דף הבית עסקים ייעוץ עסקי מה נותן לי ליווי עסקי?
מה נותן לי ליווי עסקי?
מור שלום 08/01/14 |  צפיות: 3514

חושבים על לפתוח עסק? בא למוחכם רעיון חדשני ומבריק בעל פוטנציאל רווחי גבוה? מעולה. ובכן לפתוח עסק זו לא תורה מסיני וודאי זהו עניין שיכול לעלות בידיו של כל אחד, אך עליכם לזכור כי בדרך למימוש הרעיון העסקי שלכם תיאלצו להיפגש עם מטרדים ביורוקרטיים ואפורים, לבנות אסטרטגיה עסקית ומתודת עבודה, ללמוד על השוק שבו תתמודדו ועוד פעולות חשובות רבות שנועדו לתת לכם מינוף ונקודת פתיחה טובה בדרך לחלום.

מתי כדאי לשכור שירותי ליווי עסקי?

השנה הראשונה של כל עסק היא גם בדרך כלל השנה הקשה ביותר ובעלת מספר הקונפליקטים הרב ביותר, ורוב העסקים שלא מצליחים להמריא נופלים בה, לכן זו היא גם התקופה הכי כדאית להיעזר בליווי עסקי שמתפקד כמבוגר האחראי בזמן שהעסק שלכם רוקם עור וגידים ומתפתח לאיטו.

אז מה בעצם נותן לי ליווי עסקי?

הליווי העסקי עוזר לכם להתמודד עם תהליכי רישום, קביעת יעדים, זיהוי גורמי סיכון אפשריים, התאמת הרעיון למצב בשוק, ועוד.

שאנחנו אומרים ייעוץ עסקי או ליווי עסקי הכוונה היא קודם כל שימוש בניסיונו של המאמן העסקי בזיהוי צרכים מיוחדים שעולים בעסק, מההיבט העסקי או מהפן האנושי, שבדרך כלל לא צפים על פני השטח בצורה ברורה ופעמים רבות לא מקבלות מענה, דבר הגורר לירידה בתפוקה, אי ניצול הזדמנויות, חולשה במיקסום הרווחים וכדומה. החוכמה האמתית במצבים כאלה ומה שבדרך כלל מייחד עסק מצליח מהאחרים הוא הפיכת צרכים אלה שנראים כמפגעים אפשריים, והתאמת המערכת באופן שבו ניתן יהיה להרוויח ערך מוסף לטובת העסק.

ייעוץ עסקי טוב יידע גם ללמד אותך, בעל העסק איך לזהות מקרים כאלו, מה חשוב לבדוק בזמן מתן הערכה על עסק ועל אילו נקודות כדאי לתת דגש ואילו נקודות הן פחות משמעותיות.

בנוסף כחלק מתהליך הליווי העסקי בדרך כלל יינתן דגש רב גם על העובדים היותר זוטרים, באמצעות כלים פשוטים כמו תיאום ציפיות עם העובדים, סילוק הסחות דעת, שיפור הידע המקצועי של כח האדם על ידי ביצוע הכשרות מעת לעת ושמירה על תלכיד מאוחד ומגובש ומצב חברתי מרומם בקרב העובדים, ניתן לייעל את העסק בצורה שעולה על כל דמיון ובכך שוב, הגדלת תפוקה, שיפרת רווחים, הפכת את העסק ליותר מצליח, זה עד כדי כך פשוט.

איך אבחר את חברת שירותי ליווי בתל אביב העסקי שמתאימה לי ביותר?

ובכן, ישנם קריטריונים ומדדים רבים שעליך לקחת בחשבון שברצונך לשכור שירותי ליווי עסקי. עם הצלחה וניסיון לא ניתן להתווכח ולכן תמיד כדאי לעשות בירור מהיר ולבדוק את היסטורית ההישגים של החברה. בנוסף ניתן משקל רב לעניין התקשורת הבין אישית שלך עם נציגי החברה, דבר שיהיה קריטי ביותר בתהליך העבודה המשותף ובתקווה הפורה שלכם, ובמקרה של שירותי ליווי עסקי הוא כנראה גם החשוב ביותר. הכוונה היא למה שאנחנו קוראים "כימיה", מה משדר לי הבן אדם שעומד מולי שבידיו אני הולך להפקיד חלק גדול מסיכויי ההצלחה של העסק שלי ובו אני שם מבטחי? האם אנחנו משדרים על אותו גל?, האם נראה לי שהוא מגלה יכולת הקשבה כנה לבעיות שאני מעלה בפניו ושם את טובתי במרכז תשומת ליבו? כל אלה הן שאלות מפתח בדרך לבחירת יועץ ליווי עסקי שיעזור לך לסלול את דרכך לעבר השפיץ של עולם העסקים.

שיהיה בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מור שלום


 


מאמרים נוספים מאת מור שלום
 
שירותי ליווי לעסקים קטנים
השוק העסקי נהייה מאוד מאוד תחרותי ומשנה לשנה לעסקים קטנים הרבה יותר קשה לשרוד או לתפקד בצורה נורמלית.

מה נותן לי ליווי עסקי?
הליווי העסקי עוזר לכם להתמודד עם תהליכי רישום, קביעת יעדים , זיהוי גורמי סיכון אפשריים, התאמת הרעיון למצב בשוק, ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI