקשר של הריון

צילומי חוץ מול צילומי סטודיו
07/01/14 | צילום
הכתבה מסכמת את ההבדלים בין צילומי חוץ לצילומי סטודיו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI