דף הבית אינטרנט והחיים ברשת רשתות חברתיות סטטוסים לפייסבוק- הכל במקום אחד
סטטוסים לפייסבוק- הכל במקום אחד
יובל לויזון 13/01/14 |  צפיות: 12973

קרה לכם פעם ששאלתם בן-אדם כלשהו בארץ או בעולם אם הוא רשום לרשת החברתית המוכרת בעולם – פייסבוק? אם קרה לכם מצב כזה, אני די בטוח שהתשובה שניתנה לכם היית "לא". בשל הפופולאריות של הפייסבוק התחילו להשתמש בה כפרסום, קידום, שיווק וכו', כל הקידום והפרסום הזה נקרא כיום "סטטוסים".

כיום, משתמשים בסטטוסים כדיווח איפה שאתה נמצא, מה אתה עושה, מה תעשה, מה עשית ועוד. בנוסף, ניתן בעזרת הסטטוסים לשווק ולפרסם מוצר כלשהו שכל חברי הדף והפרופיל יראו את מה שפירסמת, בטח כמו שאתם יודעים אלה לא המטרות הראשיים של סטטוסים לפייסבוק. כפי שניתן לראות על העמוד הראשי בפייסבוק הוא מתמלא בהרגשות של אנשים, בבדיחות מצחיקות וחידות.

דבר מאוד בולט שניתן לראות ברשת החברתית הזאת זה שכל אחד יכול להגיד את כקולו, כל אחד יכול לכתוב סטטוס על משהו שמפריע לו, תחביב ועוד וניתן למצוא דפים או קבוצות שקשורות לאותו נושא וכך מצאת לעצמך אנשים עם דברים משותפים.

הסטטוסים התפתחו  למספר רב של כיוונים לדוגמא, סטטוסים מצחיקים, סטטוסים לילדים, סטטוסים עצובים, סטטוסים על אהבה ועוד מגוון שאתם לא יכולים לתאר לעצמכם. את כל סוגי הסטטוסים אתם יכולים לפרסם בפרופיל האישי, בדפים, ובקבוצות ויכולות להביא כמות עצומה של צפיות על הסטטוס. ומכאן אפשר להסיק שאפשר להשתמש בכוח זה לפרסום ושיווק.

סטטוסים אשר נכתבו על מנת לפרסם ולשווק הם ככל הנראה סטטוסים לפייסבוק שנכתבו זמן מה לפני ואורכם מגיע לכ-100 מילים, כך הכותב יוכל לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר. סטטוסים לפייסבוק אלה נמצאים בכל מקום בפייסבוק, מדף אוהדים על זוחלים ועד פרופיל של ילד בן 13. נכון שזה נשמע קל לכתוב סטטוס כזה אך עדיין דרוש בן אדם עם ניסיון כתיבה בשביל שהסטטוס יביא תועלת.

ניתן לחלק את סוגי הסטטוסים שדיברנו עליהם כאן לשני קטגוריות, מקצועי ולא מקצועי.
כפי שכבר ניחשתם כל הסטטוסים שקשורים לפרסום ושיווק נכנסים למקצועי, וכל הבדיחות הסטטוסים על האהבה וכו' נמצאים בקטגוריה הלא מקצועי. ניתן למצוא סטטוסים שקשורים לקטגוריה הלא מקצועית באתרים סטטוסים לפייסבוק המציעים לגולשים סטטוסים מובחרים ומקוריים בשלל קטגוריות. מצד שני, ישנם הרבה אנשים בתחום הכתיבה, אשר כותבים מאמרים קצרים וארוכים, לפי בחירתכם. אתרים אלה אפשר למצוא בגוגל ע"י כתיבה של "קניית מאמרים".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יובל לויזון


 


מאמרים נוספים מאת יובל לויזון
 
סטטוסים לפייסבוק- הכל במקום אחד
מאמר זה יבוא להציג לכם מה זה סטטוסים לפייסבוק, מבחינה מקצועית ומבחינה לא מקצועית, דוגמאות ומאיפה ניתן להשיג כל אחד מהם.

מה זה סטטוסים לפייסבוק
מאמר זה בא להראות מה זה סטטוסים לפייסבוק ומה שמסביבו. אנו רגילים לראות רק את הצד המעשי של הסטטוסים לפייסבוק ובמאמר זה נוכל לראות את המשמעות ומה שמסביבו.

בניית אתרים בזול / חינם
במאמר זה נלמד איך לפתוח אתר בלי להשקיע מאות שקלים. אתר שתפתחו לא תצטרכו להשקיע יותר מ50 שקל ואף פחות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI